• Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grzegorz.ufniarz

Strony: [1] 2 3 ... 90
1
Tematy różne / Odp: Polana za 8'emką
« dnia: Listopad 17, 2018, 23:29:03  »
Ta budowa, to realizacji zwycięskiego projektu w Polickim Budżecie Obywatelskim dotyczącego urządzenia tam grillowiska.

2
Polityka lokalna / Odp: Wybory samorzadowe
« dnia: Październik 13, 2018, 00:10:14  »

Gdy jednak przyszło do debaty na temat programu dla Polic, wymieniona przez franczeskę trójka uciekła z debaty.


Mimo, iż w zaproszeniu do debaty wyraźnie było napisane - "Zapraszamy przedstawicieli komitetów startujących w wyborach gminnych do debaty politycznej o programie dla Polic"
Gdy zobaczyli dobrze przygotowanego merytorycznie przedstawiciela GRYF-a woleli zerwać debatę, niż wziąć w niej udział.


To obnaża słabość przedstawicieli PiS, KO i PP, słabość programową i brak realnej propozycji dla Polic.
Jedyną ich propozycją jest "Bić w GRYF-a"


Moim zdaniem to absolutnie za mało.


https://www.dziennikpolicki.pl/polityka/5069-debata-programowa-w-internetowej-telewizji-hb-bez-udzialu-politykow-pis-koalicji-obywatelskiej-i-projektu-police.html

3
Sprawy bieżące / Odp: [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Październik 12, 2018, 07:45:25  »
Nie ma takiej usługi w SPPK.
Opisane zachowanie jest niezgodne z przepisami dotyczącymi warunków wykonywania publicznego transportu zbiorowego.Sprawa zostanie wyjaśniona.



4
Zakres ma być taki:
od Roweckiego do Tanowskiej - ścieżka asfaltowa o szerokości 2,5 metrałącznik pomiędzy Rurowymi wzdłuż Tanowskiej - tez asfaltowydruga Rurowa do Kuźnickiej - odsunięcie podpór ciepłociągu i ścięcie betonowych dźwigarów ciepłociągu wzdłuż całej ścieżki, parametr 2,5 metra szerokosci, oczywiście asfalt

5
Gmina Police robi ścieżkę od ZCH do plaży w Trzebieży. Zadnie podzielone jest na cztery etapy.
Kończą się etapy I i IV - odcinek od ZCH do Jasienicy i odcinek w samej Trzebieży - mają być zrobione do końca października.
Etap III - odcinek od Niekłończycy do Trzebieży uzyskał dofinansowanie i będzie wykonany w przyszłym roku.
Etap II - odcinek od Jasienicy do Niekłonczycy też uzyskał dofinansowanie ale nie podpisano jeszcze umowy na dofinansowanie, ponieważ jeden z właścicieli gruntu, chyba w Dębostrowie, zaskarżył przebieg ścieżki i złożył skargę do ZZDW.

Jeżeli uda się szybko z tym problemem uporać, realizacja też w przyszłym roku.
Cała ścieżka będzie asfaltowa z wyjątkiem krótkiego odcinka przy oczyszczalni ścieków ZCH - tam właściciel gruntu nie zgodził się na nawierzchnię asfaltową.
W przyszłym roku powstanie ścieżka rowerowa łącząca istniejącą ścieżkę w kierunku Siedlic, z budowaną właśnie ścieżką na ul. Zamenhofa.
Umowa na realizację tego zadania jest już podpisana.
W przyszłym roku jest jeszcze jedno działanie dotyczące ścieżek rowerowych - modernizacja ścieżki przy ul. Rurowej, na to tez jest już podpisana umowa.

6
Polityka lokalna / Odp: Wybory samorzadowe
« dnia: Październik 01, 2018, 12:53:42  »

7
Tematy różne / Odp: Przystanki ZDiTM "WIDMA" w Policach
« dnia: Wrzesień 06, 2018, 08:35:07  »
Potwierdzam słowa Kilofownikowa, że SPPK nie zarządza przystankami na terenie Polic.

Od września tego roku, po wielokrotnych monitach, zlikwidowane zostały podjazdy pod Liceum Prywatne dla linii 102 i 109.

Liczę na to, że przy okazji porządkowania wiaty przy byłym G1, załatwione zostaną również sprawy przy pętli na Licealnej.

Jeśli chodzi o wiatę na pętli Police Tanowska Szkoła, to moja interpelacja w tej sprawie i odpowiedź na nia jest pod tym linkiem:

http://bip.police.pl/artykul/145/11517/interpelacja-pana-grzegorza-ufniarza-z-dnia-23-07-2018-r

Co do linii 109, wymogi taborowe nakazują nam wystawiać autobusy krótkie. Ale od zeszłego roku szkolnego, na 109/2, to brygada która rano wiezie najwięcej uczniów do szkoły na Tanowskiej, wystawiamy specjalnie autobus długi.

8
Od dnia 1 sierpnia 2018 linie pracownicze 1 i 14 będą kursowały zmienioną trasą z pominięciem ulic Zamenhofa i Piaskowej.
Linie będą startować i  kończyć bieg na przystankach Police Osiedle Chemik.
Start – Police Osiedle Chemik(w kierunku kościoła) – Bankowa/Zamenhofa i dalej bez zmian
Powrót – stara trasa – Bankowa/Zamenhofa – Police Osiedle Chemik
Zmiana potrwa do zakończenia prac na ul. Zamenhofa, tj. do końca listopada 2018 roku.

9
" około 3000 brutto + 20 procent premii, wychodzi jakieś 2500-2600 na rękę" - to prawda, nowoprzyjęty kierowca może liczyć na wynagrodzenie za pracę w wymiarze pełnego etatu na tym mniej więcej poziomie


"W spółkach szczecińskich bez większego wysiłku idzie zarobić ponad 3000zł na rękę/miesiąc" - tak ale z nadgodzinami, czyli za pracę ponad normy, np dodatkowe 30 nadgodzin w miesiącu(dodatkowe 4 dni pracy) daje około 500 zł na rękę, zatem podana kwota się zgadza


10
Zapraszamy do udziału w nowym projekcie SPPK:


11
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marzec 15, 2018, 09:59:10  »
Nikt z uczestników projektu nie ma takich ustaleń. Póki co jesteśmy dopiero co po przyznaniu dofinansowania, etap realizacji dopiero się rozpocznie.
Proponuję się chwilę zastanowić zanim się zacznie wypisywać w uniesieniu swoje opinie.

12
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marzec 15, 2018, 09:23:32  »
TYLKO ZLIKWIDOWAĆ TO J....E ZŁOMOWISKO OBOK MOKU!

Złomowiska nie będzie. W tym miejscu będzie przystanek i cała okołoprzystankowa infrastruktura z parkingami, drogą dojazdową, parkingiem dla rowerów, rondem.
Mam tylko nadzieję, że kolejarze dotrzymają swoich deklaracji i nie będą czynić trudności przy przejmowaniu gruntów. Bo większośc gruntów przy torach, na kórych ma być wybudowana ta infrastruktura należy do kolei(w tym np. to złomowisko). Jeżeli kolejarze zaczną blokować sprawy z przejmowaniem gruntów, to cały projekt padnie.

13
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marzec 14, 2018, 13:36:22  »
Oczywiście, fakt budowania domów przy torowisku i konieczność znoszenia uciążliwości z tym związanych jest dla mnie oczywisty i szkoda czasu na dyskusję.

Ale jeżeli jest tak, że do fabryki jadą dziennie trzy pociągi na krzyż, to chyba można spróbować powalczyć aby wprowadzić zasadę, że przez miasto kursują w ciągu dnia aby w ten sposób ograniczać szkodliwe oddziaływanie?

Co innego gdyby to była jakaś kolejowa superarteria.

14
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marzec 14, 2018, 08:56:26  »
Dzięki za info

Nadal jednak upieram się, że kursowanie towarowych pociągów nocą nie może być akceptowane i sądzę, że będzie można znaleźć rozwiązania, które do tego jnie dopuszczą.

Swoją drogą ciekaw jestem czy dziś zdarza się, by towarowce jeździły nocami?

15
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marzec 13, 2018, 23:12:20  »

Niewątpliwie uruchomienie SKM spowoduje spore zmiany w kształcie transportu miejskiego i nas, Policzan, czeka sporo zmian.

Po pierwsze, przystankiem głównym dla nas będzie węzeł Niebuszewo(przy dziś istniejącym dworcu Niebuszewo). Tam będą końcowe dla linii 107, 101 i ewentualnie F. Dalej podróżować będziemy tramwajami. Dzisiejszy układ z końcowym na Rodła nie będzie funkcjonował.
I choćby z tego powodu część Policzan może wybierać pociąg.

Po drugie, zwiększy się istotnie ilość autobusów w samych Policach, które dowozić będą pasażerów do pociągu. Węzłowym przystankiem będzie końcowy pociągu zlokalizowany w okolicach MOK. Tam będzie pętla autobusowa i tam będą podjeżdżać autobusy z osiedla, z Trzebieży, Tanowa.

Po trzecie, ma obowiązywać jeden wspólny bilet na wszystkie środki transportu. Zatem pasażer nawet jadąc z przesiadkami autobusem, pociągiem, tramwajem - zapłaci jeden raz, jednym biletem. To też może zachęcać do korzystania z pociągu.

ale...

Planowana dziś w studium wykonalności częstotliwość i pojemność pociągu nie zastąpi autobusów. Zatem pociąg, przynajmniej we wstępnej fazie obowiązywania projektu, będzie spełniał funkcję wspomagającą dla autobusów, które nadal będą trzonem transportu zbiorowego na trasie Police-Szczecin.
Rozwój tego systemu będzie zależał od preferencji pasażerów i organizacji całego systemu.

Przyznam, że od początku dyskusji o projekcie byłem do niego sceptycznie nastawiony. Ale w miarę jego rozwijania coraz mocniej się do niego przekonywałem. Dziś jestem ostrożnym optymistą i sympatykiem projektu ale myślę o nim raczej w kategoriach szansy na bardziej odległą przyszłość.


PS - co do uciążliwości wzmożonego ruchu kolejowego dla mieszkańców. Projekt obsługiwany będzie nowoczesnymi szynobusami, które nie generują takiego hałasu jak towarowe pociągi jeżdżące dziś do ZCH. Poza tym zrewitalizowane będą tory, co też wpłynie na zmniejszenie uciążliwości.
Natomiast zupełnie nie wyobrażam sobie(o ile to prawdziwa informacja) by transport towarowy odbywał się nocą.

Strony: [1] 2 3 ... 90