Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 284915 razy)

Offline jojo

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 305
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #180 dnia: Listopada 11, 2011, 09:33:32 »
Witam,
PMam prośbę o pomoc. Posiadam router Dir-300. Kilka miesięcy temu uruchomiłem sieć LAN w domu. Na laptopie śmiga bez problemu. Nokia C7 loguje się do sieci ale przeglądarka nie uruchamia Internetu. Może ktoś coś potrafi doradzić?

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3867
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #181 dnia: Listopada 11, 2011, 10:11:22 »
Jaki dostawca? Czy na routerze masz wszystko na automatycznie? czy coś przestawiłeś podczas konfigurowania? Hasło do sieci bezprzewodowej jest? Zabezpieczenie wep, wpa, wpa2? tkip/aes ? dnsy ?
więcej szczegółów albo wklej print screena z ustawieniami :]

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #182 dnia: Listopada 11, 2011, 10:35:46 »
To pewnie po stronie telefonu jakiś problem - przejrzyj dokładnie wszystkie ustawienia.

Offline jojo

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 305
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #183 dnia: Listopada 11, 2011, 16:24:00 »
Co ciekawe NC7 łączy mnie z siecią bezprzewodową w pracy i w McDonalds. Natomiast router łączy mnie bezprzewodowo w domu z laptopem. Ale C7 z routerem w domu wyskakuje jako połączony ale nie otwiera netu na C7.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3867
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #184 dnia: Listopada 11, 2011, 16:53:20 »
Co ciekawe, czytasz co do Ciebie piszę ?

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4674
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #185 dnia: Listopada 11, 2011, 23:56:13 »
Nie chcę otwierać nowego wątku, zapytam zwyczajnie, czy też po instalacji najnowszego Firefox'a macie problem z funkcją cytowania tekstu, wybieraną z menu forum, bądź wprowadzaniem emotikonów do treści wiadomości?

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3867
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #186 dnia: Listopada 12, 2011, 09:02:43 »
Cytat: "speedbax"
Nie chcę otwierać nowego wątku, zapytam zwyczajnie, czy też po instalacji najnowszego Firefox'a macie problem z funkcją cytowania tekstu, wybieraną z menu forum, bądź wprowadzaniem emotikonów do treści wiadomości?


Ja nie  :jupi:  :rotfl:  :faja:  :fish:

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #187 dnia: Listopada 12, 2011, 09:55:59 »
Panie
Cytat: "rbk"
Ja nie
, mam pytanie ;) Po podłączeniu routera Tp-Link WR740N net działa bez problemu po kablu na stacjonarnym, ale na lapku (po wifi) zrywa połączenie. Zrywa je po próbie wejścia na stronę, którą np. wyszukało google. Inne lapki trzymają połaczenie, ale ten sam lapek gdzie indziej też je trzyma. Jakieś pomysły? Od czego zacząć?

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #188 dnia: Listopada 12, 2011, 14:04:53 »
Sprawdziłbym, czy kanały sieci są ustawione tak samo na komputerze i routerze.
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4674
  • Płeć: Mężczyzna
  • Senatorze, Stanisławie, Staszku...
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #189 dnia: Listopada 17, 2011, 21:53:01 »
Cytat: "rbk"
speedbax napisał/a:   
Nie chcę otwierać nowego wątku, zapytam zwyczajnie, czy też po instalacji najnowszego Firefox'a macie problem z funkcją cytowania tekstu, wybieraną z menu forum, bądź wprowadzaniem emotikonów do treści wiadomości?   


Ja nie :jupi: :rotfl: :faja: :fish:


Rbk, w końcu wyczaiłem o co chodzi, to dodatek NoScript blokował...

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #190 dnia: Listopada 21, 2011, 17:26:38 »
Cytat: "kubapolice"
Sprawdziłbym, czy kanały sieci są ustawione tak samo na komputerze i routerze.

Niestety, dopiero nowa karta WiFi pomogła.

Offline mimi90

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #191 dnia: Listopada 28, 2011, 16:32:28 »
od dwóch dni coś się dzieje z komputerem. ekran monitora po uruchomieniu robi się czarny... obraz pojawia się na chwilę i znika. muszę odłączyć kabel i podłączyć jeszcze raz, żeby był obraz. wczoraj komputer sam wyłączył mi się 2 razy. odkręciłam pokrywę, odkurzyłam go. karta graficzna nie jest poluzowana. wirusów brak... :(

Offline mimi90

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #192 dnia: Listopada 28, 2011, 16:55:02 »
dzięki. instalują się i zobaczymy czy to pomoże ;)

Offline mimi90

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #193 dnia: Listopada 28, 2011, 18:13:26 »
nie pomogło... wyłączyłam monitor i po 15 minutach chciałam włączyć, a ekran czarny... obraz się pojawił na chwilę i zgasł...

Offline Kuba

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 2248
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #194 dnia: Listopada 28, 2011, 18:15:44 »
Może monitor dogorywa?
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zapoznaj się z REGULAMINEM FORUM.

Zachęcam do obserwowania mojego bloga -
Chmielnik Jakubowy