Kiedy byłem o kilka lat odważniejszy też miałem swoje teorie na temat techniki jazdy. Życie, na szczęście niezbyt boleśnie, zweryfikowało moje przemyślenia.
Palindrom, myślę że za jakiś czas przyznasz nam rację i polubisz jazdę "na biegu".
/quote]Ostatnio są jakby mniej konsekwentni. Już pierwsze C5 spowodowało rewolucję w ich dotychczasowym konstruowaniu hydrauliki. Wcześniej hamulce, zawieszenie i wspomaganie kierownicy było realizowane w jednym układzie (podzielonym na sekcje). W C5 już tylko zawieszenie jest nietypowe. Hamulce i wspomaganie kierownicy rozwiązali jak w "normalnych" autach. Co ma oczywiście swoje wady i zalety. A ich obecne odchodzenie od zawieszenia hydro to wręcz zdrada swojej historii i osiągnięć
Panowie, tutaj chodzi o koszty produkcji, zawieszenia hydrauliczne są bardzo komfortowe, ale drogie w produkcji i rozwoju. To południowo-koreańska ofensywa zmusza francuzów do cięcia kosztów.
Nie macie ochoty zawołać: księgowi do księgarni!!!
Przeróżnej maści białe kołnierzyki pod rękę z ekoterrorystami kierują technikę samochodową na boczny tor. Genialne w swej prostocie, i przez to niezawodne mechanizmy, są wypierane przez tanią ale nietrwałą elektronikę. Kokpit bez kierownicy i pedałów z bezdusznym dżojstikiem dającym marne złudzenie panowania nad samochodem :< . Przerażająca perspektywa.