Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Espol  (Przeczytany 511820 razy)

Offline piotr0822

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 406
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #465 dnia: Lutego 06, 2011, 19:34:47 »
macie dziś problemy z tv? cały czas na większości kanałów wyskakuje mi "kanał niedostępny" ;/

Offline arcziro

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 146
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #466 dnia: Lutego 06, 2011, 20:55:59 »
Cytat: "piotr0822"
macie dziś problemy z tv? cały czas na większości kanałów wyskakuje mi "kanał niedostępny" ;/
                                                                                                  Wylaczylem i wlaczylem zasilanie i teraz kanaly dzialaja poprawnie ,ale strasznie przycinaja!

Offline alf

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #467 dnia: Lutego 06, 2011, 22:17:06 »
Czy skończyła się promocja dzień/noc ? Od paru dni mam ciągle 12 Mb i ani grama więcej w nocy.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3869
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #468 dnia: Lutego 06, 2011, 22:35:39 »
Pewnie wyłączyli, bo ssałeś za dużo pronów :>

Tak samo bocian live
http://www.espol.com.pl/showpage.php?pageID=54

zdechło..

wiessz1

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #469 dnia: Lutego 08, 2011, 19:03:35 »
Mam od trzech miesięcy z Espola cyfrówkę i cały czas problemy z jakością sygnału , złożyłem 31.01.11 na piśmie w dwóch egzemplarzach wypowiedzenie umowy ale Espol poinformował mnie że nie przyjmują wypowiedzenia umowy tylko rozpatrzą i dadzą odpowiedż na temat usterek w ciągu 30 dni , w wypowiedzeniu napisałem o wszystkich usterkach jakie występują w ich cyfrówce . Płacę 100% za cyfrówkę a jakość sygnału w skali od zera do dziesięciu wynosi jeden
Czy mógłby ktoś doradzić jak rozwiązać z nimi umowę nie ponosząc przy tym żadnych kosztów finansowych?

Offline arcziro

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 146
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #470 dnia: Lutego 08, 2011, 20:57:55 »
Cytat: "wiessz1"
Mam od trzech miesięcy z Espola cyfrówkę i cały czas problemy z jakością sygnału , złożyłem 31.01.11 na piśmie w dwóch egzemplarzach wypowiedzenie umowy ale Espol poinformował mnie że nie przyjmują wypowiedzenia umowy tylko rozpatrzą i dadzą odpowiedż na temat usterek w ciągu 30 dni , w wypowiedzeniu napisałem o wszystkich usterkach jakie występują w ich cyfrówce . Płacę 100% za cyfrówkę a jakość sygnału w skali od zera do dziesięciu wynosi jeden
Czy mógłby ktoś doradzić jak rozwiązać z nimi umowę nie ponosząc przy tym żadnych kosztów finansowych?
                                                                                                  Prosze o informacje jak zakonczy sie sprawa wypowiedzenie umowy.

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #471 dnia: Lutego 09, 2011, 13:12:32 »
Cytat: "wiessz1"
Espol poinformował mnie że nie przyjmują wypowiedzenia umowy tylko rozpatrzą

Dobre. Jeśli masz umowę na czas określony o może być problem, bo musiałbyś wykazać że nie wywiązują się z umowy, bo ci karę policzą (zresztą jest określona w umowie). Jeśli nieokreślony to nie mogą nie przyjąć wypowiedzenia - pozostaje pytanie czy na swojej kopii masz pieczątkę i podpis, bo mogą stwierdzić, że nie dostarczyłeś żadnego wypowiedzenia.

wiessz1

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #472 dnia: Lutego 09, 2011, 22:51:34 »
Mam umowę na czasz określony a na mojej kopii wypowiedzenia mam pieczątkę i podpis z Espola . Czy to że jest słaba jakość sygnału TV , częste braki sygnału , dżwięku czy np:pokaz slajdów zamiast płynnego obrazu  nie wystarczy do wypowiedzenia umowy ?, bo wcześniej korzystałem z usług Vectry i nie było takich problemów

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #473 dnia: Lutego 10, 2011, 10:11:17 »
Cytat: "wiessz1"
Czy to że jest słaba jakość sygnału TV , częste braki sygnału , dżwięku czy np:pokaz slajdów zamiast płynnego obrazu nie wystarczy do wypowiedzenia umowy ?

A jak to udowodnisz? Możesz iść nawet do sądu w razie sporu, ale musisz mieć dowody na to, że mówisz prawdę. Tak to ja też mogę iść i powiedzieć, że jakość jest kiepska, problem w tym żeby móc to uzasadnić.

wiessz1

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #474 dnia: Lutego 10, 2011, 19:58:30 »
To znaczy że jak Espol  nie daje dobrego sygnału TV nie można z nim rozwiązać umowy i są zupełnie bezkarni?.A gdyby tak zebrało się więcej niezadowolonych z jakości sygnału TV i złożyło gdzieś pismo o tym jak Espol traktuje swoich klientów

Offline arcziro

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 146
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #475 dnia: Lutego 11, 2011, 09:39:38 »
Cytat: "wiessz1"
To znaczy że jak Espol  nie daje dobrego sygnału TV nie można z nim rozwiązać umowy i są zupełnie bezkarni?.A gdyby tak zebrało się więcej niezadowolonych z jakości sygnału TV i złożyło gdzieś pismo o tym jak Espol traktuje swoich klientów
       Z wielka checia rozwiazalbym umowe z Espolem,w razie zbiorowego pisemka podpisuje sie obiema rekami!

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #476 dnia: Lutego 11, 2011, 11:59:54 »
Cytat: "wiessz1"
To znaczy że jak Espol nie daje dobrego sygnału TV nie można z nim rozwiązać umowy i są zupełnie bezkarni?

Mniej więcej. Zalety nowoczesnych technologii - jak udowodnić, że po kablu leci tyle bitów ile powinno? Co innego jeśli umowa dotyczy wytworzenia czegoś materialnego, co można zobaczyć, pomacać, pomierzyć i na tej podstawie zgłosić sprzeciw. W przypadku providerów dość ciężko będzie cokolwiek udowodnić, bo zawsze się mogą wykręcić, że wina nie leży po ich stronie, tylko u ich dostawcy etc, a w umowie masz napisane (zapewne) że odpowiadają tylko za to co od nich zależne. W tej sytuacji pozostaje posiedzenie nad prawem telekomunikacyjnym - może tam jest coś, co może się przydać w rozwiązaniu problemu.

wiessz1

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #477 dnia: Lutego 11, 2011, 19:24:05 »
Czekam na pisemną odpowiedz z Espola na moje pismo w sprawie wypowiedzenia umowy TV Cyfrowej jeżeli dostanę odmownie zacznę zbierać podpisy o tym jak Espol traktuje swoich klientów i zgłoszę to gdzie się tylko da , ten rok jest rokiem wyborów parlamentarnych to myślę że jeżeli poinformuję o tym wszystkie biura poselskie w Szczecinie to może któryś z posłów się tym zainteresuje oprócz tego jest też TVN Uwaga.

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #478 dnia: Lutego 12, 2011, 11:18:05 »
W pierwszej kolejności zajrzyj na stronę Urzędu Komunikacji Elektronicznej (uke.gov.pl) i u nich dowiaduj się co i jak. Żadne media ci nie pomogą jeśli dostawca jest na prawie, a w tym przypadku raczej tak jest.

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #479 dnia: Lutego 14, 2011, 23:04:37 »
Cytat: "alf"
Czy skończyła się promocja dzień/noc ? Od paru dni mam ciągle 12 Mb i ani grama więcej w nocy.


U mnie też już nie ma x2 w nocy... Trochę tym zabiegiem u mnie sobie minusa złapali, co im szkodziło? Nie sądzę, żeby w nocy był jakiś ogromny ruch.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln