Osiągi przyznam imponujące, szkoda, że jazda próbna auta odbyła się na zwykłej drodze z prędkością ponad 200 km/h. Trochę trudno mi uwierzyć, ze można tak znacznie z zewnątrz podkręcić dawkę paliwa bez ingerencji w samą pompę. To samo tyczy się turbiny. Jeżeli dysponujesz dokumentacją odnośnie profesjonalnego zwiększenia mocy w silniku AAZ to będę wdzięczny za udostępnienie. (Jest to starszy silnik gdzie praktyczne nie ma elektroniki sterującej pracą pompy)
[ Dodano: 2010-05-15, 23:28 ]
Dodam jeszcze, że dyskusja dotyczy silnika AAZ, a na filmie widać Golfa II 1,6 TD, gdzie oznaczenia silnika składały się z jednej cyfry i litery bądź z dwóch liter. Oznaczenia silnika 1,6 TD w Golfie II nie pamiętam. Podejrzewam, że na filmie pokazany jest pojazd z silnikiem 1,6 TD z intercoolerem z 80 KM, było ich relatywnie mało i faktycznie w tych silnikach dało się "doczarować" parę koni. W silniku AAZ, szczególnie w wersji z normą emisji spalin Euro2 (katalizator utleniający + układ recyrkulacji spalin) po 1995 roku takie przeróbki mogą nieść za sobą niespodziewane konsekwencje, stąd moje pytanie o dokumentację. Pozdrawiam.