Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Prius - EV fabrycznej konstrukcji  (Przeczytany 15921 razy)

Offline EVPolice

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 338
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« dnia: Kwietnia 23, 2011, 11:03:52 »
Ma ktoś może Priusa? Dlaczego spalinówkę odpala przy 30 km/h?
Fajny samochód ale trzeba przerabiać żeby nie zapalał spalinowca.

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 23, 2011, 14:17:32 »
Nie mam Priusa bo nie stać mnie lać w niego tyle paliwa:  :devil:
Prius z silnikiem 1.5 - 13,7l/100km
M3 z silnikiem 4l V8 (ponad 400 koni) - 12,1l/100km

(bez obrazy - post w formie żartu  :thumright: )
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

Offline EVPolice

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 338
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 24, 2011, 20:43:47 »
Oczywiście bez obrazy ja jestem fanem pojazdów elektrycznych i po małej przeróbce Prius jedzie powiedzmy 20 km na prądzie, a potem nawet niech nawet 50l pali, do pracy i z powrotem za grosze dojadę. ok. 6 zł/100km.
A tu parę linków (100mil to ok. 160km)

przeróbka na żelówkach


A tu chłopaki włamują się do komputera  


A tu jedynie silnik elektryczny:

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 24, 2011, 21:54:22 »
Totalna beznadzieja :rotfl:
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 24, 2011, 21:57:06 »
Cytat: "EVPolice"
z powrotem za grosze dojadę. ok. 6 zł/100km.
Tyle pali mój benzyniak bez silnika elektrycznego, jak mam dzień spokojnego kierowcy  :rotfl:
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3876
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 24, 2011, 22:01:06 »
Cytat: "kubapolice"
Cytat: "EVPolice"
z powrotem za grosze dojadę. ok. 6 zł/100km.
Tyle pali mój benzyniak bez silnika elektrycznego, jak mam dzień spokojnego kierowcy  :rotfl:


To czym Ty jeździsz, że za 6zł robisz 100km ? Pali Ci 1litr na 100km ?

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 24, 2011, 22:11:12 »
Hohoho xD przeczytałem 6l(litrów) na 100km  :crazy:
Niestety nie pali 1litr na 100km...
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline EVPolice

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 338
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 25, 2011, 18:57:16 »
W tym samochodzie paliwo pali agregat, ja natomiast zwracam uwagę, że można ładować auto z gniazdka w nocy we własnym garażu i pierwsze kilometry przejechać na prądzie z Polskich elektrowni, a nie ma tańszego jeżdżenia jak na prądzie.

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 25, 2011, 22:31:36 »
Cytat: "EVPolice"
a nie ma tańszego jeżdżenia jak na prądzie
Może i tanie, ale gdzie tu ekologia?
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline EVPolice

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 338
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 26, 2011, 09:06:18 »
Niezależnie od źródła energii, większy udział pojazdów elektrycznych oraz hybrydowych typu „plug-in” przyczyni się do lepszej jakości miejskiego powietrza, ponieważ obniżą się stężenia tlenków azotu oraz pyłów. Lokalne emisje z milionów rur wydechowych zostaną zastąpione emisjami z większych elektrowni, które są łatwiejsze do kontrolowania. Elektrownie znajdują się bowiem pod kontrolą dyrektywy o handlu emisjami wydanej przez Unię Europejską, podczas gdy sektor transportowy nie jest nią obecnie objęty. Gazy spalinowe z elektrowni są również łatwiejsze do oczyszczenia niż inne niebezpieczne substancje (np. tlenki azotu i pyły) pochodzące z rur wydechowych milionów samochodów, zwłaszcza w zimie, gdy kontrola spalin nie działa właściwie, ponieważ samochód jest zimny.

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4697
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 26, 2011, 10:12:20 »
Cytat: "EVPolice"
zwłaszcza w zimie, gdy kontrola spalin nie działa właściwie, ponieważ samochód jest zimny.


Możesz rozwinąć tą myśl, bo nie za bardzo zrozumiałem.

Offline EVPolice

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 338
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 26, 2011, 10:53:31 »
Po prostu zimny silnik bogata mieszanka, katalizator zimny, komputer do rozgrzania silnika toleruje emisję szkodliwych spalin.

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 26, 2011, 11:17:04 »
Cytat: "EVPolice"
Niezależnie od źródła energii, większy udział pojazdów elektrycznych oraz hybrydowych typu „plug-in” przyczyni się do lepszej jakości miejskiego powietrza, ponieważ obniżą się stężenia tlenków azotu oraz pyłów. Lokalne emisje z milionów rur wydechowych zostaną zastąpione emisjami z większych elektrowni, które są łatwiejsze do kontrolowania. Elektrownie znajdują się bowiem pod kontrolą dyrektywy o handlu emisjami wydanej przez Unię Europejską, podczas gdy sektor transportowy nie jest nią obecnie objęty. Gazy spalinowe z elektrowni są również łatwiejsze do oczyszczenia niż inne niebezpieczne substancje (np. tlenki azotu i pyły) pochodzące z rur wydechowych milionów samochodów, zwłaszcza w zimie, gdy kontrola spalin nie działa właściwie, ponieważ samochód jest zimny.


A o utylizacji akumulatorów, ich produkcji, w której pełno syfu się wydziela, częstszemu serwisowaniu samochodów itp. nie pomyślałeś?

Auta elektryczne to gówna tworzone tylko po to by zaspokoić krzykaczy z lobby ekologicznego. Niestety cierpią na tym klienci (Type-R RIP).

Podobnie jest z nowoczesnymi dieslami, nie opłaca się tego już kupować (chyba, że ktoś chce się bawić w pozbywanie się filtra cząstek stałych).

Wklejałem Ci to już, ale chyba nie czytałeś więc masz jeszcze raz. Dla własnej refleksji.

http://forum.police.info.pl/viewtopic.php?t=7350&postdays=0&postorder=asc&start=30 <- 4 post od dołu.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline jacek.wilczek

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 26, 2011, 12:30:53 »
nie zgodzę się z przedpiszcą w kwestii "nowoczesnych diesli"


Moim zdanie należy zrozumieć jak działa ta technologia (DPF, FAP...) i dostosować się do ograniczeń jakie wprowadzają - lub dobrać inne auto.

inaczej:
-jeśli używasz samochodu w celu dojazdu na zakłady i z powrotem diesel z DPF to jest pomyłka
-jednak jeśli robisz cyklicznie duże trasy (kilkaset km) to nowoczesny diesel z DPF odwdzięczy ci się ekonomiczną i ekologiczna jazdą.


--
jacek

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Prius - EV fabrycznej konstrukcji
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 26, 2011, 14:44:56 »
Cytat: "jacek.wilczek"
nie zgodzę się z przedpiszcą w kwestii "nowoczesnych diesli"


Moim zdanie należy zrozumieć jak działa ta technologia (DPF, FAP...) i dostosować się do ograniczeń jakie wprowadzają - lub dobrać inne auto.

inaczej:
-jeśli używasz samochodu w celu dojazdu na zakłady i z powrotem diesel z DPF to jest pomyłka
-jednak jeśli robisz cyklicznie duże trasy (kilkaset km) to nowoczesny diesel z DPF odwdzięczy ci się ekonomiczną i ekologiczna jazdą.


--
jacek


Oczywiście, diesel do miasta i czasem na trasę to pomyłka.

Diesel na częste i dłuższe trasy jak najbardziej. Ale przenigdy z filtrem cząstek stałych.

Z ekologią nie ma on tak naprawdę nic wspólnego. Każdy bierze pod uwagę tylko efekt końcowy czyli mniejszą emisję substancji szkodliwych, ale nikt nie bierze pod uwagę faktu, że i produkcja, i serwisowanie (choćby częstsze wymiany oleju, który też trzeba utylizować) i wymiana filtra (sory, 5k PLN za wymianę filterka?) sprawia, że tak naprawdę efekt jest odwrotny do zamierzonego.

Ale naiwni ekolodzy michę cieszą.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln