Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Vectra  (Przeczytany 360218 razy)

Offline Maciuś

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 145
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #315 dnia: Lipca 06, 2011, 15:15:02 »
Jak masz modem to net z dekodera nie będzie działać.

Offline kokos126

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #316 dnia: Lipca 06, 2011, 20:05:32 »
no w sumie wszystko jest od nich bo mam paczke wzieta czyli tv i net.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3874
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #317 dnia: Września 23, 2011, 21:11:46 »
Leci obecnie taki przegląd zdarzeń 1997, 1998... 2010, można to od kogoś pobrać? Zdobyć te filmiki ? Dzięki za info

Offline BRX

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #318 dnia: Stycznia 09, 2012, 00:06:28 »
macie obecnie jakis problem z internetem i z tv poprzez dekodrer ?  bo u mnie zarowno brak neta i tv na zamenhofa

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3874
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #319 dnia: Stycznia 09, 2012, 03:10:21 »
BRX, już powinieneś mieć wszystko OK, póki co po awarii :)

Offline tatankas

  • Moderator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1068
    • Zobacz profil
    • http://www.toz.police.pl/
Vectra
« Odpowiedź #320 dnia: Stycznia 09, 2012, 12:12:54 »
Cytat: "BRX"
macie obecnie jakis problem z internetem i z tv poprzez dekodrer ? bo u mnie zarowno brak neta i tv na zamenhofa


Od około godziny 17.00 wczoraj do północy przynajmniej nie mogłam skorzystać z żadnej z tych rzeczy oraz z tel.dom.Płacę za cały miesiąc i mam prawo się domagać dostępu przez cały miesiąc,to nie była awaria godzinna,tylko przynajmniej 7 godzin nie było dostępu.
Chcesz być kimś???
Najpierw bądź człowiekiem!!!

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3874
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #321 dnia: Stycznia 09, 2012, 13:07:58 »
Cytat: "tatankas"
mam prawo się domagać


Zawsze masz prawo, ale każdy operator obstawiony jest "regulaminem", który ma zapewne punkt, który mówi o tym, że są sytuacje niezależne od niego i będzie dążył do poprawienia/naprawienia awarii/usterki (kradzież/kataklizmy itp).

Możesz zwrócić się o poniesione straty, z powodu braku 7h w nadawaniu - odzyskasz jakieś 80gr ? :]

Póki co, pomijając te 80gr to możemy tylko tupać nóżkami :)

p.s. nawet są przewidziane czasy na konserwację

Offline kanioma

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 482
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #322 dnia: Stycznia 09, 2012, 14:16:21 »
Kilka lat temu nastąpiła przerwa w dostawie sygnału internetowego nadawanego przez Espol. Firma o tym wiedziała i usterkę zdołała naprawić w dwa tygodnie. Napisałam pismo z prośbą o zmniejszenie następnej płatności, w ramach abonamentu, o kwotę pomniejszoną za czas kiedy nie mogłam korzystać z usługi. Prośbę rozpatrzono pozytywnie w krótkim czasie. Warto więc dochodzić swoich praw. Kilka razy po kilka godzin, da już kilka dni ;)

BTW, co za czasy nastały, że kilka godzin nie ma dostępu do mediów i człowiek nie wie co ma ze sobą zrobić :D

P.S. pomijam tych, których sa one podstawą do pracy.

Offline kokos126

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #323 dnia: Stycznia 09, 2012, 15:41:22 »
ja wczoraj właśnie się do nich dodzwoniłem i pan na info odpowiedział że awaria jest zgłoszona oficjalnie i można sie ubiegac w ramach reklamacji za usługe nie wykonaną ,tak mi powiedział ,jutro mam zamiar się wybrać i zgłosic sprawe zobaczymy co odpowiedzą .

Offline angie

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #324 dnia: Stycznia 09, 2012, 15:54:36 »
Jesienią wystapił u mnie taki sam problem zgłosilam reklamację dostałam zniżkę na abonament 2/30 (za dwa dni) oraz odszkodowanie w kwocie 18 zł. Łącznie coś koło 28 zł.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3874
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #325 dnia: Marca 19, 2012, 00:58:59 »
Nie ma prądu wiec kilka usług nie działa Tak wiec bez paniki Światłowodu tym razem nie ukradli ;)
TV i net tu i u innych operatorów wróci wraz z powrotem prądu :)


EDIT:

Prąd oddali, wszystko działa :)

Offline Sołtys

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #326 dnia: Marca 26, 2012, 22:49:41 »

Offline Kryst13

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #327 dnia: Kwietnia 21, 2012, 20:51:36 »
Działa u was kablówka, bo u mnie ani analog ani cyfrowa.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3874
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #328 dnia: Kwietnia 21, 2012, 22:36:02 »
Brak prądu i się posypały sieci internetowe i tv

Offline tamula82

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #329 dnia: Kwietnia 26, 2012, 20:09:32 »
Komuś jeszcze zniknął Polsat z cyfrowej vectry?