Jeśli zdaje Ci się, że to sterownik modemu jest winny to:
1.Wejdź w Panel Sterowania->System->menadżer urządzeń, znajdź na liście modem, PPM -> właściwości i znajdź "Przywróć sterownik". Przywraca to poprzednią wersję sterownika (jeśli jest). Jeśli nie ma, lub przywrócenie nie odniesie skutku to...
2.W tym samym miejscu klikasz aktualizuj sterownik. Być może Microsoft wydał już swoje sterowniki do modemu, jeśli nic z tego to...
3.Znajdź na stronie producenta najnowszą wersję i zainstaluj. Jeśli dalej procesy zajmują tyle mocy spróbuj jeszcze...
4.Całkowicie odinstalować modem i zainstalować ponownie po kolejnym uruchomieniu.
Jak to nic nie da to podaj system operacyjny (dokładnie, ile bitowy). Model modemu. Dokładnie jaki komunikat występuje (bo samo network to mało), komunikaty można odczytać też z podglądu zdarzeń (PPM na Komputer/Mój Komputer->zarządzaj) i z jakiego antywirusa/firewalla/pakietu korzystasz.