Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - gumastic

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Listopada 23, 2013, 07:28:57  »
To już kolejny przypadek, że na drugi dzień wpisy znikają, mimo, że nie łamią regulaminu. Takie pisanie jest zupełnie bez sensu, żegnam tym samym Panowie Wasze forum.

2
Tematy różne / Rozliczenie kosztów C.O. w SM Chemik
« dnia: Listopada 14, 2013, 13:59:35  »
Wiem, że w spółdzielni Nauczyciel (ul. św. Kazimierza) nie mają podzielników, ale niestety nie znam szczegółów rozliczeń.

3
Tematy różne / Rozliczenie kosztów C.O. w SM Chemik
« dnia: Listopada 12, 2013, 14:43:48  »
Cytat: "novi82"
Także niech dopłace za prąd 400 zl miesiecznie tj. 1600zl (mało prawdopodobne) za 4 miechy i mam ciepełko minus zwrot...To nie wyjdzie 2, 5 k dopłaty.

Fakt, spółdzielnia liczy sporo. Ale elektryczne jest też drogie, przynajmniej do momentu tego rozliczenia to był najdroższy sposób ogrzewania. Jeśli chcesz się zmieścić w 1600 zł to tak z grubsza licząc, przyjmując moc grzejnika 1kW:
1 kW x 24h x 0,6 zł/kwh x 120 dni = 1728 zł.
Ten 1kW to oczywiście taka średnia dobowa przyjęta do wyliczanki, wynik na koniec sezonu będzie zależał przede wszystkim od faktycznej mocy grzejnika i czasu jego włączenia w czasie doby - w wyliczance założyłem pracę przez całą dobę, jednak jednocześnie grzejnik ma na pewno więcej niż 1kW mocy.

4
Sprawy bieżące / [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Listopada 08, 2013, 10:30:32  »
Cytat: "grzegorz.ufniarz"
Ale w przypadku np. postoju 25 minutowego bardzo często dochodzi do ubytków w układzie pneumatycznym

To jest właśnie wymówka dla przyzwyczajeń starych kierowców, wychowanych w czasach, gdy na sprawy ekologii i emisji spalin nikt nie patrzył. I sposób na zatuszowanie niedomagania sprzętu. Poprzez zwykłe wykroczenie i uciążliwość dla otoczenia. Prawdziwym rozwiązaniem nie jest przeniesienie pętli.
A czy ciśnienie w oponach tak samo jest traktowane, że po pół godziny od odłączenia od spężarki też już wymaga uzupełnienia? ;)

5
Sprawy bieżące / [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Listopada 07, 2013, 11:11:05  »
Przypomnę, że przy postoju ponad minutę kierowca ma obowiązek wyłączyć silnik! Niezależnie od tego, w którym miejscu pętla będzie się znajdować. Chodzi oczywiście o postój, nie zatrzymanie, a więc nie wynikający z konieczności ruchu drogowego. I to każdy kierowca! Wyjątkiem od tego są tylko maszyny wykonujące prace na drodze.
Ponadto są jeszcze punkty mówiące o użytkowaniu pojazdu w sposób niezanieczyszczający nadmiernie środowiska i coś o hałasie. Kierowca na pętli łamie wszystkie te trzy punkty! I nie ma tłumaczenia tu o ładowaniu akumulatorów, pneumatyki, ogrzewaniu, klimatyzacji itp. gdyż na to jest przecież wystarczający czas w trakcie kursu, dla 107 jest to przecież prawie 40 minut! Dla sprawnego autobusu to żaden problem.

6
Sprawy bieżące / [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Listopada 06, 2013, 10:53:22  »
Cytat: "Nexon"
Słyszałem że kierowca na pętli ma określoną ilość minut na zaczekanie na tramwaj, jeżeli tramwaj zmieści się tym przedziale czasowym i wjedzie na pętle a kierowca nie poczeka to mogą mu pojechać po premii...

Pytanie, czy również tak powinno być w drugą stronę, czyli czy tramwaj ma przykaz czekać na autobus - bo tutaj problem ucieczki jest znacznie częstszy.

7
Sprawy bieżące / [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Listopada 05, 2013, 12:38:25  »
Cytat: "bt2k5"
W stronę tramwaj -> autobus zdarza się to naprawdę rzadko, są to przypadki incydentalne. Jednak kierunek autobus -> tramwaj to już regularne buractwo motorniczych.

Dokładnie tak jest!
Godne odnotowania są jeszcze przypadki, gdy kierowca autobusu, stojąc przy wyjeździe z pętli lub na czerwonym światle (a czasem trochę tam schodzi) zauważa dojeżdżający tramwaj i... wjeżdża ponownie na pętlę po pasażerów z tamwaju. Rzadki przypadek, ale widziałem takie osobiście! Natomiast tramwaju na wstecznym wracającego w podobnym celu nie widziałem nigdy...

8
Sprawy bieżące / [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Października 31, 2013, 19:24:01  »
Pewnie zauważył dojeżdżający do pętli tramwaj i na niego zaczekał ;)

9
Sprawy bieżące / [Police] Wypadek na Wojska Polskiego
« dnia: Października 17, 2013, 12:06:20  »
Przy stałym fotoradarze też wystarczy zwolnić na chwilę i dalej grzać. Rozwiązaniem i przyszłością jest pomiar odcinkowy - tutaj mogłoby być od Rynku do Piłsudskiego i zapewniam, że wszyscy jechaliby całą Wojska Polskiego przepisowo. Kolejne interesujące odcinki w Policach to Piłsudskiego też od tego samego skrzyżowania do ronda, a kolejny to dowolny odcinek Tanowskiej. Progi nie wchodzą w rachubę ze względu na przepisy - na trasach autobusów miejskich nie można ich zakładać i nie sądzę, żeby udało się zrobić tu jakikolwiek wyjątek.

10
Tematy różne / Hotel Dobosz
« dnia: Października 05, 2013, 13:40:20  »
Jeżeli któryś wpis nie spełnia regulaminu (nawet pierwszy w temacie) to chyba powinien on zostać usunięty, a nie cały temat! Jeśli nie, to w takim razie nie ma sensu pisania czegokolwiek w jakimkolwiek temacie, gdyż może się okazać, że każdy wpis może zostać usunięty z powodu wykroczenia regulaminu przez wpis sąsiadujący. Do poważnego przemyślenia.

11
Sprawy bieżące / [Police] SPPK i szczecińsko-policka komunikacja miejska
« dnia: Września 30, 2013, 14:21:22  »
Cytat: "Nexon"
A w autobusie różnica jest taka że np. nie ma dodatkowo skrzyni biegów i sprzęgła czyli dwie rzeczy na których kierowca musi się dodatkowo skupiać odpadają.

Jeżeli Twoim zdaniem obsługa sprzęgła i skrzyni biegów wymaga skupienia, to możesz być co najwyżej kandytadem na kierowcę, a nie kierowcą. Wymaga to dodatkowych czynności, owszem, ale na pewno nie skupienia. Kierowca skupiony powinien być przede wszystkim na obserwacji sytuacji dookoła, na rzeczach, które mogą go pośród jego otoczenia zaskoczyć, natomiast obsługa podstawowych elementów, które przecież zna i używa niemal non stop jest w pełni intuicyjna.

12
Motoryzacja / TIRowe cwaniactwo?
« dnia: Sierpnia 21, 2013, 12:00:15  »
W Niemczech sprawa jest załatwiana wręcz odwrotnie. W rejonach podatnych na korki są przecież znaki zakazu wyprzedzania przez ciężarówki! Muszą trzymać się prawego pasa i tego faktycznie przestrzegają. W skrajnym przypadku, gdy ciężarówek na trasie jest dużo, to wygląda to tak, że na prawym są same ciężarówki i toczą się swoje paręnaście km/h, a na lewym osobówki, jadąc zazwyczaj szybciej. To zupełnie odwrotnie, niż zastosowane tutaj blokowanie obu pasów przez tiry stojące obok siebie, podobno wzięte z zachodu...

13
Tematy różne / [Police] Nowy blok przy ul.Bankowej
« dnia: Lipca 10, 2013, 12:46:12  »
A na jakiej zasadzie Ty pracujesz, że nie czujesz wartości płaconych podatków i składek, jeśli mogę zapytać? Niech państwo nie zabiera 1/3 dochodów, a jakąś uczciwszą część, to wtedy z pewnością więcej osób będzie pracować legalnie. Także pomyśl dokładniej, kto chce się w tym układzie faktycznie nachapać, bo moim zdaniem nie nim akurat przeciętny  Kowalski. I pamiętaj, że podatek płacisz zawsze i wszędzie - i zarabiając pieniądze, i wydając je, trzymając na koncie itp. Obejrzyj byle paragon - a zobaczysz, ile płacisz za towar, a ile za sam fakt jego zakupienia. I przemnóż to razy ilość zakupów, ilość osób w rodzinie, ilość rodzin w bloku, ilość miesięcy, lat itd...

14
Zwierzęta / Co zrobić z niechcianym lokatorem ogródka - dzikiem.
« dnia: Lipca 08, 2013, 10:25:21  »
Cytat: "sylwia637"
dzik chodz PO LESIE w poblizu bloku to wtedy nie zglosza Pogotowiu bo lasy sa państwowe i wtedy robi sie problem;((

A od kiedy dzik w lesie to problem? Myślałem, że to całkiem normalna sytuacja.
Poza tym dzik przy spotkaniu z człowiekiem, o ile nie jest wabiony jedzeniem to zawsze ucieka. Jeśli ktoś twierdzi inaczej, to znaczy, że po prostu do tej pory nie spotkał dzika.
Identycznie jest z wilkami, tak groźnymi we wszelkich opowiadaniach. Chociaż w naszym lesie chyba ostatnio ich nie ma. Z tą różnicą od dzików, że jego bardzo czuły węch powoduje, że zazwyczaj oddali się jeszcze zanim my go zdołamy spotkać. Także zobaczenie prawdziwego wilka na własne oczy tak naprawdę można nazwać szczęściem życia.

15
Test hybrydy i zaraz po tym ogłoszenie o przetargu na wozy typowo spalinowe.
Dużo zabrakło hybrydzie do zwycięstwa w tej rywalizacji?

Strony: [1] 2 3 ... 10