Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2458) : eval()'d code on line 205
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Espol  (Przeczytany 266404 razy)

Offline dd2f

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 01, 2009, 10:50:00 »
Cytat: "KrP"
Cytat: "rbk"
Pisz im na helpdesku, zawsze zostanie do wglądu.


Czyli gdzie? O.o

Zaloguj się do panelu klienta na stronie Espolu i tam jest zakładka kontakt.

Daurel: Ten test nie jest wiarygodny, zależy na jakim serwerze testujesz. Ja np testując na Oslo kilkukrotnie wyszło mi, że jakość mojej linii to B, natomiast na poznaniu 4xC a raz F. Nie dość, że ważną rolę odgrywa tu serwer do którego się łączysz to jeszcze trasa pakietów. O tę drugą dbają routery po drodze, które za każdym razem mogą wybrać inną drogę połączenia. Mało tego, po drodze mogą się trafić (i pewno się trafią) łącza różnych operatorów więc swojego nie sprawdzisz dokładnie bo wynik może zostać zaburzony przez innych. Ten test jest miarodajny tak naprawdę tylko i wyłącznie wtedy jak chcesz sprawdzić jakość połączenia z tym i tylko z tym serwerem np. w Poznaniu. Gdybyś wybrał inny serwer - też w Poznaniu - wynik mógłby być zgoła inny wszak ten drugi mógłby mieć innego ISP. Także jest to raczej tylko zabawka. Jeśli chcecie sprawdzić połączenie z konkretnym komputerem/serwerem to polecam ping'a z odpowiednimi ustawieniami. Tam też będzie ilość straconych pakietów i szybkość odpowiedzi a dane będą konkretne dla połączenia, które chcecie sprawdzić.
I love the night.
1101110100101111

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3850
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 01, 2009, 14:48:45 »
Pierwsza duża liczba robi wrażenie, reszta jest dostępna u konkurencji ;>

p.s. fakt, że w nocy, ale jest ;)

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3509
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 01, 2009, 15:51:08 »
Yyy, na 30Mb masz pobieranie z torrenta na poziomie 900kb/s ? To ja mam ~300 przy 6Mb...
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3509
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 01, 2009, 16:37:10 »
Cytat: "Dr.Kafar"
Yyyyy, zauważ, że to też od ludzi którzy udostępniają zależy...

Właśnie skończyłem pobierać naruto, zdążył się tylko do 2200 rozpędzić i się ściągł  :devil:


"Ściągnął". ;P No 2200 to już lepiej. ;P
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3850
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 01, 2009, 18:23:06 »
Jak rapid Ci leci ? (rapid pro user)

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3850
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 01, 2009, 18:31:12 »
No to nie sprawdzisz myku sieci Espol :>

over & out ;)

Offline syberianhusky

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 01, 2009, 18:32:10 »
Cytat: "dd2f"
syberianhusky: znaczy, że jak Ci wciskają na siłę TV?

Dzwonią regularnie co jakiś czas z pytaniami czy nie chciałbym mieć TV czy telefon w ich sieci.
Odpowiadam im NIE i jak zechcę to sam się do nich odezwę, a te barany znowu dzwonią.
Nie pamiętam skąd mają mój nr (chyba kiedyś przy zakładaniu neta kazali podać).

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3509
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 01, 2009, 18:33:39 »
Cytat: "Dr.Kafar"
Nie mam konta na rapidzie, więc nie wiem ;]


http://noc.gts.pl/ do sprawdzania maksymalnej prędkości pobierania z http.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #68 dnia: Grudzień 23, 2009, 17:14:17 »


Jakaś promocja przed świętami? Espol 2Mb.
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

82200

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #69 dnia: Grudzień 23, 2009, 22:09:45 »
w espolu albo jest przypadek, albo wypadek przy pracy, albo awaria - masz doczynienia z awarią, tylko nieszkodliwą, bo na Twoją korzyść:) Dziś był u mnie znajomy i mówił, że ma net w espolu. Powiedziałem mu tak: stary jak tylko umowa Ci się skończy to rozwiązuj umowę, a on na dodatek, że chce tv z espola mieć. Krew mi zalała, bo wrogowi, bym to odradził i zaofeowałem się, że sam mu napiszę podanie o rozwiązanie umowy z espolem i sam do A........ zadzwonie, by mu neta podłączyli. Chłopak jest po podstawówce, nawet nie wie, czy net wolno czy szybko chodzi i jeszcze chciał podpisać umowę na platformę. Postanowiłem, że dla zasady, nie dam beznadziejnemu molochowi proste osoby na "rzetelne" usługi nabierać. Wynik? Umowa rozwiązana, umowa z polsatem cyfowym podpisana i net w A......... podłączony. I jestem z dwóch rzeczy zadowolony. Pomogłem chłopakowi, który z racji braku świadomości i edukacji nie wie co jest rzetelne i odgryzłem się espolowi za:
1. pieniądze wydane podczas 5 lat z nimi na telefon do "biura obsługi" - przynajmniej raz na dwa tygodnie.
2. za zmarnowany czas - nieodbierane telefony, zwłaszcza około 19:50 w tym biurze.
3. za ich urządzenia na klatkach i i konieczność dzwonienia, by technik przyjechał i zrestartował urządzenie, jak chciałem mieć transfer zgodny z umową
4. za kompetencje panów w biurze osługi i ciągłe edukowanie ich, że by KB/s zamienić na kb/s to trzeba wykonać mnożenie razy 8.
5. za te panie przy biurkach na piłsudskiego, które tak tipsami w biureczko uderzają....
6. za ulotki po rozwiązaniu umowy zachęcające do platformy......
7. za politykę protekcjonizmu w spółdzielni chemik
Zawiodłem się na nich konkretnie i widzę na forum, że to trwa i są osoby, które próbują łagodzić te negatywne opinie, np wprowadzając taki układ wypowiadania się o espolu jak wcześniej panował...... ale widzę, że ciągle trwa.....
Dlaczego konkurencja jest lepsza? Dlatego, że każdy wymieniona nierztelność espola jest np: u mojego operatora marzeniem sciętej głowy
Apeluje do ludzi myslących: ozejrzyjcie się po różnych operatorach, bo lepiej jest mieć w lecie w czasie burzy chwilkę przerwy sygnał z satelity niż ofertę i jakość espolowskiej platformy. A internet? trzymajcie się z daleka od tego - jeżeli espol by byl w porządku, to nie trzeba by było podpisywać umowy na czas okeślony w usłudze internet, zobaczcie, że w konkurecji właściwej nie ma takich umów.

Apel do pana administratora:
Uważam, że bardzo poważnym i na poziomie zachowaniem, jako faceta pilnującego porządku na forum byłoby wystosowanie pisma do espola z opiniami o tym operatorze i prośbą, by ich rzetelość i kompetencja wzrosła - to dałoby więcej niż uporządkowanie tamatów, by nie było "walki pomiędzy operatormi". Osoba odpowiedzialna za forum powinna także bać o interesy ludzi piszących na nim a argumentów, że espol jest ....... nie brakuje - tylko trzeba je chcieć widzieć, bo pan prezes Szostak z spółdzielni Chemik też udaje, że problemu nie ma........ Apeluje do pana administratora, by zainterweniował w interesie swoich osób piszących na forum - może tipsy pani w biurze zmienią postawę i rzetelność tej firmy.

82200

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #70 dnia: Grudzień 23, 2009, 23:31:40 »
Cytat: "Dr.Kafar"
Wiesz dlaczego przeważają opinie negatywne? Pomijam już fakt antyreklamy przez konkurencje - po prostu jeśli ktoś się zawiódł, to psioczy, jeśli komuś odpowiadają dane usługi, to nie widzi potrzeby chwalenia się tym - zwykła psychologia...


Antyreklama, i niezdrowa konkurencja działa w dwie strony - piszesz, że niezdowoleni psioczą, dlaczego ani razu nie ujrzałem negatywne opini o Ampio? Przecież chociaż jeden zawsze się znajdzie..... Czekam cały czas na negatywną, rzetelną opnię i nic......
Jestem normalnym uzytkownikiem i nie robię tu reklamy mojej firmy, więc dlaczego nikt na Ampio się nie skarży? Nawet ani jednego klijenta niezadowolonego nie ma? Nawet jeden cudem się nie znajdzie? Mają mniej klijentów, no ale dlaczego wszyscy są zadowoleni? - bo nie psioczą - czysta psychologia:)

Offline dd2f

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 23, 2009, 23:43:46 »
Hehe, psychologowie Wy jedni ;-) Jeśli chodzi o ilość narzekających na Ampionet a na Espol to bym tego nie porównywał, Ampionet jest młodszy stażem i ma znacznie mniej klientów z tego co się zdążyłem zorientować.

Natomiast, jeśli chodzi o zależność polecać/odradzać to opisują to na studiach ekonomicznych: ludzie wolą ostrzec drugiego o czyjejś nierzetelności niż polecić czyjeś usługi bo w tym drugim przypadku spada na nich odpowiedzialność, że mogą polecić kogoś kto może jednak nie być tak dobry :-)

Jeśli chodzi o Espol, to jestem z nimi od 2003 od sierpnia i czasem im coś tam nawala, ale do biura dzwoniłem w tym czasie raz i to w tym roku co mieli tą większą awarię, co całe Police nie miały netu.

robert1995 oni czasem mają takie "odchyły" jeśli chodzi o prędkość. Zdarza się to szczególnie często przy zmianach prędkości z nocnych na zwykłe i odwrotnie. Wtedy transfer przez kilkadziesiąt sekund potrafi sprawić uśmiech na twarzy właściciela nawet najniższego pakietu ;-)
I love the night.
1101110100101111

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 24, 2009, 09:59:45 »
dd2f, dzięki za wyjaśnienie. Torrenty ssały mi z wysoką prędkością jakieś 3 godziny :)
82200, nawet nie chciało mi się Twoich wypocin czytać...
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

82200

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:22:42 »
Więc wniosek taki: Na espol zdarzają słowa krytyki, bo ma więcej klientów, na Ampio nie ma w ogóle, bo mają mała klientów. Brawo!!!
Panie administratorze: chyba powinien pan wymazywać posty zawierające hipokryzje, bo znacznie ich więcej niż antyreklamy..... Rzeczywiście, no tak: Ampio ma mniej klijentów, więc dlatego słowa krytyki na forum znaleść nie mogą.

robert1995 - wiem, że klimat moich wypocin jest Tobie nie na rękę- ale ogarnij się.

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:26:38 »
82200, nie znam klimatu twoich wypocin, bo ich nie czytam.
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...