mi nie zależny na niszczeniu reputacji espola, bo jest mi obojętne czy klient espola płaci mniej czy więcej, tylko zastanawiam się dlaczego esola nie stać na ukłon w kierunku klientów... . Ja internet mam już w sieci komórkowej bezprzedziałowej, ale dalej próbuje zrozumieć drugą stronę medalu.... wiem, że tu chodzi o kasę ale mi chodzi o taki etyczny, marketingowy, ludzkie spojrzenie. Po co łakomić się na kilka groszy jak bokserka z espola z piaskowej żali się, że nie ma żadnych profitów dla pracowników z tej okazji, jak sąsiad narzeka na awarie i nagminne wykorzystanie przez espol gwiazdki o prędkości gwarantowanej, jak ludzie na forum żalą się na dekodery i zanikające programy..... to są czyste fakty. Dlaczego nie zabrać się najpierw za polepszanie standardów, za przyjemniejszy wizerunek firmy, za lepsze warunki dla swoich pracowników.Ja wiem, że każde grabie grabią do siebie - tylko jest jakiś dobry smak i przyzwoitość. Espol zachował się tak jak panie z PO dając bukiet kwiatów Grabarczykowi za odrzucone votum nieufności... pozostaje właśnie taki niesmak....
Dlaczego espol tak jako pierwszy wyciąga ręce po kasę? pamiętam, że jak startowały abonamenty fiber to trzeba było troszkę poczekać, by regulamin w pdf-ie został wrzucony na stronkę (jest to na forum - sama o tym pisałam) a gdy chodzi o kasę dla siebie już przed pierwszym stycznia wklejony, gotowy cennik? - tu nie ma jakoś spóźnienia, dlaczego?
Mi już nie chodzi o ten internet i tv - tylko o etyczny wymiar i dbanie o twarz firmy. Jeżeli jest już oblana błotem to jeszcze ciąć ją żyletkami? Taka jest polityka firmy? - to ekstra pomysł na biznes:) Gdy obdzwoniłam Vectre i ampio i jasno powiedzieli, że podwyżki biorą dla siebie. Nie stać na taki gest espola? Pomyślcie sami dlaczego.... i o czym to świadczy.