Nie, jakoś nie słyszałem.
Nad ranem w poniedziałek 23. maja podpalono w ramach protestu przeciw niemieckiej kolei (która uczestniczy w transporcie odpadów z siłowni jądrowych) kable koło nastawni przy stacji Ostkreuz. Ruch szynowy na wschodzie Berlina i w kierunku na Frankfurt nad Odrą został całkowicie sparaliżowany; normalny ruch udało się przywrócić dopiero w cztery dni później... Zresztą wrzuć sobie w google "Ostkreuz Kabelbrand".
W Warszawie było jednak inaczej, a o remontach, czy ulepszeniach raczej nikt nie myślał.
O ile mi wiadomo, to Warszawa Centralna jest własnie poddawana gruntownemu remontowi. Jak to wygląda konkretnie nie wiem, ale choćby na wikipedii znalazłem to:
Przed Euro 2012 Dworzec Centralny zostanie odnowiony. Prace remontowe rozpoczęły się w połowie 2010 i mają być zakończone na przełomie 2011 i 2012[10]. Podczas prac remontowych zostaną wymienione sufity podwieszane w galeriach na poziomie -1, planuje się całkowite usunięcie punktów gastronomicznych, uporządkowanie i zainstalowanie nowego systemu informacji dla pasażerów, zainstalowanie nowoczesnego oświetlenia, biletomatów oraz udogodnień dla osób niepełnosprawnych[11].
Umowę na remont dworca podpisano ze spółką PORR Polska 5 lipca 2010. Koszt remontu wynosi 47 mln zł[12].
Prace nad oświetleniem mogą tłumaczyć egipskie ciemności (no i samą awarię zasilania), a instalacja nowego systemu informacji dla pasażerów może usprawiedliwiać... brak informacji dla pasażerów właśnie.
Pozdrawiam!