Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Vectra  (Przeczytany 359721 razy)

Offline piotr0822

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 406
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #480 dnia: Września 21, 2015, 21:39:19 »
pewnie tylko przy podpisaniu nowej umowy

piotrzpl

  • Gość
Odp: Vectra
« Odpowiedź #481 dnia: Września 22, 2015, 18:05:11 »
dla obecnych abonentów również???

zatrujesz obecni abonamenci mają płacić ile płaca

Offline Marcin069

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 243
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #482 dnia: Grudnia 01, 2015, 00:57:56 »
Kończy mi się umowa w Vectrze. Co polecacie? Przejść do innej firmy czy pozostać tutaj?

Offline Power

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 560
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #483 dnia: Grudnia 01, 2015, 07:26:35 »
Kończy mi się umowa w Vectrze. Co polecacie? Przejść do innej firmy czy pozostać tutaj?
Ja miałem/mam przez wiele lat espola i vectrę - od nowego roku pozostaję przy vectrze. Espol zbyt często nie ma sygnału w weekendy, a mając TV, internet i telefon w pakiecie, to jesteśmy (przy braku sygnału) pozbawieni kontaktu ze "światem" zbyt często. Do tego żadnych przeprosin czy rekompensaty ze strony espola, tylko - jak się dodzwonicie - info z automatem, że znowu im kable (światłowody) zniszczyli. Nie robią nic, aby temu zapobiec! Dlatego po wielu latach zrezygnowałem z espola, a oferta jest i tu i tam bardzo podobna - różni się tylko gustami użytkownika, a jak wiadomo, o gustach się nie dyskutuje, tyle, że w Vectrze nie występują przerwy w dostawie usług.
Nigdy nie nurkuj do mętnej wody!

Offline C80

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 408
    • Zobacz profil
    • http://www.foto.cichomski.eu
Odp: Vectra
« Odpowiedź #484 dnia: Grudnia 01, 2015, 09:26:16 »
Vectra jest niezła. Niestety dekodery w niektórych abonamentach pozostawiają wiele do życzenia. Te małe, bez wyświetlacza to jakiś koszmar. Na szczęście Vectra teraz oferuje też moduły ci+, wiec można zrezygnować przy nowej umowie z dekodera na korzyść modułu.

U mnie przez ostatni rok nie było żadnych problemów technicznych z TV czy internetem.

Jedyne co mi się nie podoba  Vectrze (poza dekoderem) to brak multiroomu przy wykupieniu Canal +.

Offline dalia

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #485 dnia: Stycznia 28, 2016, 12:42:05 »
u mnie pojawia się sieć darmowe orange wi fi ,które zakłóca sieć vectry i w rezultacie nie mam internetu

Offline m8z

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 552
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #486 dnia: Stycznia 28, 2016, 14:44:02 »
kto doszedl do takiego wniosku?

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #487 dnia: Stycznia 28, 2016, 16:30:43 »
u mnie pojawia się sieć darmowe orange wi fi ,które zakłóca sieć vectry i w rezultacie nie mam internetu
Brawo, a teraz wejdź tutaj: http://www.pcworld.pl/artykuly/401688/Jak.zmienic.kanal.Wi.Fi.Poradnik.krok.po.kroku.html i zrób wszystko, co tam opisane.
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline AURECO

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #488 dnia: Lutego 05, 2016, 02:04:26 »
u mnie pojawia się sieć darmowe orange wi fi ,które zakłóca sieć vectry i w rezultacie nie mam internetu
Też mnie ciekawi skąd ta diagnoza. Obecne rutery potrafią działać w gęstości 20 nakładających się sygnałów, z tego każdy na różnym kanale. Nie jest to wydajne, ani stabilne rozwiązanie, ale potrafi to działać, zatem zaskakujący jest dla mnie Twój brak internetu. Jak m8z wspomniał, daj nam znać skąd ta teoria.

Powiada się, iż najlepiej jest korzystać z kanałów 1, 6 oraz 11 (źródło) - mimo to są różne, inne (czasem sprzeczne) teorie, więc najlepiej jest (dla pewności) testować rezultaty poszczególnych kanałów. Tak czy inaczej - efektu braku internetu nie powinno być, a jedynie mniejsza lub większa stabilność czy wydajność.

Pozdrawiam,
Paweł
I was feeling ill a few months back , feeling cold and bitter , so i took my xperia z2 , opened real racing 3 and kept it on my neck , i was cured the next day , now i recomend the Snapdragon heat treatment to everyone :D

Offline AdamR

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #489 dnia: Lutego 21, 2016, 13:08:58 »
Witam  :)
Lokalizacja: ul. Zamenhofa, Pakiet Vectry: kablówka + Internet

Jakiś zastój na forum, tym bardziej dziwny, że to, co dzieje się z jakością tego operatora w ostatnim czasie (nie tylko w Policach...), to jakaś jedna wielka masakra... Wystarczy zerknąć np. tu, żeby zorientować się w wadze problemu:
http://opiniuj.pl/vectrasa.html

Z Vectrą jestem ponad 2 lata. Na początku było ok, ale ostatnio tragedia. Potwierdza się u mnie wszystko, co użytkownicy piszą na forum powyżej. Obniżona w stosunku do tej, na którą opiewa umowa prędkość łącza, to jeszcze pół biedy. Najbardziej irytujące są, występujące bardzo często, chwilowe przerwy w dostawie sygnału.

Dokonuję dość dużo płatności przez internet, i miałem już kilka takich sytuacji, gdy "czkawka" w dostawie sygnału pojawiała się w trakcie realizacji takiej płatności. Efektów nie muszę tłumaczyć.
Taka sytuacja ma miejsce od kilku miesięcy, początkowo dotyczyła tylko Internetu, od jakiegoś czasu to samo ma miejsce z sygnałem TV. Wczoraj w godzinach wieczornych przez ponad godzinę praktycznie nie było możliwe oglądanie np. TVN24, nawet na kanale zwykłym, nie HD. Nie tylko co kilka sekund przycinał się obraz, ale również znikał dźwięk...
Nie da się normalnie obejrzeć nawet prostego filmu na YT, nie mówiąc już o tych w jakości HD.
Rozmawiałem z sąsiadem, który również korzysta z usług Vectry, potwierdził wszystkie moje spostrzeżenia.

Jakiś czas temu zgłosiłem mój problem do biura Vectry (na Piaskowej). Za mną w kolejce były jeszcze dwie osoby, jak usłyszały, co zgłaszam, zrobiła się mała awantura, bo przyszły dokładnie z tym samym tematem...
Efekt zgłoszenia - żaden. Zgłoszenie zostało przyjęte z informacją, że technik się ze mną skontaktuje, co uczynił po 4. dniach. Przyszedł, obejrzał, stwierdził, że u mnie jest wszystko w porządku, poinformował, że musi się skontaktować z serwisem, który miał przeprowadzić pomiary łącza i że zadzwoni do mnie za kilka dni z informacją. Oczywiście nie zadzwonił, choć minęło już 6 tygodni.
Ja do niego zadzwonić nie mogę, bo numer rzecz jasna zastrzeżony... A "kaszana" z sygnałem jak była, tak jest...

Myślę, że temat dotyczy nie tylko mnie, więc czekam na opinie i komentarze innych zainteresowanych. Przede wszystkim interesująca była informacja, jak sprawa wygląda u Was, a więc czy w Policach problem występuje lokalnie, czy jest raczej globalny.
No i jakaś rozsądna alternatywa dla Vectry, bo nie bardzo wierzę w metamorfozę tego operatora... :)

Pozdrowienia dla wszystkich szanownych Forumowiczów :)


« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 13:26:04 wysłana przez AdamR »

Offline Marek4614

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #490 dnia: Kwietnia 03, 2016, 05:41:24 »
Niebawem kończy mi się umowa 2 letnia na TV Cyfrową z Vectry pakiet PLATYNOWY HD, gdzie otrzymałem go w promocji 54,90 zł miesięcznie. Teraz mi proponują przedłużenie tego samego za 59,90 zł miesięcznie. Liczyłem na tę samą cenę co płacę obecnie lub dodanie czegoś jeszcze jak mam mieć większy abonament. Czy można coś wyegzekwować z nimi?
Interesuje mnie ile Wy płacicie za TV Cyfrową ale pakiet Platynowy?

Offline swiezak

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #491 dnia: Kwietnia 03, 2016, 06:17:12 »
Nie przedłużaj umowy tylko złóż wypowiedzenie. Powinni się odezwać i zaproponować lepszą ofertę z centrali. W salonie takiej propozycji mieć nie będziesz.

Offline Marek4614

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #492 dnia: Kwietnia 03, 2016, 15:05:37 »
Dzięki za podpowiedź, właśnie miałem dwa telefony od nich na moją prośbę i każdy z dwóch konsultantów proponował to samo wg. tego samego klucza czyli od oferty dostępnej na ich www mogą dać rabat - 5zł na abonament. Może tak zrobię jak radzisz, że złożę wypowiedzenie umowy.

Offline andrexx

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 67
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #493 dnia: Kwietnia 05, 2016, 08:49:16 »
04.04.2016 słuchałem w nocy radia przez internet.
Kilka razy miałem zaniki sygnały internetu - kilkusekundowe.
Vectra ma ewidentnie jakiś problem.
Żałuję, że przedłużyłem ostatnio umowę na dostawy internetu z Vectrą z 8 MB na 50 MB.
Wcześniej przy 8 MB sygnał był stabilny i chodziło ok.
Teraz przy 50 MB - ciągle są problemy, co chwila muszę restarować to ich cudo techniki - modem z ruterem Arris. :(

Offline grubcia1982

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 339
    • Zobacz profil
Odp: Vectra
« Odpowiedź #494 dnia: Kwietnia 05, 2016, 21:16:17 »
My z 8MB przeszliśmy, przedłużając umowę na 100MB... I niestety mamy ten sam problem  >:(  Przy ośmiu szybciej śmigał i bez większych problemów. Teraz często się krzaczy :-\
"Gafę popełnić jest wybaczalnym nietaktem. Ignorancja, to gafa nabyta i pielęgnowana"