sosenko1981 zawsze korzystalismy(cała nasza rodznika) z ich usług, z tego co wcześniej mówili raczej nie będą kursować tego dnia, dzsiaj wysłałam im meila z pytankiem i czekam na odpowiedź. chociaż ostatnio strasznie zawiodłam się na nich, prosty przykład, samolot ma opóźnienie, i ląduje grubo po północy, kierowca stwierdza, że nie będze czekał na jeszcze jedną osobę i sobie jedzie do polic, a 16-nastolatka sama zostaje, no dobrze może jej załatwili miejsce w jakiejś szczecińskiej firmie, ale niestety transport tylko do dworca głównego.... dalej radź sobie sama, i co, jest koło 3 w nocy, i dziewczyna sama na dworcu głównym. niestety avus przyzwyczaił nas klientów do tak wysokich standardów(odbiór spod domu i przywóz pod dom), więc niech dalej świadczą takie same usługi. tak się zastanawiam co by było gdybym tym samolotem leciała ja sama z dwuletnim synem- też by się kierowcy 40 min. nie chciało czekać?? i z tego co wiem to nie jest pierwszy przykład takiego traktowania klientów. chyba mają ich za dużo. ale zboczyłam z tematu... ale co się stanie jeśli biuro potwierdzi,że jeżdżą a kierowca sobie nie przyjedzie bo mu się nie będzie chciało 1 stycznia jeźdźić??