Nie macie ochoty zawołać: księgowi do księgarni!!!
Przeróżnej maści białe kołnierzyki pod rękę z ekoterrorystami kierują technikę samochodową na boczny tor.
Mamy ochotę tak zawołać, jednak nie mamy wpływu na to, co się dzieje na świecie. Aby utrzymać ceny aut na podobnym poziomie trzeba stosować politykę oszczędności. Mercedes i BMW od chyba 2-3 lat ściśle ze sobą współpracują w zakresie odbioru części od swoich dostawców. Inne marki łączą się w grupy. Koszty prac nad projektami pojazdów z napędem alternatywnym są potężnie i rosną z roku na rok. Niemcy np. mają bardzo ambitny plan, chcą by za dwadzieścia lat liczba pojazdów z takimi rozwiązaniami stanowiła 20-30% pojazdów poruszających się po ich drogach. Jednak o samochody z napędem spalinowym się nie matwię, tutaj mozecie być spokojni, ich rozwój (wg. planów Daimlera) ma trwać jeszcze przez co najmniej 40 lat.
przez to niezawodne mechanizmy, są wypierane przez tanią ale nietrwałą elektronikę.
Nie mogę się z tym zgodzić. Zobacz ile samolotów lata po świecie, a ile mamy wypadków. Sporo elektronicznych rozwiązań z przemysłu lotniczego trafia właśnie do aut. Jak w każdej marce są udane i pechowe modele. Samochodami z elektroniką jeżdżę parę ładnych lat, odpukać ani razu nie miałem problemów. Dziś inżynieria badawczo-rozwojowa idzie już w takim kierunku, by rozwój dwóch dziedzin, lotniczej i auto-mobilnej, odbywał się równolegle. Już dziś wiem, że taki kierunek w najbliższym czasie przyniesie kilka ciekawych i nowatorskich rozwiązań, do których dostęp będzie coraz łatwiejszy. Myślę, że o to właśnie chodzi.