Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Zasady funkcjonowania działu  (Przeczytany 11189 razy)

Offline Kuba

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 2248
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Zasady funkcjonowania działu
« dnia: Lipca 04, 2008, 13:33:44 »
1. By ograniczyć zbędne dyskusje w tym dziale (jak sama nazwa wskazuje - zamieszczane mają być tu tylko ogłoszenia) zablokowane zostały odpowiedzi na powstałe wątki. W przypadku, gdy ogłoszenie staje się nieaktualne, proszę o kontakt z Administracją/Moderatorem rbk, która zamknie odpowiedni topic.

2. Oprócz wymienionego ograniczenia wprowadzona została konieczność akceptacji nowego ogłoszenia przez Administratora/Moderatora. Dlatego proszę o cierpliwość, ponieważ administracja nie zawsze jest w danym momencie obecna na forum.

3. Nazywając temat w dziale "Praca", proszę zaznaczać rodzaj ogłoszenia wybierając odpowiedni tag ([Dam pracę], [Szukam pracy]). Poza tagiem w nazwa ma odbiorcy konkretnie powiedzieć, co jest przedmiotem ogłoszenia. Wszelkie topiki, które nie będą spełniały tego warunku, będą odrzucane przy moderacji.

4. Aby mieć możliwość wstawienia ogłoszenia w tym dziale, należy być aktywnym użytkownikiem, który jest zarejestrowany na naszym Forum przynajmniej miesiąc i na swoim koncie posiada minimum pięć napisanych postów. Wątki niespełniające tych wytycznych nie będą w ogóle akceptowane przy moderacji forum.
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zapoznaj się z REGULAMINEM FORUM.

Zachęcam do obserwowania mojego bloga -
Chmielnik Jakubowy

Offline Kuba

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 2248
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Zasady funkcjonowania działu
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 04, 2009, 20:39:21 »
Aneks do zasad obowiązujących w tym dziale:

W sytuacji, gdy coraz częsciej zauważane są sytuacje i konto jest jest zakładane tylko i wyłącznie w celu napisania ogłoszenia w tym dziale, postanowiliśmy wprowadzić kolejną restrykcję, która ma zapobiec temu, że z forum robi się darmowa tablica ogłoszeń typu infoludek.

Otóż by mieć możliwość wstawienia ogłoszenia w tym dziale, należy być aktywnym użytkownikiem z minimum pięcioma postami na koncie. Wątki niespełniające tych wytycznych nie będą w ogóle akceptowane przy moderacji forum.
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zapoznaj się z REGULAMINEM FORUM.

Zachęcam do obserwowania mojego bloga -
Chmielnik Jakubowy

Offline Kuba

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 2248
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Zasady funkcjonowania działu
« Odpowiedź #2 dnia: Września 15, 2009, 08:59:49 »
Okres wiszenia ogłoszeń w tym dziale został przedłużony z 30 do 75 dni. Dzięki temu ogłoszenia nie będą ginąć w niewyjaśnionych okolicznościach, ale przypominam też o obowiązku zgłaszania nieaktualności swoich ogłoszeń.

Pozdrawiam
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zapoznaj się z REGULAMINEM FORUM.

Zachęcam do obserwowania mojego bloga -
Chmielnik Jakubowy

Offline Kuba

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 2248
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Zasady funkcjonowania działu
« Odpowiedź #3 dnia: Września 15, 2010, 21:26:37 »
Przeredagowano Zasady panujące w dziale i dodano 3. punkt.
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zapoznaj się z REGULAMINEM FORUM.

Zachęcam do obserwowania mojego bloga -
Chmielnik Jakubowy