• Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Espol  (Przeczytany 245542 razy)

lariksi

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:29:41 »
popieram 82200. to jest bzdura co piszą oponenci 82200. Ja wiem czym espol pachnie i tak samo odradzam wszystkim z korzytania z jakichkolwiek usług tego operatora.... Radzę wszystkim niezdecydowanym, by poszli do konkurencji i dostrzegli profity realne, bo one są mówione prosto w oczy, natomiat gwiazdeczki w umiowie espolu są drobniutkie pod tabelką i reasumując wychodzisz na tej umowie jak zabłocki na mydle a umowa trzyma i ma Cie espol w garści.....  taka jest prawda. Życzę espolowi mniej klijentów, by nie bylo o nim negatywnych postów..... tak tak robert 1995 - to jest przyczyna, że tak dużo ludzi ma tak negatywne zdanie na temat espola

82200 masz rację, popiram Twoje wypowiedzi, są prawdziwe i sama tego doświadczyłam, stety to prawda:)

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 959
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:31:50 »
lariksi  :jupi:  Czekałem na ciebie!
Ty masz coś z głową?? Uważasz że wszyscy w Policach mogą się udać do Ampio? Ile razy trzeba ci to wyjaśniać, żeby do ciebie dotarło?
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

Offline dd2f

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:32:43 »
82200 wiesz co to jest hipokryzja? Nie? Specjalnie dla Ciebie

I to Ty się ogarnij dzieciaczku. Wyraziłem swoje zdanie w którym jest tylko prawda a Ty mi tu od hipokrytów? Jak chcesz wojny na słówka albo o to który dostawca jest lepszy to idź na podwórko. Przeszkadza Ci, że ktoś ma inne zdanie niż Ty?

Przykro mi, że ze strony Espolu spotkała Cię wielka tragedia i że teraz stałeś się wojownikiem o lepsze transfery i bezstresowe życie, ale idź wylewać swoje żale gdzieś indziej. Ja stwierdzam fakty - nie miałem z Espolem prawie żadnych problemów od 2003 roku. Dziwi Cię to że firma mająca więcej klientów i działająca znacznie dłużej na rynku może mieć więcej opinii? Ale nie odpowiadaj na głos, przemyśl sobie i zdejmij klapki z oczu. Jak chcesz sobie walczyć to walcz i nie wyzywaj mnie słowami, których nie znasz znaczenia.

[ Dodano: 2009-12-24, 10:34 ]
Cytat: "lariksi"
popieram 82200. to jest bzdura co piszą oponenci 82200.

Jacy oponenci, ludzie! Uspokójcie się, nie jestem oponentem Ampionetu tylko po prostu jestem zadowolony z usług Espolu. To Wy tu wojny robicie.
I love the night.
1101110100101111

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 959
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:36:16 »
dd2f, szkoda nerwów sobie na święta psuć...
Cytat: "lariksi"
klijentów

A może "klijijijientów"? Masz Ampio, masz net - sprawdź sobie pisownię...

Wam najwyraźniej przeszkadza fakt, że są ludzie zadowoleni z Espolu... To źle, czy o co Wam chodzi?
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

lariksi

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:39:21 »
robert 1995 - też nie mogłam się doczekać Ciebie.....   jedno wiem, każdy rozsądny człowiek, który będzie chciał założyć jaką kolwiek usługę w espolu, jeżel wejdzie na forum i poczyta tą wymanę zdań to stwierdzi tak - prawda pewnie jest po śrdodku, bo każdy swoje chwali, ale jeżeli o espolu zdarzają się tak negatywne posty a o Ampio np nie, to lepiej nie mieć z espolem doczynienia...... każdy roządny czlowiek tak pomyśli i w nowym roku życzę Wszystkim przemyślanych decyzji, bo internet to nie wszystko.... ale warto mieć kontakt z ludzmi na poziomie!

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 959
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:43:04 »
Aha... A jak ktoś (jak sporo użytkowników tego forum) chce mieć internet, TV i telefon tego samego operatora, to też ma się udać do Ampio?
A ja nie chwalę swojego (jak wy) - ja po prostu stwierdzam, że mi wystarcza to co mam.

Wesołych Świąt wszystkim!
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

lariksi

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:51:35 »
internet - Ampio
tv - polsat cyfrowy, cyfra lub N, w razie wypadku lepiej Vecte wziąść analogową i poczekać na cyfrówkę w niej.
telefon- bramka VoIP jak ma się już internet

Lub wszystko w Vectrze wziąść jako pakiet:

to jest wyjście najbardziej ekonomiczne i omijające espola........, by spokojnie w nocy spać i nie tylko:)

widzisz? piszę też o vectrze, więc pracownikiem Ampio nie jestem:) ale swój cel osiągam:)

Ludzie, czytajcie posty i rozsądnie wybierajcie - wszystkiego dobrego:)

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 959
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 24, 2009, 10:58:39 »
A jaki ty masz cel, przepraszam?
Cytat: "robert1995"
A jak ktoś (jak sporo użytkowników tego forum) chce mieć internet, TV i telefon tego samego operatora

Cytat: "lariksi"
internet - Ampio
tv - polsat cyfrowy

...nie ma tu z kim rozmawiać... Lariksi - naprawdę - czytaj co inni piszą, bo ta rozmowa traci sens. Zaślepiona jesteś tym Ampio strasznie i piszesz nie na temat oby tylko coś napisać  :crazy:
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

Offline mariusz1602

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 24, 2009, 14:14:12 »
Witam. Tak jak inni podzielę się swoją opinią co do Espola... która jest dobra.

1 - od 6 lat korzystam z ich usług dostępu do sieci i prędkości są takie jak gwarantowane lub wyższe
2- od 2 lat mam telefon od nich - dużo minut do wygadania a niski rachunek
3- zanim skończy się umowa można już korzystać z aktualnych promocji, nie trzeba czekać aż minie co do dnia, to duży plus
4- na torrentach racja jest wolniej niż u Ampio. , ale technologia P2M już wyciska z łącza na maxa

Jedyny minus to to, że na 3 telewizory nie można jakoś w rozsądnej cenie wziąć u nich telewizji, na dwa nie ma problemu lecz trzy to już dwa abonamenty trzeba by płacić...

To takie moje odczucia. Wesołych Świąt

82200

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 30, 2009, 11:17:01 »
Panie Administratorze, jeżeli pan ten wpis wymaże to oznaczać to będzie, że nie powinien pan być Administratorem. To nie jest antyreklama czy bitwa operatorów, tylko opinia klienta byłego w oparciu o dzisiejsze zdarzenie.

Otóż dziś po roku czasu zerwania umowy z espolem, firma ta znowu czkawką mi sie odbija.
W skrzynce dziś dostałem pismo od firmy windyacyjnej, że zalegam z jednym abonamenem, 50zł.
Niezwłocznie udałem sie do dziupli na Piaskowej i rzeczywiście to jest prawda.

Co można powiedzieć o firmie, która przez rok ani razu nie wysłała pisma, że jest jakaś zaległość, nawet nie było telefonu z biura, gdzie umowa została w pażdzierniku 2008 rozwiązana i nie będąc w espolu nie można wejść w panel, zalogować się i zobaczyć jak wygladają finanse. Ale przez rok czasu w skrzynce pojawiały się reklamy, ulotki, nawet był telefon z biura, by podpisać umowę na platformę, a o zalgłości jednego aonamentu dowiaduje się z Warszawy z prywatnej firmy windykacyjnej?
Pani odraz z mety zapłaciłem kwote plus odsetki mówiąc, że tak jak w usługach - tak samo są nierzetlni w sprawach biurowych i że mają burdel istny w firmie. Reszty nie wziołem z adnotacją, że przeznaczam to na kolejne modernizacje spółki, ponieważ świałowody nic nie dały, a ludzie chcą mieć rzetelnego opertaora.
A pozatym czekając na osługę przyglądałem się temu jak pani prezentowała naiwnemu panu platformę i efekty HD. Ludzie - w sygnale SD obraz był nieklarowny, a HD to było raczej z najniższej półki. Jednak Polsat, cyfra i N to jest jakość cyfrowa i HD to HD
Jak zaczołem na głos wyrażać uwagę o firmie przy nowch klientach, pani przy obsługiwaniu innego klienta przerwała jego obsługę, wydrkowała mi potwierdzenie wpłaty, bym nie robił fermentu.
Wniosek jest jeden: gdybym nie zamierzał zapłacić to bym dziś odrazu po dostaniu pisma nie udał się na piaskową i bym nie zapłącił lub się ociągał a espol powinien przy doręczniu ulotki w kopercie dla byłych klienów, lub poinformować, że coś nie jest ureulowane. Z jednej strony powinienem pilnować moich rachunków, ale przez 5 lat umowy z espolem przelwew  cyliczny z konta szedł zawsze 14 każdego miesiąca, czy chciałem, czy nie. Więc nie należy się za to jakieś pisemko z firmy. lub telefon z biura?Tak dbają o klienta?
Ludzie, firma bagno - rok temu z nich zrezygnowałem i dziś znowu się przekonałem, że to prawda. Żadnej poprawy, HD żenada, osługa klienta marna, burdel w dokumentach, pod tabelką podczas podpisywania umowy nadal gwiazdki, świadczące o faktycznych możliwościach "operatora"
Szczęśliwego Nowego Roku ale NIE Z ESPOLEM!!!

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3836
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 30, 2009, 13:30:05 »
Poprzedni Twój wpis usunąłem JA, bo nie wnosił nic nowego. Jeżeli chcesz pisać o tym samym cały czas, założę Ci miejsce które nazwiemy "śmietnik", tam nie będę zaglądał :>
Tutaj ciekawe info, chociaż podobne sytuacje są w TP SA, nawet po 3 latach potrafią się upomnieć, przez firmę windykacyjną. Jak ktoś jest klientem od X lat zasługuje na telefon, list - cokolwiek, z tym się zgodzę. To "duża" firma i takich jak MY mają gdzieś, windykacja i ciao.. :)
Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku.

bokserka

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 31, 2009, 20:23:17 »
do pana 82200

zabawne jest to co Pan pisze...To że firma nie wysyła wezwania do zapłaty tylko przekazuje klienta firmie windykacyjnej to rzeczywiście nie jest w porządku. Tylko kto wie czy nie dostał Pan wezwania...Widząc to, co pan pisze, nie wiem czy w każde Pana słowo można tak po prostu uwierzyć. Akurat tak się składa że byłam świadkiem Pana wizyty w biurze Espol w Policach.
Reszty pieniędzy rzeczywiście Pan nie wziął, było to około 50 groszy...Komentarz Pana że ma to być na modernizację spółki, był na poziomie niesamowitym, nie da się zaprzeczyć-jakoś jednak nie zraził mnie do firmy tylko do Pana.

Nie słyszałam jednak żeby Pan ostrzegał klienta przez zawarciem umowy, na to chyba nie starczyło Panu odwagi. Wykrzykiwał Pan tylko do bogu ducha winnej kasjerki żeby sobie poczytała forum na którym znajdzie potwierdzenie Pana opinii na temat jej pracodawcy (oczywiście że takie potwierdzenie znajdzie, jeśli to Pan jest jedną z osób, które najaktywniej wyrażają opinię na temat Espolu na tym forum)

Nie wiem czy Pan zauważył, ale w biurze firmy Espol stoi dość duży telewizor, na którym można "na żywo" ocenić możliwości telewizji którą sprzedaje ta firma. Więc nie wiem czy można powiedzieć, że ktoś tam wciska coś komuś w ciemno. Byłam świadkiem jak Pani prezentowała "naiwnemu panu platformę i efekty HD" i robiła to właśnie pokazując wszystko na ekranie telewizora, klient miał szansę przekonać się jak to w rzeczywistości wygląda, jak dla mnie tak właśnie powinno to wyglądać, trudno wtedy coś ukryć.
Myślę że zraził się Pan do obsługi firmy Espol która w czasie kiedy Pan był ich klientem pracowała w Szczecinie. Jednak proszę się wykazać otwartością jak na w miarę młodego człowieka przystało i postarać się nie być uprzedzonym, w końcu wszystko się zmienia, może i obsługa w Espolu się zmieniła. Ja już kilka razy byłam w biurze w Policach i nie narzekam. Pracownice są miłe, starają się każdego obsłużyć z szacunkiem, ale im też należy się szacunek (od czytania o ich tipsach niedobrze mi się robi...jak można wyrażać w ten sposób opinię o innych ludziach nic o nich nie wiedząc) Nic nie wciskano mi na siłę, pani doradziła mi jaki abonament będzie odpowiedni dla moich potrzeb. A jeśli już czegoś nie wiedziała (bo i tak się może zdarzyć, w końcu nie każdy jest alfą i omegą) to po prostu przyznała się że tego nie wie, powiedziała że się dowie i da mi znać. Otrzymałam odpowiedź na każde moje pytanie i jestem teraz bardzo zadowolonym użytkownikiem internetu dostarczanego przez firmę Espol. Poleciłam ich mamie, która ma pakiet 3 usług za 99,90 i też nie narzeka.

A jeśli chodzi o Ampionet to ja słyszałam dzisiaj negatywną opinię na ich temat, więc widać jakieś są. Użytkowniczka mieszkająca w jednym z Leningradów zapytała czy mi też tak często zanika internet, bo u nich ciągle są przerwy...Chyba polecę jej Espol, bo w końcu nie wiąże jej z Ampionetem żadna umowa na czas określony :)

Acha, i jeszcze jedna rzecz przypomniała mi się, która przemawia "za" Espolem- jest to jedyna firma która zainwestowała czas i pieniądze żeby w nowych blokach przy Bankowej (obok blaszaków) zapewnić mieszkańcom dostęp do internetu, telefonu i telewizji. Nie pofatygowała się ani kablówka Vectra, ani TPSA ani Ampionet (podobno w Ampionecie mieszkańcy byli spławiani-tak przynajmniej twierdzi znajomy który do nich dzwonił). I zaznaczam że z tego co wiem nie było tu żadnych ustawianych przetargów ani znajomości, zgodnie z wypowiedzią Pani z gminy każdy operator mógł wejść na ten blok, tylko nikt nie chciał...

Ale się napisałam...no ale cóż, wzburzyła mnie wypowiedź pana 82200. Każdy może mieć swoją opinię, ale dobrze byłoby gdyby była ona poparta jakimiś faktycznymi wydarzeniami. Mimo to życzę Panu i wszystkim użytkownikom forum wszystkiego dobrego w nowym roku. I więcej wiary w nas, ludzi, i w to że sami potrafimy podejmować decyzje dotyczące dostawcy usług takich jak internet, telefon i telewizja. I że są to decyzje przemyślane i podjęte świadomie, bo w końcu jesteśmy zdolni takie podejmować :)

PS. Espol też ma umowy na czas nieokreślony- sama taką mam, na 1 Mb/s :)

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3836
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 01, 2010, 10:27:15 »
Cytat: "bokserka"
Każdy może mieć swoją opinię, ale dobrze byłoby gdyby była ona poparta jakimiś faktycznymi wydarzeniami.
PS. Espol też ma umowy na czas nieokreślony- sama taką mam, na 1 Mb/s :)



Dlatego proponuję każdemu pisać na HelpDesku, nie ważne czy to Espol czy Ampio, pisać - by było w naszej i ich pamięci. Pani koleżance proponuję zadzwonić/napisać i dowiedzieć się czemu tak "często" znika internet, może problemy z routerem/komputerem i sprawa się wyjaśni. Nie ma na co czekać, przecież informatycy to jasnowidze :)
Co do peesa, za te przywileje się płaci, co osobiście mi się to nie podoba.

p.s. poproszę o opinię za pół roku w sprawie telefonu i telewizji, bo nie miałem niestety przyjemności korzystać w 100% z ich usług (w jednej z lokalizacji), bo tv się "haczyła", urządzenie się zwieszało bla bla bla, nie chce mi się pisać tego kolejny raz, a telefon ... bibbb nie ma takiego numeru... biiiibbb.. hehe, może Pani jest w tej strefie, która nie ma problemów - to będzie Pani zadowolona (nie każdy jest szczęściarzem-pisałem już o tym na forum) :)

82200

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 01, 2010, 15:17:01 »
napewno jest w tej strefie jak pracuje w espolu, ponieważ prócz mnie tylko dwóch panów było (klientów) i trzy panie "pracujące", a pozatym żadna klientka nie wiedziałaby ile reszty było:) także sprawa jasna....

Offline piotr0822

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 402
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 02, 2010, 21:34:11 »
a ja mam pytanie z innej beczki. posiadam espola od 1,5 roku (1mb). Wcześniej przy ściąganiu z P2P miałem max czyli ok 130 kb/s a teraz mam 60?! w umowie niby jest , że na inne niż www jest 50% prędkości. Czy u was jest tak samo?