do pana 82200
zabawne jest to co Pan pisze...To że firma nie wysyła wezwania do zapłaty tylko przekazuje klienta firmie windykacyjnej to rzeczywiście nie jest w porządku. Tylko kto wie czy nie dostał Pan wezwania...Widząc to, co pan pisze, nie wiem czy w każde Pana słowo można tak po prostu uwierzyć. Akurat tak się składa że byłam świadkiem Pana wizyty w biurze Espol w Policach.
Reszty pieniędzy rzeczywiście Pan nie wziął, było to około 50 groszy...Komentarz Pana że ma to być na modernizację spółki, był na poziomie niesamowitym, nie da się zaprzeczyć-jakoś jednak nie zraził mnie do firmy tylko do Pana.
Nie słyszałam jednak żeby Pan ostrzegał klienta przez zawarciem umowy, na to chyba nie starczyło Panu odwagi. Wykrzykiwał Pan tylko do bogu ducha winnej kasjerki żeby sobie poczytała forum na którym znajdzie potwierdzenie Pana opinii na temat jej pracodawcy (oczywiście że takie potwierdzenie znajdzie, jeśli to Pan jest jedną z osób, które najaktywniej wyrażają opinię na temat Espolu na tym forum)
Nie wiem czy Pan zauważył, ale w biurze firmy Espol stoi dość duży telewizor, na którym można "na żywo" ocenić możliwości telewizji którą sprzedaje ta firma. Więc nie wiem czy można powiedzieć, że ktoś tam wciska coś komuś w ciemno. Byłam świadkiem jak Pani prezentowała "naiwnemu panu platformę i efekty HD" i robiła to właśnie pokazując wszystko na ekranie telewizora, klient miał szansę przekonać się jak to w rzeczywistości wygląda, jak dla mnie tak właśnie powinno to wyglądać, trudno wtedy coś ukryć.
Myślę że zraził się Pan do obsługi firmy Espol która w czasie kiedy Pan był ich klientem pracowała w Szczecinie. Jednak proszę się wykazać otwartością jak na w miarę młodego człowieka przystało i postarać się nie być uprzedzonym, w końcu wszystko się zmienia, może i obsługa w Espolu się zmieniła. Ja już kilka razy byłam w biurze w Policach i nie narzekam. Pracownice są miłe, starają się każdego obsłużyć z szacunkiem, ale im też należy się szacunek (od czytania o ich tipsach niedobrze mi się robi...jak można wyrażać w ten sposób opinię o innych ludziach nic o nich nie wiedząc) Nic nie wciskano mi na siłę, pani doradziła mi jaki abonament będzie odpowiedni dla moich potrzeb. A jeśli już czegoś nie wiedziała (bo i tak się może zdarzyć, w końcu nie każdy jest alfą i omegą) to po prostu przyznała się że tego nie wie, powiedziała że się dowie i da mi znać. Otrzymałam odpowiedź na każde moje pytanie i jestem teraz bardzo zadowolonym użytkownikiem internetu dostarczanego przez firmę Espol. Poleciłam ich mamie, która ma pakiet 3 usług za 99,90 i też nie narzeka.
A jeśli chodzi o Ampionet to ja słyszałam dzisiaj negatywną opinię na ich temat, więc widać jakieś są. Użytkowniczka mieszkająca w jednym z Leningradów zapytała czy mi też tak często zanika internet, bo u nich ciągle są przerwy...Chyba polecę jej Espol, bo w końcu nie wiąże jej z Ampionetem żadna umowa na czas określony
Acha, i jeszcze jedna rzecz przypomniała mi się, która przemawia "za" Espolem- jest to jedyna firma która zainwestowała czas i pieniądze żeby w nowych blokach przy Bankowej (obok blaszaków) zapewnić mieszkańcom dostęp do internetu, telefonu i telewizji. Nie pofatygowała się ani kablówka Vectra, ani TPSA ani Ampionet (podobno w Ampionecie mieszkańcy byli spławiani-tak przynajmniej twierdzi znajomy który do nich dzwonił). I zaznaczam że z tego co wiem nie było tu żadnych ustawianych przetargów ani znajomości, zgodnie z wypowiedzią Pani z gminy każdy operator mógł wejść na ten blok, tylko nikt nie chciał...
Ale się napisałam...no ale cóż, wzburzyła mnie wypowiedź pana 82200. Każdy może mieć swoją opinię, ale dobrze byłoby gdyby była ona poparta jakimiś faktycznymi wydarzeniami. Mimo to życzę Panu i wszystkim użytkownikom forum wszystkiego dobrego w nowym roku. I więcej wiary w nas, ludzi, i w to że sami potrafimy podejmować decyzje dotyczące dostawcy usług takich jak internet, telefon i telewizja. I że są to decyzje przemyślane i podjęte świadomie, bo w końcu jesteśmy zdolni takie podejmować
PS. Espol też ma umowy na czas nieokreślony- sama taką mam, na 1 Mb/s