Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2458) : eval()'d code on line 205
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: [Police] ZCH Police  (Przeczytany 3208295 razy)

Offline Arkona

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10455 dnia: Marzec 11, 2020, 09:48:16 »
Coraz gorzej z miejscami przy bramie nr 3, już nawet w "krzakach" miejsca czasem brakuje. Mały parking przy bramie jest kroplą w morzu, do tego rozwiązanie jakie tam zrobili z tirami, które blokują często wjazd/wyjazd. Nie wspomnę już o zmniejszeniu tego parkingu. Ciekawe czy coś w tym temacie jest robione.

Offline An_na

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1439
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10456 dnia: Marzec 11, 2020, 12:17:50 »
„Robi się”. Buduje się PDH. Będzie tam też baza logistyczna dla PDH. Teraz nie jest planowane nic innego z uwagi na zabezpieczenie tego terenu pod place na potrzeby budowy. To miejsce postojowe dla tirów. Cieszmy się, że one są bo dzięki nim są pieniądze na wynagrodzenia między innymi.

Offline The_Bill

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 492
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10457 dnia: Marzec 11, 2020, 13:00:02 »
p. Anna czy, cokolwiek dezyfenkujacego trafi na wydziały? Co z maskami, niezbędnymi przy zapyleniu?
Internetowa zmora udowadnia swoje męstwo,
Samemu nie zdołał dokonać jeszcze niczego,
Dlatego na forach zgrywa tego najmądrzejszego.

Offline An_na

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1439
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10458 dnia: Marzec 11, 2020, 13:02:04 »
Maski przeciwko zapyleniu są przecież dostępne. Na wydziałach jest mydło antybakteryjne. Dezynfekcja rąk jest w 28 punktach w tym na wszystkich bramach.

Offline Detektor

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10459 dnia: Marzec 11, 2020, 17:57:51 »
Na wydziały też przyjeżdżają kierowcy, nawet obcokrajowcy, też powinny się pojawić płyny do dezynfekcji rąk.


Offline An_na

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1439
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10460 dnia: Marzec 11, 2020, 20:12:32 »
Tak jak napisałam, jest w 28 punktach. Są wszędzie tam gdzie było zgłoszenie (Janus) również. Kierowcy mają podwójny tryb bo najpierw przekraczają bramę. Mapa dozowników jest na intranecie. Jeśli dyrektorzy zgłoszą kolejne to w miarę zakupu będzie montaż. Tylko osobista samodyscyplina każdego człowieka przez 24 h  zminimalizuje skutki. Nie tylko w pracy ale pozna nią również. Ale to taka oczywista oczywistość w sumie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2020, 20:14:29 wysłana przez An_na »

Offline Kasztan

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10461 dnia: Marzec 12, 2020, 07:04:17 »
Gdzie się podziali ci krzykacze, którzy domagali się minimum 600 zł podwyżek? ??? Nie chcę nikogo, ale wy się powinniście teraz modlić, żeby w najbliższym czasie zakład nie był w plecy przez kryzys!!!

Offline Wodnik Szuwarek

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 143
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10462 dnia: Marzec 12, 2020, 10:23:30 »
Gdzie się podziali ci krzykacze, którzy domagali się minimum 600 zł podwyżek? ??? Nie chcę nikogo, ale wy się powinniście teraz modlić, żeby w najbliższym czasie zakład nie był w plecy przez kryzys!!!
Jaki kryzys,a nawet gdyby to co to zakład nigdy nie był na minusie?przestań stękać i pisać bzdury o jakimś kryzysie.zaklad to niech się cieszy,że ma załogę która tylko narzeka,a nie domaga się strajków itp.kryzys już kiedyś był i na tym kryzysie to stracili najwięcej pracownicy jak zostali wydymani i ładnych parę lat nie mieliśmy nic,a podwyżka która była uzgodniona poszła w CH... A do do samego kryzysu to kryzys chłopie ma tu jakaś część załogi która zarabia między 2500a 3000 i zastanawia się jak wydać tą kasę,żeby starczyło do kolejnej wypłaty.

« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2020, 10:31:03 wysłana przez Wodnik Szuwarek »

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3512
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10463 dnia: Marzec 12, 2020, 11:15:37 »
Jaki kryzys

XDD

pisać bzdury o jakimś kryzysie

XDDDDD








https://www.agrofakt.pl/grupa-azoty-apeluje-do-rolnikow-o-nieodkladanie-zakupow-nawozow/


Kryzysu nie ma! Kryzys wymyśliliście wy, dziennikarze!


Syndrom wyparcia mocno widzę.


kryzys już kiedyś był i na tym kryzysie to stracili najwięcej pracownicy jak zostali wydymani i ładnych parę lat nie mieliśmy nic

No [ciach!] serio? Na kryzysie stracili pracownicy? Dziękujemy Einsteinie! Ciekawe dlaczego potem parę lat nie mieli nic? No zajebiście ciekawe.

A do do samego kryzysu to kryzys chłopie ma tu jakaś część załogi która zarabia między 2500a 3000 i zastanawia się jak wydać tą kasę,żeby starczyło do kolejnej wypłaty.

To niech ta część załogi serio teraz się modli bo jak to wszystko jebnie to długi czas nic mogą nie zobaczyć. Kasztan dobrze gada, a ja chciałbym bardzo by się mylił.
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2020, 11:40:56 wysłana przez KrP »
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline Wodnik Szuwarek

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 143
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10464 dnia: Marzec 12, 2020, 11:45:04 »
Jaki kryzys

XDD

pisać bzdury o jakimś kryzysie

XDDDDD








Kryzysu nie ma! Kryzys wymyśliliście wy, dziennikarze!


Syndrom wyparcia mocno widzę.


kryzys już kiedyś był i na tym kryzysie to stracili najwięcej pracownicy jak zostali wydymani i ładnych parę lat nie mieliśmy nic

No [ciach!] serio? Na kryzysie stracili pracownicy? Dziękujemy Einsteinie! Ciekawe dlaczego potem parę lat nie mieli nic? No zajebiście ciekawe.

A do do samego kryzysu to kryzys chłopie ma tu jakaś część załogi która zarabia między 2500a 3000 i zastanawia się jak wydać tą kasę,żeby starczyło do kolejnej wypłaty.

To niech ta część załogi serio teraz się modli bo jak to wszystko jebnie to długi czas nic mogą nie zobaczyć. Kasztan dobrze gada, a ja chciałbym bardzo by się mylił.
I to wszystko przez nasze marne podwyżki 😭 w łeb się stuknij jeden z drugim...będzie to będzie ,już kiedyś był i jakos zakład stoi i funkcjonuję...o co mają się niby modlić? To chyba nie od nich zależy jak funkcjonuje rynek

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3512
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10465 dnia: Marzec 12, 2020, 12:02:55 »
I to wszystko przez nasze marne podwyżki

Nie tylko przez podwyżki, ale takie kwoty jakie tutaj niektóre dzbany sugerowały obciążyły by budżet w dużo większym stopniu, nie sądzisz?


w łeb się stuknij jeden z drugim...będzie to będzie

Nie będzie tylko jest. Serio syndrom wyparcia wjechał ci mocno.


już kiedyś był i jakos zakład stoi i funkcjonuję

Nom. Ja wiem, że człowiek ledwo pamięta co się działo 2 lata temu, ale serio, już nikt nie pamięta tamtych czasów? Dlaczego zakład teraz stoi i funkcjonuje? No ciekawe, może dzięki zaciśnięciu pasa, masowym zwolnieniom itp.?

o co mają się niby modlić? To chyba nie od nich zależy jak funkcjonuje rynek

Poniekąd też od nich bo jak się postuluje kwoty podwyżek wyjęte z dupy czy 13, 14, 15 pensje jak górnicy to niech się później taki pracownik nie dziwi, że zakład mu powie "masz tu wypowiedzenie i wypierdalaj, nie mam już dla ciebie pieniędzy".



Panika jest zła, ale syndrom wyparcia problemu jest jeszcze gorszy.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline Wodnik Szuwarek

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 143
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10466 dnia: Marzec 12, 2020, 12:28:03 »
I to wszystko przez nasze marne podwyżki

Nie tylko przez podwyżki, ale takie kwoty jakie tutaj niektóre dzbany sugerowały obciążyły by budżet w dużo większym stopniu, nie sądzisz?


w łeb się stuknij jeden z drugim...będzie to będzie

Nie będzie tylko jest. Serio syndrom wyparcia wjechał ci mocno.


już kiedyś był i jakos zakład stoi i funkcjonuję

Nom. Ja wiem, że człowiek ledwo pamięta co się działo 2 lata temu, ale serio, już nikt nie pamięta tamtych czasów? Dlaczego zakład teraz stoi i funkcjonuje? No ciekawe, może dzięki zaciśnięciu pasa, masowym zwolnieniom itp.?

o co mają się niby modlić? To chyba nie od nich zależy jak funkcjonuje rynek

Poniekąd też od nich bo jak się postuluje kwoty podwyżek wyjęte z dupy czy 13, 14, 15 pensje jak górnicy to niech się później taki pracownik nie dziwi, że zakład mu powie "masz tu wypowiedzenie i wypierdalaj, nie mam już dla ciebie pieniędzy".



Panika jest zła, ale syndrom wyparcia problemu jest jeszcze gorszy.
To może najlepiej w ogóle nie bierzemy wynagrodzenia za pracę,nie walczmy o podwyżki bo kryzys idzie...wpadajmy do tego wspaniałego sanatorium i zapieprzajmy za free bo ty i jeszcze jeden mądry wietrzy kryzys ...a co do redukcji w tamtych czasach to z tego co się orientuję to rok przed tym całym bałaganem zakład był na mega plusie i nagle bum minusik się zrobił...z tą samą załoga z taką samą ilością ludzi można było być na sporym plusie po czym po roku jesteśmy z tą samą załogą na minusie

Offline swiezak

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10467 dnia: Marzec 12, 2020, 12:34:39 »
@krp
Jak znasz tak dobrze tamten kryzys zakladowy to moze wyjasnisz dlaczego i przez kogo byl on spowodowany?

Zwolniono wtedy dużo osób z doswiadczeniem ze stanowisk nierobotniczych oraz osób z umową na czas okreslony. Fikcyjne likwidacje stanowisk pracy nie pomogły zakladom bo duza wiekszosc nieslusznie zwolnionych wygrały batalie w sadzie i przywrócono ich do pracy.
Teraz za tych ludzi zwolnionych z doświadczeniem bierze się ludzi z łapanki jak nikt nie chce tego stanowiska albo zatrudnia sie ludzi po znajomosci bez doswiadczenia.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka


Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3512
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10468 dnia: Marzec 12, 2020, 14:44:55 »
jeden mądry wietrzy kryzys

Ale człowieku, ja nie wietrzę żadnego kryzysu, kryzys już jest. Przestań wypierać fakty. Wiem, że to wygodne dla umysłu, ale nie można tak robić.

z tą samą załoga z taką samą ilością ludzi można było być na sporym plusie po czym po roku jesteśmy z tą samą załogą na minusie

Brawo, odkryłeś właśnie jeden z efektów załamania gospodarczego.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4366
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: [Police] ZCH Police
« Odpowiedź #10469 dnia: Marzec 12, 2020, 15:01:02 »
Na gieldach jest dzis masakra. Zle to wyglada.