Do Wykidajły- ja nie wierzę, że Ty wierzysz w ten stek bzdur zawarty w artykule, który zapodałeś. Jesteś zbyt inteligentny na to, by zgadzać się z teścią tego bulgotu. A może chciałeś pokazać, iż po obu stronach barykady są wieszcze, którzy nie bardzo wiedzą, co pisać i z nudy wypisują takie dyrdymały?
Do Sekatora:
Denver napisał/a:
Swoją drogą kwestia lotnisk zapasowych to kwestia załatwiana na etapie planowania rejsu, a nie zmartwienia kontrolera lotu.
Mądrze prawisz. Pytanie, dlaczego strona rządowa, wraz z Moskwą nie zabezpieczyły tego elementu lotu.
Sekator- pisząc to oparłeś się na następujących dokumentach?:
1) porozumienie w sprawie wojskowego specjalnego transportu lotniczego, określające ramy współpracy Kancelarii Prezydenta RP, Kancelarii Sejmu RP, Kancelarii Senatu RP, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz ministra obrony narodowej w sprawach dotyczących organizacji przelotów osób zajmujących najważniejsze stanowiska państwowe przy wykorzystaniu wojskowego specjalnego transportu lotniczego, zawarte w dniu 15 grudnia 2004 r.;
2) decyzja nr 184/MON ministra obrony narodowej z dnia 9 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia do użytku w lotnictwie Sił Zbrojnych RP ˝Instrukcji organizacji lotów statków powietrznych o statusie HEAD˝ (Dz. Urz. MON Nr 12, poz. 129);
3) porozumienie w sprawie zasad organizacji i wykonywania zadań lotniczych z osobami uprawnionymi do korzystania z ochrony Biura Ochrony Rządu zawarte pomiędzy Biurem Ochrony Rządu i Dowództwem Sił Powietrznych w dniu 18 marca 2008 r., które normuje procedury i tryb szkolenia funkcjonariuszy biura, kwestię odpowiedzialności na pokładzie statku powietrznego i odpowiedzialności za bezpieczeństwo przewożonych osób;
4) rozkaz nr 135/Oper/SP szefa Sztabu Generalnego Wojska Polskiego z dnia 5 lutego 2008 r. w sprawie wykorzystania transportu powietrznego do przewożenia kierowniczej kadry jednostek wojskowych Sił Zbrojnych RP.
Jeśli tak to gratuluję, albowiem już wcześniej próbowałe dojść do tego, dlaczego część obowiązków i przepływu informacji realizowana była bezpośrednio poprzez 36 Specpułk i jaki właściwie zakres obowiązków w tej gestii miał Klich, jaki Arabski, a jaki dowódcy Sił Powietrznych?
Jak to jest z tymi powiązaniami- możesz to wyjaśnić?