Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Korzen

Strony: 1 [2]
16
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 14, 2018, 18:41:43  »
a halas szkodliwy dla zdrowia nie jest?
Bez przesady, to będzie tylko kilka przejazdów w ciągu dnia.
W zależności od wariantu pociągi mają jeździć co 15min w godzinach szczytu do co godziny poza szczytem. W godzinach od 5 do 23. Licząc pociągi w dwie strony to jest ok 40 pociągów dziennie. Plus 10-15 towarowych przy obecnym obciążeniu. Czyli nie kilka a raczej kilkadziesiąt.
Idąc tokiem myślenia co niektórych, no to co mają mówić mieszkańcy szczecina, a nie wspomnę np; warszawie, gdzie główny jest w centrum miasta.

Police to nie Szczecin ani nie Warszawa. Niektórzy przeprowadzili się tu ze Szczecina by uciec przed zgiełkiem. Nocne przejazdy będzie w Policach słychać w odległości kilometra od torów. A patrząc na mapę to jest 2/3 terenu miasta.
Co to tej całej kolei w Policach to ja osobiście uważam z niewypał i stratę pieniędzy, mieliśmy już tu kolej i wiadomo jak się skończyło. Chyba nikt sobie nie wyobraża ze mieszkańcy dalszych osiedli jak, Jagiellonki, Zamenhofa, będą jechać najpierw autobusem żeby przesiąść się do pociągu, żeby potem w szczecinie przesiąść sie na tramwaj, i dotrzeć np do Galaxy. A ktoś pomyślał ze to będą większe koszty dla pasażerów, delikatnie licząc, to taki przejazd to bedzie około 10 zł, gdzie jadąc 107 kosztuje 4 zł.
Tutaj zgoda.

17
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 14, 2018, 08:29:54  »

Natomiast zupełnie nie wyobrażam sobie(o ile to prawdziwa informacja) by transport towarowy odbywał się nocą.

SKM Studium wykonalności etap II:

str. 76: Różnica w organizacji ruchu na linii 406 będzie taka, że w godzinach szczytowych nie będzie możliwości prowadzenia po niej ruchu towarowego. Dopuszczalne to będzie w ograniczonym zakresie poza godzinami szczytu. Bez ograniczeń w godzinach nocnych.

str. 79: przewiduje się kursowanie pociągów towarowych w lukach między pociągami pasażerskimi tylko poza godzinami szczytu oraz podstawowo w godzinach nocnych.

I jeszcze parę innych miejsc.  Jak komuś nie chce się całego czytać niech wyszuka w dokumencie "noc"
 

Poza tym po modernizacji planuje się zwiększyć prędkość pociągów towarowych na linii 406 co spowoduje, że będą bardziej hałasowały. W nocy. (SKM studium wykonalności, etap IV - str. 13)
 


18
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 13, 2018, 14:54:50  »
Nie, ja byłem tym stojącym kawałek dalej
Wstydzisz się już. Słusznie, bo Twoje chamstwo było niepotrzebne. Przeprosiny przyjęte.
Problem jest taki, że ludzie w tym regionie nie są przyzwyczajeni do takich rozwiązań więc nawet po budowie może upłynąć kilka lat zanim to się zmieni. Ale jestem dobrej myśli.
No i przyznajesz, że to będzie klapa. I po roku, dwóch, pięciu, trzeba będzie powtarzać, że kolej jest super tylko ludzie jeszcze tego nie zrozumieli. Jeszcze tylko 5 lat i ludzie zaczną jeździć. Jeszcze tylko 3. Jeszcze rok i już będzie prawie.  Jak na lotnisku w Radomiu. Wg zarządców lotnisko jest super i tylko trzeba je jeszcze trochę doinwestować i w końcu zacznie zarabiać. I tak można w kółko. Trzeba będzie ludziom tylko trochę utrudnić życie, zlikwidować autobusy i zmusić do używania pociągów. A ludzie będą woleli samochody i likwidacja autobusów spowoduje zwiększenie korków. Bo jak ludzie policzą: dojazd do przystanku 10 min. + Czekanie na pociąg 5 min. + Jazda 25 minut + Dojscie z przystanku do pracy 15 minut =  1 godzina. Dojazd własnym samochodem 30 min. W drodze powrotnej to samo + większe oczekiwanie na pociąg bo ludzie nie kończą pracy tak by dopasować się do pociągu.

19
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 13, 2018, 13:13:49  »
Bez urazy, ale jakim idiotą i imbecylem trzeba być, by kupując dom/działkę przy torach nie domyślić się, że "może kiedyś coś będzie tędy jeździć".
Zwłaszcza mieszkańcy ul. grzybowej czy wróblewskiego mogli się spodziewać nocnych rozrywek od strony torów. Na bankowej już teraz za dnia pociągi dają o sobie znać i w nocy to już przy otwartym oknie oglądać tv nie będzie można. 
Miałem kolegę w pracy któremu pościli osiedlówką tranzyt tirów pod domem na 3 miesiące. Ot ściany zaczęły się rysować. Ale "życzliwi" z pracy mówili, mieszkasz koło  drogi, co się dziwisz, że samochody jeżdżą.
O jak ja gardzę takimi jednostkami.
O możliwe, że cię ostatnio w sklepie widziałem, jak wyzywałeś kasjerkę bo jej się rolka zacięła. A jeśli to był ktoś inny, to pewnie charakterem podobny.
Oczywiście, że jest to niedobra wiadomość ale nie ze względu na mieszkających w pobliżu torów tylko wszystkich podatników którzy złożą się na fanaberie jakichś kretynów. Wznawianie połączenia Police-Szczecin po tej samej trasie które zlikwidowano kilkanaście lat temu z powodu braku zainteresowania to czysta niegospodarność. Jedyny plus jest taki, że zostanie wyremontowana trasa do ZCh. Niestety wyremontowane przystanki i budowa nowych na tej trasie to pieniądze puszczone z dymem. Wystarczy policzyć jak spadła frekwencja w KM poprzez wzrost ilości samochodów. Oczywiście Ci durnie którzy o tym zdecydowali dla "dobra" pasażerów rozwalą komunikację autobusową która będzie miała funkcję pomocniczą do kolejowej i sprawią, że z radością Policzanie będą jechać do centrum Szczecina ponad godzinę i jeszcze z kilkoma przesiadkami. Wypisz wymaluj "szybki" tramwaj w nowej odsłonie. Jeszcze powiedzą, że przecież unia daje na to pieniądze. Tylko kto wpłaca pieniądze do tego budżetu? Krasnoludki? Gdyby trzeba w to zainwestować swoje pieniądze to żaden z tych oszołomów złotówki by na to nie przeznaczył bo tak naprawdę dobrze wiedzą, że to kompletny bezsens i w żadnym wypadku nie zepnie się finansowo. Nowy dworzec przy Lidlu powinien nosić imię "Lotniska w Radomiu" bo jeżeli nie zmuszą ludzi kretyńskimi zmianami jak do jazdy "szybkim" tramwajem to będzie tak samo stał pusty...
Całkowita zgoda. Kto ma niby skorzystać z likwidacji autobusów i przesiadki na kolej. Ci co mieszkają blisko (czyli ok 1km) torów stracą na spokoju w domu. Ci co mają daleko od torów i tak nie będą koleją jeździć bo zanim dojadą do torów to już 107/101 byliby w połowie drogi do Szczecina. Czym dojadą do przystanku? Autobusem/samochodem - bez sensu.  Rowerem - zwłaszcza w niepogodę.


SKM jest w sytuacji Polic całkowicie bez sensu. Zamiana autobusów, które jeżdżą co parę  minut z 10 różnych przystanków na pociągi jeżdżące co 20 z dwóch przystanków. 






20
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 13, 2018, 07:19:28  »
Witam wszystkich,


To jest niedobra wiadomość. Nie tylko dla mieszkańców domów usytuowanych bezpośrednio przy torach, bo oni ucierpią najbardziej, ale również dla tych co mieszkają w okolicy 1km od torów. Ludzie chyba nie wiedzą, że planowane jest przeniesienie ruchu towarowego na godziny nocne w momencie uruchomienie linii osobowych.  A odgłosy pociągów towarowych nocą będą się niosły daleko daleko od torów. I spokojne miasto Police zamieni się w miejsce gdzie nawet wyspać się porządnie nie będzie można. 


Pozdrawiam

Strony: 1 [2]