Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2458) : eval()'d code on line 205
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 145898 razy)

Offline FOTOCOM

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #765 dnia: Kwiecień 22, 2017, 17:22:32 »
Witam,


Mam ogromną prośbę. Wiem, że mogę zaktualizować Samsunga Galaxy Note (1) do androida 4. Przez telefon jako sprawdz aktulizacje nie idzie. Pewnie trzeba to zrobić po kablu. Bardzo proszę o pomoc :(

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #766 dnia: Kwiecień 22, 2017, 21:12:36 »
Zainstaluj na kompie Kies'a i sprawdź czy on widzi aktualizację. Przez niego ( Kies'a ) zaktualizujesz.

Offline FOTOCOM

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #767 dnia: Kwiecień 23, 2017, 08:32:29 »
No wlasnie Kies po uwaza ze nie wspolpracuje z tym telefonem. Dlatego probuje przez odina ale niestety setup connection wisi i nie idzie dalej. Prosze o wskazowki :(. Na andku 2 nie dzialaja mi podstawowe apki. Zalezy mi bardzo na aktualizacji zeby poinstalowac niezbedne aplikacje

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #768 dnia: Kwiecień 23, 2017, 09:49:25 »
Pobierz odpowiednią wersję Kies'a -- http://www.samsung.com/pl/support/model/GT-N7000RWAPLS
Poza tym tutaj masz kopalnię wiedzy, jak i czym wgrywać soft, gdzie go znaleść i wiele innych przydatnych informacji -- http://forum.android.com.pl/forum/331-samsung-galaxy-note-gt-n7000/

Offline FOTOCOM

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #769 dnia: Kwiecień 23, 2017, 10:37:29 »
OK Dziękuje. Kiesa pobierałam dokladnie z podanej przez CIebie lokalizacji. Ale mówi mi, że nie obsluguje tego urzadzenia :| Czy jest ktos w Policach kto by mi to zrobił po kosztach? Oczywiscie probuje jeszcze raz wg podanych wskazowek

Post Merge: Kwiecień 23, 2017, 10:42:38
Mam pytanie - niestety w podanym linku nie ma plikow do pobrania :( sa nieaktualne linki ;( Bardzo prosze o pomoc bo musze to dziś zrobić ;(
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 23, 2017, 10:42:38 wysłana przez FOTOCOM »

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #770 dnia: Kwiecień 23, 2017, 16:02:35 »
https://androidmtk.com/samsung-galaxy-note-gt-n7000-stock-rom
Tu masz firmware, wybierz odpowiednią wersję. Przed upgrejdem koniecznie zrób kopię zapasową obecnego systemu.

Offline FOTOCOM

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #771 dnia: Kwiecień 23, 2017, 20:34:13 »
Bardzo dziękuję. Pobierałam dzisiaj duże romów z chomikuj. W pewnym momencie telefon na odinie zamilkł - otrzymałam czarny ekran i tylko dzwięk włączającego się samsunga. Orientujesz się może jak długo należy czekać na odpalenie systemu po komendzie PASS na odinie zanim się uruchomi? Czekałam długo nie odpalił, na szczeście miałam też 2.3 andka i postawiłam spowrotem system.


Jutro ciąg dalszy walki bo muszę mieć w pracy sprawny telefon. Jak wróće zaryzykuję z tym co podałeś. Mam nadzieję, że 3 plikowy rom bo z 1 plikowym nie idzie mi odin.


Jeszcze raz bardzo dziękuję. W razie w czeka mnie serwis i instalacja softu przez kogos kto ogarnia temat. Wiesz może gdzie w Policach i za jakie pieniądze można to zrobić?

Offline tronic1

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #772 dnia: Kwiecień 23, 2017, 21:40:26 »
Nie znam. Swoje fony staram się sam ogarniać :) Stosuj jedną zasadę, ROMy zasysaj ze sprawdzonych stron, firmowych lub na forach gdzie można poczytać co piszą ludzie którzy te ROMy instalowali. Żadne tam chomiki bo nie wiesz co ściągasz.

Offline FOTOCOM

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #773 dnia: Kwiecień 24, 2017, 16:32:55 »
Ok. Dziękuję bardzo za pomoc i zainteresowanie :)

Offline gazik

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #774 dnia: Maj 14, 2017, 19:50:26 »
Cześć. Mam taką sprawę. Nie działa mi internet (przeglądanie stron www) na laptopie HP przy działającej sieci Wi-Fi. Na tej samej sieci przeglądam strony www na telefonie bez problemu, także komputer stacjonarny podłączony do routera działa normalnie. Niestety podłączenie laptopa przewodem do routera też nic nie jest daje. Na tyle na ile umiem, doszedłem do informacji że IPv6 ciągle ma brak dostępu do sieci. Wiąże to z aktualizacją która dwa dni temu sie zainstalowała podczas mojej nieobecności. Czy ktoś ma jakiś pomysł czy pozostaje reset systemu do poczatku windowsa 10, bo przywracanie systemu do ostatniego, przedostatniego i drugiego od końca punktu przywracania też nic nie dało. Jakby co dziękuję!

Offline RPzpl

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 633
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #775 dnia: Maj 15, 2017, 10:01:07 »
Zacznij od najprostszej rzeczy, sprawdź czy nie wyłączyłeś go przyciskiem,  ;)   
Mózg posiadają wszyscy, rozum nieliczni.

Offline Pablo

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 34
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #776 dnia: Maj 15, 2017, 16:24:23 »
Odpal HP Support Assistenta i  test WiFi. Powinno cos pokazac, mozliwe ze jest jakis problem z konfiguracja IP. Jezeli komputer laczy sie z WiFi ale internet nie dziala, skonfiguruj dla testu DNS serwery na Googlowskie:
Primary DNS: 8.8.8.8
Secondary DNS: 8.8.4.4




Podaj dokladny model laptopa zapytam kolegow ze wsparcia moze juz jest jakies rozwiazanie.








Offline gazik

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #777 dnia: Maj 16, 2017, 06:49:00 »
RPzpl - obrażasz mnie.
Pablo - DNS zmienione, nic nie pomogło, Asystent coś tam pokazał, ale nic nowego - coś w stylu wyłącz włącz...
Model HP Pavilion dv6 - 6140ew 6GB

Offline Pablo

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 34
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #778 dnia: Maj 16, 2017, 10:07:36 »
Czesc,
sprawdzilem ale HP nie zna dokladnie takiego problemu. Pojawial sie problem po aktualizacji Win 10 do wersji 1607 (brak polaczenia przez Wifi) i rozwiazaniem bylo wgranie wszystkich aktualizacji do Windows 10. Jedyne co mi przychodzi do glowy to zdjecie zabezpieczen z sieci Wifi, jezeli laptop sie polaczy - winne sterowniki, jezeli nie - nie mam pojecia. Ponizej link do sterownikow dla tego sprzetu. Sprawdz tylko dokladnie model karty sieciowej bo dla tego modelu bylo kilka roznych kart montowanych:
https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/hp-pavilion-dv6-6100-entertainment-notebook-pc-series/5082212/model/5148978


Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3509
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #779 dnia: Maj 17, 2017, 07:31:30 »
Człowiek pomusz!


Zrobiłem sobie wczoraj formata bo już wypadało w sumie no i mój świat się skończył, życie straciło sens, brazylijski serial nie cieszy tak jak kiedyś.


Windows 7 co chwila wywala mi BSOD. :<


Powiem tak - przed formatem też mu się to czasem zdarzało, ale w 100% tylko podczas hibernacji (zamykania klapy laptopa przy włączonym systemie). Obecnie potrafi się wyłożyć nawet kilka minut po starcie systemu (jeśli czytasz tego posta to znaczy, że udało się go dodać, a ja żyję).


Komunikaty jakie dostaję to:








W przypadku pierwszego skorzystałem z instrukcji z tej strony: http://www.solvusoft.com/pl/errors/b%C5%82%C4%99dy-niebieskiego-ekranu/microsoft-corporation/windows-operating-system/bug-check-0x7a-kernel-data-inpage-error/

Ten drugi pojawia się częściej, czasem nawet niecałą minutę po starcie systemu.


Zaktualizowałbym BIOS bo jest jakaś nowsza wersja, ale boję się, że się wykrzaczy na instalacji i w ogóle będzie kiszka.

i zrobiłem CHKDSK i memtest:





Dla wszystkich partycji wyszło tak samo, 0KB w uszkodzonych sektorach.





Memtest też nie wykazał błędów.


Wykluczam raczej kwestię sterowników. Dlaczego? Bo odkąd mam ten sprzęt to działam na tych dostępnych na oficjalnej stronie DELL, nigdy nie było problemów. To raz. Dwa - BSOD wyskoczył mi raz również podczas... instalacji Windowsa. Czyli nawet jeszcze nie zdążył się dobrze zainstalować, a już się wykrzaczył.


Dlatego zaczynam brać pod uwagę kwestię sprzętową, ale chcę mieć pewność. CHKDSK niby nic nie wykazuje, jest jeszcze jakiś sposób na upewnienie się, że nie muszę rozglądać się za nowym dyskiem? Dysk czasem mieli, słychać to, ale nie żeby było to jakieś nagminne. A może to jednak ram? Albo jeszcze coś innego? Miliony pytań bez odpowiedzi.


Ktoś coś?



« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2017, 08:01:58 wysłana przez KrP »
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln