Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Jazda na LPG za i przeciw.  (Przeczytany 24255 razy)

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4680
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 16, 2010, 19:35:42 »
Cytuj (zaznaczone)
Czasami wyjściem jest posiadanie dwóch aut: jednego do jazdy na codzień w tym po zapałki o poj 1.0 + gaz, a drugiego o przykładowej pojemności 2.0 150KM trzymać na "niedzielne" przejażdżki.
Takie moje zdanie.


O i pod tym podpisuję się obiema rękami ;D  Może nie "niedzielne" przejażdżki, ale np. zloty.

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 16, 2010, 23:01:45 »
Nie będę tolerował kłótni w swoim dziale. Jeśli ktoś nie potrafi powstrzymać emocji to niech lepiej nie pisze.
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

madmaciek

  • Gość
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwca 17, 2010, 15:52:05 »
Otóż gaz LPG ma wyższą temperaturę spalania co naturalnie przedkłada się na szybsze zużycie silnika a w szczególności wypalania gniazd zaworowych, oczywiście zużycie to nie spowoduje natychmiastowego uszkodzenia silnika ale przyśpieszy ewentualne wystąpienie usterek. Pamiętajcie że na gazie auto pali więcej i do tego dochodzą koszty przeglądu instalacji, warto to wziąć pod uwagę przy zakładaniu instalacji i obliczaniu ilości przejechanych kilometrów po których instalacja się "zwróci".

Schludny

  • Gość
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 17, 2010, 16:36:46 »
Wypalane zawory to już przeszłość. Dzisiaj wszystkie gniazda są utwardzane. Gorzej, jak strzeli w plastikowy kolektor.
Co do sprzedaży aut. Sprzedaje się z różnych powodów i nie sądzę, żeby akurat przejechanie 100 tys na gazie miało jakieś znaczenie.
Kiedyś kupiłem Opla Kadeta, który miał przejechane 160 tys, z czego już 40 tys na gazie. Sam nimzrobiłem jakieś 50 tysięcy bezawaryjnie. Sprzedałem, bo stać mnie było na nowszy wóz, a nie dlatego,że coś było z nim nie tak.

Oferta dnia

  • Gość
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 30, 2011, 12:16:18 »
Witam.Czy orientuję sie ktos gdzie w Policach jest auto warsztat zajmujący sie LPG.Chodzi głównie o przełożenie butli walcowej na butle w koło.Proszę nie proponować DRETANA z Tanowa.

Offline TrzebieżCITY

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1113
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 30, 2011, 12:27:13 »
Zdecydowanie polecam Gaz - tech na Nehringa w Szczecinie.To nie jest duża odległośc od Polic, a fachowcy pierwsza klasa. www.gaz-tech.pl. W Policach nie ma niestety tpowego warsztatu od aut z LPG. Ja jeżdze właśnie do gaz techu i Pana Marka. Mam prawdopodobnie tak jak Ty niemiłe doświadczenia z naciągaczami z Tanowa. Amatorka :crazy:
Oddaj cząstkę siebie innym...To nie boli,a może uratować komuś życie...DKMS przeciwko białaczce... Paweł, żeby było prościej...

Offline arturrop1

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 195
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 30, 2011, 12:51:10 »
ja mam złe doświadczenia z gaz-tech. zdarzyło mi się być tam rok temu. odgrzybiałem klimę. wymieniałem też filtr kabinowy. i wyraźnie czułem, że szuka się w moim wozie czegokokolwiek jeszcze na czym można by zarobić. rozśmieszyło mnie, gdy szef tego zakładu podszedł do rury wydechowej, zatkał ją i stwierdził, że nie podoba mu się dźwięk silnika. powiedziałem mu, że już za dużo kasy na dziś wydałem, więc uśmiechnął się i poszedł.

ktpb

  • Gość
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 30, 2011, 15:54:11 »
Ja polecam szczerze fachowców na Wernyhory, no ale to już Szczecin. http://www.cylex.pl/firmy/autkogaz-s-c--10333034.html

Szwagier tam był, bo mulił się jemu pojazd na gazie i nikt nie mógł dojść dlaczego. Pojechał tam, okazało się że łebski gość był i zrobił na cacy auto i to w 15 min. Opelek lata jak petarda.

Offline Tomislav

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 20, 2011, 09:08:25 »
Czy ktoś zna jeszcze jakieś godne polecenia warsztaty w Szczecinie które założą kompletną instalacje LPG  ?

Offline Medyk

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 20, 2011, 10:10:39 »
http://www.autogaz-transmech.pl/

Montowali mi instalacje, do auta z wtryskiem jednopunktowy oraz sekwencje do wielopunktowego. Obie działają do dziś i nie było z nimi problemu.

Offline Tomislav

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 21, 2011, 11:54:00 »
Dzięki Medyk.
Zapisałem się tam do TransMechu sotsonkowo krótki czas oczekiwania, mam nadzieje ze podobnie jak u Ciebie wszystko pójdzie gładko.

Offline Medyk

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 21, 2011, 17:12:00 »
Mam nadzieje, że tak będzie.
Oprócz aut, które wymieniłem, znajomi matowali u nich instalacje w Voyager-e 2.4, Audi A8 4.2 i też jest ok.
Życzę wszystkiego dobrego, przede wszystkim zadowolenia z instalacji :)

Police

  • Gość
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #42 dnia: Lipca 20, 2011, 14:35:02 »
jestem przeciw gazu bo to jezdzaca bomba... i wg silnik i instalacja gazowa to jeden wielki problem. fakt ze taniej jezdzisz ale kto wie ile pojezdzisz na gazie NIE POLECAM GAZU

Offline Marshall

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 20, 2011, 14:42:04 »
Cytat: "Police"
jestem przeciw gazu bo to jezdzaca bomba... i wg silnik i instalacja gazowa to jeden wielki problem. fakt ze taniej jezdzisz ale kto wie ile pojezdzisz na gazie NIE POLECAM GAZU

Co ty za bzdury gadasz jaka bomba ?? jeździłem jeżdżę i może będę jeździł na gazie, dużo taniej a i przez to można jakiś większy silniczek sobie kupić, fakt przegląd droższy czasami trzeba zajrzeć do instalacji ale przy większych przebiegach tylko same korzyści widzę. Oczywiście auto też trzeba odpowiednio dobrać aby silnik nie miał problemu ze zmianą paliwa… kto nie jeździł niech bzdur nie gada. Taniej jest nie dużo ale zawsze można się przełączyć i poszaleć chociaż przy dzisiejszych instalacjach prawie różnicy nie czuć.
Pozdrawiam wszystkich zagazowanych.

Schludny

  • Gość
Jazda na LPG za i przeciw.
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 20, 2011, 18:01:59 »
Cytat: "Police"
jestem przeciw gazu bo to jezdzaca bomba... i wg silnik i instalacja gazowa to jeden wielki problem. fakt ze taniej jezdzisz ale kto wie ile pojezdzisz na gazie NIE POLECAM GAZU



Wybuchowa legenda
W potocznej opinii, butle z gazem umieszczone w bagażniku (LPG i CNG) lub pod podwoziem pojazdu (CNG w pojazdach dostawczych) to bomba z opóźnionym zapłonem, która w razie wypadku bądź pożaru może wybuchnąć. Z praktyki krakowskiego zakładu Fugazi wynika jednak coś wręcz odwrotnego: – W przeciwieństwie do benzyny, instalacje gazowe są dobrze zabezpieczone przed ewentualnym wybuchem – mówi Marek Radoszyn. – To benzyna przechowywana jest w plastikowym pojemniku bez zaworów bezpieczeństwa, gaz zaś ma mocne zbiorniki i aż trzy elektrozawory bezpieczeństwa. Pierwszy znajduje się na zbiorniku, drugi przed reduktorem, trzeci na reduktorze. Dodatkowo każda instalacja wyposażona jest w czwarty mechaniczny zawór umieszczony na butli.
Fugazi kilka razy w roku spotyka się z autami wyposażonymi w instalacje LPG, w których w komorze silnika miał miejsce pożar spowodowany problemami z benzyną. W żadnym z przypadków nie doprowadziło to jednak do wybuchu gazu, co więcej – po wymianie kilku przewodów pod maską silnika instalacja LPG w aucie po pożarze odpalała za pierwszym razem. Gdyby – teoretycznie – całe auto zajęło się ogniem, to pod wpływem ciepła zbiornik gazowy wypuściłby propan-butan na zewnątrz, gaz by się wypalił, ale sam zbiornik powinien zostać nietknięty. Zbiorniki legalizować trzeba w przypadku LPG co 10 lat, zaś gdy użytkujemy CNG – raz na trzy lata.