Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 353517 razy)

Offline damian

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #780 dnia: Maja 17, 2017, 08:25:17 »
A próbowałeś odpalić w trybie awaryjnym ? może to jednak jakiś sterownik wywala niebieski ekran (też miałem DELL-a i ich sterowniki, a przed pojawieniem się błędu nic nowego nie instalowałem)  ? Miałem kiedyś podobny problem z instalacją Windowsa, też wywalało mi niebieski ekran , ale za którąś próbą instalacji poszło bez problemu i uznałem, że samo się naprawiło :)
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2017, 08:29:20 wysłana przez damian »

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #781 dnia: Maja 17, 2017, 11:12:18 »
Mogę odpalić w trybie awaryjnym, ale nie widzę sensu. Jak odpalę normalnie to też pójdzie, ale po jakimś czasie się wykrzaczy.

Mogę też zrobić kolejnego formata, ale czy to coś da? Nie sądzę bo bo BSOD podczas instalacji zrobiłem przecież kolejną i poszło.


No i słyszę jak dysk mieli często więc stąd moje podejrzenia. Ale mogę się mylić. Stąd mój wpis. ;p

Post Merge: [time]Maj 17, 2017, 12:27:31 [/time]
Sprawdziłem debuggerem pliki .dmp po BSOD, ale w sumie niewiele mi to mówi. Zaktualizowałem też tego biosa, ale problem nadal występuje. System najnowszy, aktualizacje wszystkie.


Odnośnie błędu kernela:


*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
Probably caused by : memory_corruption


Followup: memory_corruption


Odnośnie tego drugiego:




Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.12.0002.633 AMD64
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.




Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\051717-25396-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available


Symbol search path is: SRV*D:\symbole*http://msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (2 procs) Free x64
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal
Built by: 7601.23796.amd64fre.win7sp1_ldr.170427-1518
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`03a01000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`03c43730
Debug session time: Wed May 17 06:54:27.841 2017 (UTC + 2:00)
System Uptime: 0 days 0:04:19.980
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
.............................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
......
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************


Use !analyze -v to get detailed debugging information.


BugCheck F4, {3, fffffa800619bb10, fffffa800619bdf0, fffff80003d7b9d0}


***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.


unable to get nt!KiCurrentEtwBufferOffset
unable to get nt!KiCurrentEtwBufferBase
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!KPRCB                                      ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!KPRCB                                      ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
Probably caused by : csrss.exe


Followup: MachineOwner
---------


Pierwszy wskazuje na memory coruption. Ale które? RAM czy HDD? ;p Drugi na jakiś plik csrss.exe, wyszukałem już, że to plik systemowy, ale nadal nie wiem dlaczego ciągle wywala te błędy.


Komp po prostu momentalnie staje, wierci, czasem wiatrak załącza się na maksymalne obroty na jakie nigdy wcześniej się nie załączał i bum, restart.

Post Merge: Maja 17, 2017, 12:31:58
Do drugiego błędu dorzucam jeszcze część z debuggera:


ADDITIONAL_DEBUG_TEXT: 
Use '!findthebuild' command to search for the target build information.
If the build information is available, run '!findthebuild -s ; .reload' to set symbol path and load symbols.


MODULE_NAME: csrss


FAULTING_MODULE: 0000000000000000


DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  0


PROCESS_OBJECT: fffffa800619bb10


IMAGE_NAME:  csrss.exe


CUSTOMER_CRASH_COUNT:  1


DEFAULT_BUCKET_ID:  VISTA_DRIVER_FAULT


BUGCHECK_STR:  0xF4


CURRENT_IRQL:  0


STACK_TEXT: 
fffff880`02e200b8 fffff800`03e05602 : 00000000`000000f4 00000000`00000003 fffffa80`0619bb10 fffffa80`0619bdf0 : nt+0x6f4c0
fffff880`02e200c0 00000000`000000f4 : 00000000`00000003 fffffa80`0619bb10 fffffa80`0619bdf0 fffff800`03d7b9d0 : nt+0x404602
fffff880`02e200c8 00000000`00000003 : fffffa80`0619bb10 fffffa80`0619bdf0 fffff800`03d7b9d0 ffffffff`ffffffff : 0xf4
fffff880`02e200d0 fffffa80`0619bb10 : fffffa80`0619bdf0 fffff800`03d7b9d0 ffffffff`ffffffff fffffa80`0619bb10 : 0x3
fffff880`02e200d8 fffffa80`0619bdf0 : fffff800`03d7b9d0 ffffffff`ffffffff fffffa80`0619bb10 fffff800`03dc2e4b : 0xfffffa80`0619bb10
fffff880`02e200e0 fffff800`03d7b9d0 : ffffffff`ffffffff fffffa80`0619bb10 fffff800`03dc2e4b 00000000`00000001 : 0xfffffa80`0619bdf0
fffff880`02e200e8 ffffffff`ffffffff : fffffa80`0619bb10 fffff800`03dc2e4b 00000000`00000001 fffffa80`062578b0 : nt+0x37a9d0
fffff880`02e200f0 fffffa80`0619bb10 : fffff800`03dc2e4b 00000000`00000001 fffffa80`062578b0 fffffa80`0619bb10 : 0xffffffff`ffffffff
fffff880`02e200f8 fffff800`03dc2e4b : 00000000`00000001 fffffa80`062578b0 fffffa80`0619bb10 00000000`00a40a00 : 0xfffffa80`0619bb10
fffff880`02e20100 00000000`00000001 : fffffa80`062578b0 fffffa80`0619bb10 00000000`00a40a00 00000000`00000008 : nt+0x3c1e4b
fffff880`02e20108 fffffa80`062578b0 : fffffa80`0619bb10 00000000`00a40a00 00000000`00000008 00000000`c0000005 : 0x1
fffff880`02e20110 fffffa80`0619bb10 : 00000000`00a40a00 00000000`00000008 00000000`c0000005 00000000`00000001 : 0xfffffa80`062578b0
fffff880`02e20118 00000000`00a40a00 : 00000000`00000008 00000000`c0000005 00000000`00000001 fffffa80`0619bb10 : 0xfffffa80`0619bb10
fffff880`02e20120 00000000`00000008 : 00000000`c0000005 00000000`00000001 fffffa80`0619bb10 fffffa80`062578b0 : 0xa40a00
fffff880`02e20128 00000000`c0000005 : 00000000`00000001 fffffa80`0619bb10 fffffa80`062578b0 fffff800`03d2be54 : 0x8
fffff880`02e20130 00000000`00000001 : fffffa80`0619bb10 fffffa80`062578b0 fffff800`03d2be54 00000000`00000001 : 0xc0000005
fffff880`02e20138 fffffa80`0619bb10 : fffffa80`062578b0 fffff800`03d2be54 00000000`00000001 ffffffff`ffffffff : 0x1
fffff880`02e20140 fffffa80`062578b0 : fffff800`03d2be54 00000000`00000001 ffffffff`ffffffff fffffa80`0619bb10 : 0xfffffa80`0619bb10
fffff880`02e20148 fffff800`03d2be54 : 00000000`00000001 ffffffff`ffffffff fffffa80`0619bb10 fffff880`00000008 : 0xfffffa80`062578b0
fffff880`02e20150 00000000`00000001 : ffffffff`ffffffff fffffa80`0619bb10 fffff880`00000008 fffff880`02e201d0 : nt+0x32ae54
fffff880`02e20158 ffffffff`ffffffff : fffffa80`0619bb10 fffff880`00000008 fffff880`02e201d0 00000000`00000000 : 0x1
fffff880`02e20160 fffffa80`0619bb10 : fffff880`00000008 fffff880`02e201d0 00000000`00000000 00000000`00a41000 : 0xffffffff`ffffffff
fffff880`02e20168 fffff880`00000008 : fffff880`02e201d0 00000000`00000000 00000000`00a41000 00000000`00a40a40 : 0xfffffa80`0619bb10
fffff880`02e20170 fffff880`02e201d0 : 00000000`00000000 00000000`00a41000 00000000`00a40a40 00000000`0010001f : 0xfffff880`00000008
fffff880`02e20178 00000000`00000000 : 00000000`00a41000 00000000`00a40a40 00000000`0010001f fffff880`02e20390 : 0xfffff880`02e201d0




STACK_COMMAND:  kb


FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner


BUCKET_ID:  WRONG_SYMBOLS


Followup: MachineOwner
---------


Zastanawia mnie część mówiąca o "vista driver fault". Tylko, że ja mam Win7. :S
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2017, 12:31:58 wysłana przez KrP »
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline Pablo

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 34
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #782 dnia: Maja 17, 2017, 21:20:00 »
Pytanie skąd instalujesz system? Czy jest to obraz brandowany przed Dell'a (razem ze stertą dodatkowego software), czy czysty obraz od Microsoftu? Może problem leży w samej instalce. Optymalnie byłoby wgrać niebrandowany system, nawet przez USB. Programik do przerobienia płytki na USB dostępny na stronie MS:
https://www.microsoft.com/pl-pl/download/windows-usb-dvd-download-tool




Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #783 dnia: Maja 18, 2017, 05:10:44 »
OS czysty, komp kupiony był bez systemu więc to raczej nie wina softu. Tym bardziej, że zauważyłem, że gdy laptop stoi gdzieś na biurku i pracuje to raczej jest ok, czasem się tylko wykrzaczy. Ale wystarczy go podnieść, mocniej ruszyć, przenieść gdzieś i wywala błąd. Więc zaczynam podejrzewać, że to jest jednak wina jakiegoś sprzętu. Czy dysku, czy jakiejś taśmy, czy płyty głównej - nie wiem, ale razem z rbk będziemy działać. ;)
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #784 dnia: Maja 18, 2017, 09:08:36 »
Sprawdzałeś dysk Cristal Disk Info ?  Wklej screena z tego programu.

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #785 dnia: Maja 18, 2017, 11:46:58 »
Tak to wygląda:

« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2017, 11:49:20 wysłana przez KrP »
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #786 dnia: Maja 18, 2017, 16:01:57 »
Eeee, a gdzie reszta ? Pokaż cały wynik :)

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #787 dnia: Maja 18, 2017, 19:24:24 »
Ups, nie zauważyłem, że przewinęło. ;p







Chyba wsio. ;p

Dziś się wykrzaczył jeszcze przed ekranem "zapraszamy" bo go ruszyłem. :/ A raz czy dwa razy przed startem odwalił taki komunikat:

« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2017, 19:26:18 wysłana przez KrP »
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline Kilofownikownia

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1291
  • Kilo Kilofa
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #788 dnia: Maja 18, 2017, 19:51:41 »
Trochę wygląda jakby płyta główna zdychała.

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #789 dnia: Maja 19, 2017, 15:48:04 »
Parametr C7 niepokojący. Może być spowodowany uszkodzoną taśmą dysku lub pamięcią RAM. Wymień taśmę i sprawdzaj czy parametr się nie powiększa ( jest niekasowalny ).
Na ostatnim screenie nie znalazł urządzenia z którego ma bootować i próbował wystartować z sieci. Sprawdż RAM Memtestem bootowalnym z pendrajwa lub płyty CD. Może masz Hirens'a Boot CD to już masz Memtesta. :)

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #790 dnia: Maja 20, 2017, 15:20:57 »
Memtesta już robiłem, są screeny na stronie wcześniej, żadnych błędów nie znalazł niby.

Oddałem pacjenta do lekarza już. :p
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #791 dnia: Grudnia 03, 2017, 19:56:02 »
Hej hakiery. Potrzebuję jakiś nowy ruter bo mój stary (Nokia 720 XD) niby działa, ale lada dzień może paść. :P Problem taki, że potrzebuję takiego, który obsługuje LTE na karty sim (wejście kablowe też się przyda więc taki 2w1). Fajnie by było gdyby dało się w ustawieniach na sztywno włączyć połączenie tylko po LTE.

Ktoś coś?
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #792 dnia: Grudnia 03, 2017, 20:30:34 »
Chwalę sobie Huaweia B315 i jego następców. Wada ich jest taka, że nie obsługują pasma AC. Zaleta taka, że łatwo kupisz używany z jakiejś sieci (z roczną gwarancją można dostać za jakieś 200+ zeta). Poza tym są raczej niezawodne i stabilne. LTE można wymusić.

Offline VIRUS

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 397
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #793 dnia: Grudnia 04, 2017, 20:13:29 »
Laptop HP G250 G1 - nie włącza się na zasilaniu bateryjnym,zasilaczu
- brak reakcji na przycisk włączania na laptopie
tak jak zawsze, świeci biała dioda przy wejściu zasilania do laptopa

Trzeba odczekać parę godzin i ponownie zaskakuje, temp.w porządku
Zasilacz podmieniałem bez efektu
Gdzie szukać przyczyny ??

Offline Pablo

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 34
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #794 dnia: Grudnia 06, 2017, 15:37:40 »
W momencie kiedy sprzęt się nie włącza sprawdź czy dioda przy zasilaczu nie zachowuje się nietypowo - w przypadku awarii CPU, plyty głównej, ramu lub hdd powinna migac kilkukrotnie.