• Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 85618 razy)

Offline mariusz1602

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« dnia: Marzec 11, 2009, 22:35:37 »
Witam

Od 4lat zajmuję się serwisem komputerów (hardware i software). Pomyślałem, że jak ktoś ma jakiś problem nich piszę w tym wątku a ja (i być może inni :) ) pomogę odpisując na forum (oczywiście za darmo, żeby nie było niedomówień).

Dla mnie to będzie kolejne ważne zdobyte doświadczenie a Wam może ciut pomogę :)

zapraszam

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 12, 2009, 17:39:40 »
To forum nie nadaje się do takiej działalności. Za dużo "mądrych". Jak masz trudny problem to zapraszam na   http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum195.html

Offline ayarl

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 12, 2009, 18:09:05 »
Witam! Dzięki za miłą inicjatywę. Nie wiem dlaczego, ale ciągle muszę instalować program Flash Player. Tak jakby komp nie zapamietywał instalacji. Po każdym wyłączeniu muszę instalować od nowa:( Z góry dziękuję za pomoc:)

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 12, 2009, 18:23:38 »
Cytat: "ayarl"
Witam! Dzięki za miłą inicjatywę. Nie wiem dlaczego, ale ciągle muszę instalować program Flash Player. Tak jakby komp nie zapamietywał instalacji. Po każdym wyłączeniu muszę instalować od nowa:( Z góry dziękuję za pomoc:)
Jakiej przeglądarki używasz?
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline ayarl

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 12, 2009, 20:26:35 »
Internet Explorer. Był w laptopie od początku i wszystko działało, ale jakiś miesiąc temu tak się porobiło. Chyba samo, ale nie jestem pewny, bo z laptopka korzysta także zona i nastoletni syn:)

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 12, 2009, 20:32:41 »
Cytat: "ayarl"
Internet Explorer. Był w laptopie od początku i wszystko działało, ale jakiś miesiąc temu tak się porobiło. Chyba samo, ale nie jestem pewny, bo z laptopka korzysta także zona i nastoletni syn:)
Przede wszystkim zainstaluj Firefoxa (skoro używasz IE to do tej przeglądarki najłatwiej będzie Ci się przyzwyczaić).  Firefox jest bezpieczniejszy i nie powinien mieć problemów z Flashem.
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline ayarl

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 12, 2009, 21:07:48 »
Dzięki:) Zainstaluję. Co szkodzi spróbować? Dodam tylko, że przez półtora roku wszystko działało a ja od zarania dziejów korzystam z IE. A taki był ładny! Amerykański! Szkoda:(

cierpliwy

  • Gość
Re: pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 12, 2009, 22:31:39 »
Witam  :) czy może mi ktoś podpowiedzieć jak się przesyła zdjęcia z N95 8GB na komputer ? chodzi mi o przesyłanie przez kabel (USB) zaznaczm że mam wgrane na kompie oprogramowanie Noki N95 8GB....a więc właczam kompa i co ? proszę tak krok po kroku.........najlepiej przez  GG-3300487

Offline strzelec

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 13, 2009, 17:06:22 »
po podłączeniu kabla USB podpiętego do komputera - NOKIA pyta się w jaki tryb połączenia ma wejść. Wystarczy wybrać transfer danych - po czym np. w eksploatorze windows przejrzeć zawartość telefonu - który będzie widoczny podobnie jak pendrive. Zdjęcia są w katalogu Images, domyślnie w folderach z nazwą miesiąca w którym były robione.

pozdrawiam.

sidthar

  • Gość
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 13, 2009, 22:04:59 »
Cytat: "kubapolice"
]Przede wszystkim zainstaluj Firefoxa (skoro używasz IE to do tej przeglądarki najłatwiej będzie Ci się przyzwyczaić).  Firefox jest bezpieczniejszy i nie powinien mieć problemów z Flashem.


Przede wszystkim to nie powinno się wierzyć w nic bez możliwości tego zbadania osobiście ;) Wiec nie wierzcie w nic (nawet w to co teraz piszę ;) )...
A tak poważnie to proponuję zajrzeć tutaj zanim powieli się mit, ze"Firefox jest bezpieczniejszy"...

Co do flasha to proponuję zrestartować ustawienia przeglądarki klikając w tools/internet options/advanced (Narzedzia/opcje internetowe/zaawansowane (jak dobrze pamietam). Możnaby także odinstalować Flasha z pozycji "dodaj/usun programy" i zainstalowac na nowo...

Pozdrawiam i zycze powodzenia!
Tomek

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 13, 2009, 23:18:20 »
Tylko zapomnieli wspomnieć, że FF może i miał tyle dziur, ale je natychmiast naprawiali, a nie jak w IE :>

Offline radix

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 14, 2009, 00:11:13 »
Cytat: "rbk"
Tylko zapomnieli wspomnieć, że FF może i miał tyle dziur, ale je natychmiast naprawiali, a nie jak w IE :>


Według mnie średnia 44 dni to nie takie natychmiast, ale cóż, różne są standardy...

Offline Marcin069

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 14, 2009, 00:31:38 »
Ten temat to będzie pomieszanie z poplątaniem, każdy zacznie pisać swój problem i będzie multum odpowiedzi, aż w końcu nie będzie jakiegokolwiek ładu i się sami pogubimy...

sidthar

  • Gość
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 14, 2009, 00:53:23 »
Cytat: "rbk"
Tylko zapomnieli wspomnieć, że FF może i miał tyle dziur, ale je natychmiast naprawiali, a nie jak w IE :>


Wspomnieli...
Sęk w tym, ze jeżdżąc po klientach często widzę, że mają zainstalowane fajerfoksy. Gdy stwierdzam głośno "o! następny zwolennik mozilli" dostaję odp. "nie, ale sąsiad powiedział, że jest bezpieczniejsza" - czyzby?.
Sam używam obecnie chrome, wcześniej firefoxa, IE, safari, opery. Każdą z tych przeglądarek cenię za coś innego.

Chciałem tylko zaznaczyć, że temat ten miał pomóc usuwać problemy, a zaproponowane rozwiązanie jest raczej ominięciem.
To tak jakbym zadzwonił do mechanika i powiedział, że silnik mojego motocykla cos ostatnio szaleje i ma nierówne obroty. Ten by kazał zmienić silnik lub moto... :|.

Pozdrawiam

Offline mariusz1602

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 14, 2009, 09:26:06 »
ayarl - możesz w IE wejść w "opcje internetowe", zakładka "ogólne", w sekcji "historia przeglądania " kliknij usuń i wybierz: pliki "cookie" oraz "tymczasowe pliki internetowe". restart, i sproboj ponownie zainstalować flasha.

jak coś to tu po angielsku jest dobra instrukcja co może być nie tak i jak zaradzić:
http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_19166