Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Opłaty za śmieci - konsultacje.  (Przeczytany 367673 razy)

Offline włodziu

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #750 dnia: Października 29, 2015, 19:43:08 »
Od 1 stycznia 2016 r. w gminie Police podstawowa opłata za wywóz śmieci będzie wynosić 40 zł od mieszkania w budynkach wielorodzinnych, 50 zł dla budynków jednorodzinnych i 75 zł od gospodarstwa domowego, jeśli odpady nie będą segregowane. Opłata będzie jedna i niezależna od tego, ile osób zamieszkuje w lokalu.
-------------------------------
DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W ZABUDOWIE JEDNORODZINNEJ

Pouczenie:
7.   ILOŚĆ ZUŻYTEJ WODY NA NIERUCHOMOŚCI obejmuje całkowite zużycie wody na cele socjalno-bytowe, gospodarcze, ogrodowe i inne.

8.   PRZEZ ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZUŻYCIE WODYw nieruchomości należy rozumieć wysokość zużycia wody za okres 12 kolejnych miesięcy wybranych z ostatnich 18 miesięcy poprzedzających termin obowiązywania deklaracji wg. wskazań wodomierza podzielony przez 12.
W przypadku braku licznika do odczytu zużycia wody z nieruchomości lub gdy na nieruchomości używana jest woda z własnego ujęcia, podstawą ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest przyjmowana przeciętna norma zużycia wody wynosząca 3m³ miesięcznie na osobę zamieszkałą.
W razie wyliczenia stawki opłaty w oparciu o zużycie wody nowa deklaracja powinna zostać złożona po upływie 12 miesięcy, liczonych od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania deklaracji, nie później niż przed upływem 13 miesięcy liczonych od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania deklaracji.

9.   NIERUCHOMOŚCI NOWO WYBUDOWANE, NOWO ZAMIESZKAŁE. W przypadku nabycia nieruchomości lub nieruchomości nowo wybudowanej opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest opłata ryczałtowa wskazana w pkt. H niniejszej deklaracji. Po okresie 12 miesięcy,  w przypadku gdy na nieruchomości średniomiesięczne zużycie wody nie przekracza 4m³, właściciel nieruchomości może wyliczyć stawkę opłaty jak w pkt.7. Jako nowo zamieszkałą nieruchomość traktuje się również tę nieruchomość, która czasowo – powyżej jednego miesiąca – była zgłoszona jako niezamieszkała.

10.   WYKAZ DOKUMENTÓW, które należy złożyć wraz z deklaracją o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na potwierdzenie danych zawartych w deklaracji:
1)   Kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości, w przypadku, gdy deklarację składa podmiot inny niż właściciel, współwłaściciel lub wieczysty użytkownik wpisany w księdze wieczystej nieruchomości;
2)   Pismo wyjaśniające przyczyny złożenia korekty deklaracji lub nowej deklaracji po zmianie danych, o ile są inne niż zmiana metody ustalenia opłaty, stawki opłaty albo okresu, za który podano ilość zużytej wody;
3)   Kopia faktury za zużycie wody z danej nieruchomości za okres wzięty do wyliczeń opłaty wskazanej w deklaracji.

Post Merge: Października 29, 2015, 19:47:20
Od 1 stycznia 2016 r. w gminie Police podstawowa opłata za wywóz śmieci będzie wynosić 40 zł od mieszkania w budynkach wielorodzinnych, 50 zł dla budynków jednorodzinnych i 75 zł od gospodarstwa domowego, jeśli odpady nie będą segregowane. Opłata będzie jedna i niezależna od tego, ile osób zamieszkuje w lokalu.
==================================

DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W ZABUDOWIE WIELOLOKALOWEJ

Pouczenie:

1.  Zgodnie z art. 6o ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1399 ze zm.) – zwana dalej ucpg, w razie niezłożenia deklaracji za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji Burmistrz Polic określi, w drodze decyzji, wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

2. W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi powstających na danej nieruchomości właściciel nieruchomości jest zobowiązany złożyć do Burmistrza Polic nową deklarację
w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmiany.

3. Niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego zgodnie z ustawą o postępowaniu egzekucyjnym
w administracji (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1619).


Objaśnienia:



4.   SPÓŁDZIELNIE MIESZKANIOWE, ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH, itp. składają jedną deklarację DW wraz z wykazem nieruchomości, w których powstają odpady komunalne.W przypadku posiadania nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, należy złożyć deklarację DJ na każdą nieruchomość.

5.   IDENTYFIKATOR PODATKOWY należy wpisać: PESEL w przypadku podatników będących osobami fizycznymi objętymi rejestrem PESEL nieprowadzących działalności gospodarczej lub niebędących zarejestrowanymi podatkami podatku od towarów
i usług; NIP w przypadku pozostałych podmiotów podlegających obowiązkowi ewidencyjnemu.

6.   ILOŚĆ ZUŻYTEJ WODY NA NIERUCHOMOŚCI obejmuje całkowite zużycie wody na cele socjalno-bytowe, gospodarcze, ogrodowe i inne.

7.   PRZEZ ŚREDNIE MIESIĘCZNE ZUŻYCIE WODYw nieruchomości należy rozumieć wysokość zużycia wody za okres 12 kolejnych miesięcy wybranych z ostatnich 18 miesięcy poprzedzających termin obowiązywania deklaracji wg. wskazań  wodomierza podzielony przez 12.                                                                                                                                                                                             
W przypadku braku licznika do odczytu zużycia wody z nieruchomości lub gdy na nieruchomości używana jest woda z własnego ujęcia, podstawą ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest przyjmowana przeciętna norma zużycia wody wynosząca 3m³ miesięcznie na osobę zamieszkałą.
W razie wyliczenia stawki opłaty w oparciu o zużycie wody nowa deklaracja powinna zostać złożona po upływie 12 miesięcy, liczonych od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania deklaracji, nie później niż przed upływem 13 miesięcy liczonych od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania deklaracji.

8.   NIERUCHOMOŚCI NOWO WYBUDOWANE, NOWO ZAMIESZKAŁE. W przypadku nabycia nieruchomości lub nieruchomości nowo wybudowanej opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest opłata ryczałtowa wskazana w pkt.
G niniejszej deklaracji. Po okresie 12 miesięcy,  w przypadku gdy na nieruchomości średniomiesięczne zużycie wody nie przekracza 4m³, właściciel nieruchomości może wyliczyć stawkę opłaty jak w pkt. 7.Jako nowo zamieszkałą nieruchomość traktuje się również tę nieruchomość, która czasowo – powyżej jednego miesiąca – była zgłoszona jako niezamieszkała.

9.   SELEKTYWNE ZBIERANIE ODPADÓW jeżeli właściciel nieruchomości zadeklaruje selektywne zbieranie odpadów komunalnych, a podmiot odbierający odpady komunalne powiadomi gminę o braku segregacji, to za okres, w którym właściciel nieruchomości nie segregował odpadów zostanie wydana decyzja określająca wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi liczona według stawki przewidzianej dla odpadów komunalnych niesegregowanych – różnica pomiędzy zadeklarowaną
i zapłaconą przez właściciela nieruchomości opłatą a określoną przez organ stanowić będzie zaległość, którą należy uregulować wraz
z odsetkami.

10.   OBOWIĄZEK PONOSZENIA OPŁATY powstaje za każdy miesiąc, w którym na danej nieruchomości zamieszkuje mieszkaniec.Wyliczoną opłatę uiszcza się zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

11.   ZABUDOWA WIELORODZINNA to każda zabudowa inna niż jednorodzinna. Budynek mieszkalny jednorodzinny, to budynek
o którym mowa w art. 3 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowalne (budynek wolno stojący albo budynek w zabudowie bliźniaczej, szeregowej lub grupowej, służący zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych, stanowiących konstrukcyjnie samodzielną całość, w którym dopuszcza się wydzielinie nie więcej niż dwóch lokali mieszkalnych albo jednego lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego
o powierzchni całkowitej nieprzekraczającej 30% powierzchni całkowitej budynku). W sprawach spornych dotyczących określenia rodzaju zabudowy decyduje umowa sprzedaży nieruchomości w formie aktu notarialnego bądź pozwolenia na budowę wydane po 2002r., jeżeli takie dokumenty można pozyskać w danej sprawie. Jeżeli brak ww. dokumentów, decyduje opinia Wydziału Urbanistyki
i Architektury Urzędu Gminy Police.

12.   JEŻELI deklarację składa osoba reprezentująca właściciela nieruchomości do deklaracji należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO do podpisywania deklaracji. Pełnomocnik dołącza oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa. Adwokat, radca prawny lub doradca podatkowy może sam uwierzytelnić odpis udzielonego mu pełnomocnictwa. Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł. Pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, rodzicom, dziadkom, dzieciom, rodzeństwu jest zwolnione od opłaty skarbowej.

13.   OKREŚLA SIĘ WYKAZ DOKUMENTÓW, które należy złożyć wraz z deklaracją o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na potwierdzenie danych zawartych w deklaracji:

4)   Kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości, w przypadku, gdy deklarację składa podmiot inny niż właściciel, współwłaściciel lub wieczysty użytkownik wpisany w księdze wieczystej nieruchomości;

5)   Kopia uchwały wspólnoty mieszkaniowej w sprawie wyboru zarządu wspólnoty w sytuacji, gdy deklarację składa zarząd wspólnoty mieszkaniowej, o ile taka kopia nie została załączona do deklaracji wcześniejszej przez wspólnotę;

6)   Kopia aktu notarialnego, w którym powierzono lub ustanowiono zarząd nieruchomością wspólną w sytuacji, gdy deklaracja dotyczy nieruchomości zabudowanej budynkami wielolokalowymi i deklarację składa osoba sprawująca zarząd nieruchomością wspólną na podstawie takiego aktu, o ile taka kopia nie została załączona do deklaracji składanych wcześniej przez zarządcę;

7)   Kopia faktury za zużycie wody z danej nieruchomości z okresu kolejnych 12 miesięcy, wybranych z 18 miesięcy poprzedzających miesiąc obowiązywania deklaracji lub informacja z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji o zużyciu wody z danej nieruchomości we wskazanym okresie, jeżeli właściciel nieruchomości w gospodarstwie domowym spełnia warunki określone § 1 pkt 1 uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty;

 Wykaz adresów gospodarstw domowych (lokali mieszkalnych), które rozliczane są wg. zużycia wody (do 4m³)

9)   Pismo wyjaśniające przyczyny złożenia korekty deklaracji lub nowej deklaracji po zmianie danych, o ile są inne niż zmiana metody ustalenia opłaty, stawki opłaty albo okresu, za który podano ilość zużytej wody;
« Ostatnia zmiana: Października 29, 2015, 19:47:20 wysłana przez włodziu »

Offline Wykidajło

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 2610
    • Zobacz profil
    • http://www.naszepolice.pl
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #751 dnia: Października 29, 2015, 20:33:17 »
I wszyscy głosowali "za"? poza M. Różyckim? Czy ktoś jeszcze zabrał głos poza radną Jaźwińską, która stwierdziła, że konsultacji nie warto robić?
Przysiądę wyjątkowo i obejrzę retransmisję z tej sesji w kablówce. Chyba, że okaże się, że kamera byłą zepsuta i nic nie nagrała he he.
Formalnie trójka się wstrzymała: Pawłowska, Kowalewski, Sobczyk. Ale przy takim układzie w radzie jaki mamy, to tak samo, jakby głosowali za. Uchwały są przyjmowane zwykłą większością głosów (więcej za niż przeciw), na jednego Różyckiego wystarczyłoby dowolnych dwóch gryfitów.
Odzywał się jeszcze Król, na zasadzie "cieszcie się, bo mogło być jeszcze drożej", Sobczyk, który w sumie projekt ocenił dobrze, ale zapowiedział, że się wstrzyma. Zielińska (naczelnik wydziału śmieciowego), Diakun. Nie pamiętam, czy ktoś jeszcze (oprócz Różyckiego oczywiście).

Ps. Urzędniku włodziu/krzysiu czy jak tam się jeszcze chcesz nazwać - może tak jutro, zamiast grać w pasjansa, po porannej kawce zabierzesz się za wymyślanie, jak weryfikować deklaracje śmieciowe? Za to m.in. bierzesz pieniądze przecież.
Kłamstwo obiegnie świat nim prawda założy buty.

Offline An_na

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 2085
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #752 dnia: Października 29, 2015, 20:34:40 »
Panie " włodziu" ja do nikogo nie mam żalu. Wielu z radnych to moi koledzy z pracy. Znam zapisy deklaracji. 4 m3 wody na osobę to bardzo mało, a chyba Gminie nie chodzi o to, abyśmy przestali się myć aby płacić mniej za śmieci. Uważam, tak jak napisałam w petycji, że nowa uchwała jest krzywdząca dla dużej części mieszkańców naszej Gminy i w ich imieniu napisałam petycję i zbieram podpisy. Jeśli będę zużywała 3 m3 wody a będę tygodniowo oddawała trzy tony odpadów to wg Pana będzie lepiej dla Gminy? Ja najzwyczajniej na świecie wnioskuje o dokładną analizę i obciążanie mieszkańców wg najbardziej uczciwej metody jaką wypracują na co liczę. Głos mieszkańców nie może być im niemy. Proszę nie doszukiwać się w mojej petycji jakiegoś drugiego dna. Ani do nikogo nie mam żalu zaszłości. Jestem osobą apolityczną. Nie należę do żadnego ugrupowania. Proszę o więcej zrozumienia.

Offline Wykidajło

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 2610
    • Zobacz profil
    • http://www.naszepolice.pl
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #753 dnia: Października 29, 2015, 20:59:28 »
Ania, to nie jest 4 m sześcienne wody na osobę, tylko na gospodarstwo. I to wliczając również podliczniki ogrodowe.
Kłamstwo obiegnie świat nim prawda założy buty.

Offline włodziu

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #754 dnia: Października 29, 2015, 21:02:51 »
Pani Anno, Ja też nie popieram żadnej partii. Dla mnie liczy się człowiek. Ale piszę o sobie i rodzinach podobnych do mojej.
Moja żona jest od dwóch lat na nauczycielskiej emeryturze. Co prawda dorabia sobie ale nie jest aktywna zawodowo jak dawniej. Ja z racji swojej pracy też jestem długo poza domem więc rozliczenie od wody jest dla mnie korzystne.
Mam sporo znajomych emerytów mieszkających w blokach w Policach i pytałem - temat jest u mnie wałkowany od września gdy przedstawiali propozycje od wody. Wielu moich znajomych emerytów - tych, którzy mieszkają samotnie nie zużywają więcej niż 4 m3 wody. Wyjątkiem są kuzyni emeryci bo codziennie mają w domu wnuki w wieku przedszkolnym, które często nocują u nich.
Tematem bardziej się interesuję bo w przerwach między wyjazdami (taka praca) mam dobry kontakt z rodzinką ze Szczecina - siostra pracuje w szczecińskim magistracie.

pozdrawiam

Post Merge: Października 29, 2015, 21:10:36
Ps. Urzędniku włodziu/krzysiu czy jak tam się jeszcze chcesz nazwać - może tak jutro, zamiast grać w pasjansa, po porannej kawce zabierzesz się za wymyślanie, jak weryfikować deklaracje śmieciowe? Za to m.in. bierzesz pieniądze przecież.
Przykro mi, że Pana zawiodłem.
W mojej pracy nie mam czasu aby się nudzić, kawki nie piję a w pracy właśnie jestem teraz i to poza Policami.
Mam ciekawszą profesję niż siedzenie za biurkiem.
« Ostatnia zmiana: Października 29, 2015, 21:10:36 wysłana przez włodziu »

Offline politycznie podejrzany

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #755 dnia: Października 29, 2015, 21:27:54 »
Ania, to nie jest 4 m sześcienne wody na osobę, tylko na gospodarstwo. I to wliczając również podliczniki ogrodowe.

Z tymi podlicznikami to chyba jakiś żart?
4m na gospodarstwo a nie na osobę?! Super...
"Politycznie podejrzani. Wy nie jesteście podejrzani, wy jesteście winni przestępstw politycznych!.... Oto dlaczego potrzebna jest praca oświatowa, ten żołnierz nie tylko nie zrozumiał swojej winy, ale jeszcze ma do tego poczucie krzywdy".

Offline Wojtek Dudek

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #756 dnia: Października 29, 2015, 21:44:31 »
Dobrze by było abyście Państwo mówili mieszkańcom całą prawdę jeśli już chcecie ludzi buntować a nie półprawdę. TO JEST OSZUSTWO Z PAŃSTWA STRONY !!!!!!!!!!!!!

Oj Włodziu…! Włodziu…! Dobrze by było abyś to Ty zastanawiał się na tym co mówisz. Cztery metry miesięcznie!!! Czyli co? Nie myć się? Nie prać? Nie kąpać? Nie spłukiwać w wc. Może Ty masz możliwość kąpać się i załatwiać w pracy. Ja takiej możliwości nie mam. Nie marnotrawię bezmyślnie wody. Nie podlewam ogródka. Z ziemi to mamy jedynie 7 doniczek. Mam też rozliczenia wody z kilku lat wstecz. Nie znalazłem nawet jednego kwartału, który mieścił by się w tej normie. Dlatego proszę! Nie pieprz głupot o czymś, na czy się nie znasz. W kwartałach letnich zużywamy ok 6 do 7 metrów wody miesięcznie. W chłodniejszych ok 5-6 m. Jesteśmy tylko we dwoje i tylko dlatego, że lubimy higienę i czystość mamy płacić po 40 zł miesięcznie za 100 litrów odpadów? I to segregowanych? Czy masz pojęcie ile kosztuje odbiór i wywóz 1 m. sześciennego odpadów? Wiesz ile śmieci produkuje dwoje ludzi mieszkających w bloku? Sądzisz, że wywóz 1,5 do 2 m. sześc. odpadów rocznie za 480 zł, to uczciwe rozwiązanie?

Offline gigus 36

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 120
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #757 dnia: Października 30, 2015, 06:59:58 »
Burmistrz z radnymi Gryfa trochę przesadził ale jak lekką ręką daje się 700 tyś siatkarkom aby lepiej zarabiały ,a później spina się budżet kosztem mieszkańców ja już dawno pisałem że ta klika za drogo nas kosztuje ,policzcie czy taniej nie wyniesie nas referendum o odwołanie tej bandy, przez 3 lata jeszcze zdążą szkód narobić.

piotrzpl

  • Gość
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #758 dnia: Października 30, 2015, 12:46:36 »
700 tyś siatkarkom aby lepiej zarabiały ,a później spina się budżet kosztem mieszkańców
proszę zaraz mnie nie atakować ze popieram działania gryfu, ale zapoznałem się z ustawa śmieciową, która na dzień dzisiejszy jest bublem i nie ma się jak do realiów życia,  głównym zapisem jest to ze budżet śmieciowy nie może być dofinasowany przez gminę, powiat czy inny organ, oraz nie można przesunąć smrodków z innych celów, budżet śmieciowy ma być samo wystarczalny,,, i tu jest cały szkopuł, nikt nie powiedział jak to zrobić,,, i panowie te 7oo na siatkarki nie mam nic wspólnego ze śmieciami, pieniądze poszły z funduszu promocji gminy   

Offline An_na

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 2085
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #759 dnia: Października 30, 2015, 14:03:24 »
Mieszkańców jest ok 36 tysięcy. Brakuje wg Burmistrza 600 tys.
600.000 podzielić przez 36.000 mieszkańców= 16.67zł
16,67zł podzielić przez 12 miesięcy= 1,39 zł. Gdyby wzrosła opłata miesięczna o 1,39 od osoby mamy 600.000 rocznie.

Offline Wojtek Dudek

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #760 dnia: Października 30, 2015, 15:02:54 »
No właśnie! Tymczasem u mnie wzrasta o 8 zł miesięcznie na osobę, czyli prawie sześciokrotnie! I tego już nie da się zaakceptować jako poprawność.
A tu dla potwierdzenia wyciąg z jednego z cenników:  Regularny wywóz pojemnika ok 240 l w przypadku, gdy pojemnik nie jest własnością ZGK Sp. z o. o., a odpady są zbierane selektywnie 25,90 zł/ miesiąc. Ja z żoną tyle odpadów gromadzę w co najmniej dwa miesiące! I gdzie tu sens i ekonomia?

Offline Wykidajło

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 2610
    • Zobacz profil
    • http://www.naszepolice.pl
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #761 dnia: Października 30, 2015, 16:34:58 »
700 tyś siatkarkom aby lepiej zarabiały ,a później spina się budżet kosztem mieszkańców
proszę zaraz mnie nie atakować ze popieram działania gryfu, ale zapoznałem się z ustawa śmieciową, która na dzień dzisiejszy jest bublem i nie ma się jak do realiów życia,  głównym zapisem jest to ze budżet śmieciowy nie może być dofinasowany przez gminę, powiat czy inny organ, oraz nie można przesunąć smrodków z innych celów, budżet śmieciowy ma być samo wystarczalny,,, i tu jest cały szkopuł, nikt nie powiedział jak to zrobić,,, i panowie te 7oo na siatkarki nie mam nic wspólnego ze śmieciami, pieniądze poszły z funduszu promocji gminy   
Naprawdę się zapoznałeś czy jakiś urzędnik Ci kitów nawciskał? Gmina jak najbardziej może dołożyć do wywożenia śmieci z innych działów. To opłat za śmieci nie wolno wydać na coś innego.
A z tą promocją to mnie nie rozśmieszaj. Te 700 tys. było można wydać na przykład na remonty dróg. Albo na dopłatę do śmieci. "Promocja" gminy nie jest obowiązkowa.
Kłamstwo obiegnie świat nim prawda założy buty.

Offline politycznie podejrzany

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #762 dnia: Października 30, 2015, 16:49:15 »
"Promocja" gminy nie jest obowiązkowa.

A co mamy z tej promocji? Czy to co wydano na nią w budżecie przez 10 lat przysporzyło miejsc pracy, jacyś inwestorzy? Ja nie słyszałem o takich. Rozumiem wydatki na publikacje dot. historii Polic, reszta może być tylko milczeniem! Chyba że na kulawe transmisje z sesji rady miejskiej, w których nigdy nie pokazuje się interpelacji radnych, bo są niewygodne dla Gryfa. Ciekawe jak wygląda umowa z kablówką na transmisje z sesji, jak znajdzie się tam zapis "z wyjątkiem interpelacji" to kaktus na dłoni mi wyrośnie!
"Politycznie podejrzani. Wy nie jesteście podejrzani, wy jesteście winni przestępstw politycznych!.... Oto dlaczego potrzebna jest praca oświatowa, ten żołnierz nie tylko nie zrozumiał swojej winy, ale jeszcze ma do tego poczucie krzywdy".

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4666
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #763 dnia: Października 30, 2015, 17:13:55 »
"Promocja" gminy nie jest obowiązkowa.

Promocja dotyczy raczej Szczecina, który po cwaniacku wykorzystuje potencjał siatkarek do pozyskania środków na utrzymanie hali widowiskowo-sportowej, kiedy one same nie mają odpowiedniego obiektu do rozgrywania spotkań w miejscu, z którego pochodzi drużyna. Nie wiem jak Wy, ale ja dotąd nie słyszałem o tak chorym układzie... No i żeby jeszcze do tego dopłacać... Bez komentarza. 

Offline dapol

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 2269
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Opłaty za śmieci - konsultacje.
« Odpowiedź #764 dnia: Października 30, 2015, 17:55:02 »


mem z fb mariusza różyckiego - doskonale trafia w sedno
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2015, 18:01:10 wysłana przez dapol »
wszelkie błędy stylistyczne ortograficzne oraz interpunkcyjne są zamierzone. jakiekolwiek powielanie ich bez mojej zgody jest zabronione!