Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Espol  (Przeczytany 527825 razy)

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1005 dnia: Października 10, 2015, 10:04:56 »
Już jest OK.
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

Offline Bastian

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1006 dnia: Października 10, 2015, 11:11:52 »
Ja do tej pory nie mam internetu i nie mogę się do nich dodzwonić :) 

Offline WyabberowanyHamel

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1007 dnia: Października 15, 2015, 00:49:58 »
Witam forumowiczów!

Chciałbym wszystkim oznajmić, abyście nie dali się skusić szybkim prędkościom w Espolu. Na przykładzie 3 osób jestem w stanie stwierdzić, że prędkość 100Mbps to tak naprawdę 70-80 max (kablem)! Wielokrotne testy wszystko potwierdziły. Oczywiście umowa jest do 100Mbps i w tym tkwi haczyk. Czy ma ktoś jakieś z tym doświadczenia? Czy da radę wywalczyć prędkość bliższą setki?

Mimo to cieszę się, że mają ludzkie ceny.

piotrzpl

  • Gość
Odp: Espol
« Odpowiedź #1008 dnia: Października 15, 2015, 09:37:01 »
dawno temu miałem neta właśnie z espola, i miałem problemy z nimi, częste braki Internetu jak i strasznie wolny,,, aby wyegzekwować to co mi się należało, po prostu dzwoniłem do nich często i gęsto i zgłaszałem usterkę, brak netu albo mulenie, jak i pisałem pisma,,, jaki efekt tych działań wielokrotnie miałem obniżony abonament, no i bez dodatkowych opłat podniesiony przepływ,,, spróbuj może pomoże ten sposób

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1009 dnia: Października 15, 2015, 13:46:19 »
Jak w umowie jest od - do to nic nie możesz ;)

piotrzpl

  • Gość
Odp: Espol
« Odpowiedź #1010 dnia: Października 15, 2015, 14:00:19 »
Jak w umowie jest od - do to nic nie możesz ;)
tak tak jak jest od do to nie zrobi nic, ale wiesz jak bezie marudził może, próbować trzeba, a jak to mówią cel uświęca środki

Offline Bastian

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1011 dnia: Października 15, 2015, 19:46:17 »
Wyszyńskiego sie kłania nie ma espola juz drugi raz dzisiaj! co do k***y nedzy... jak tam u was? Dodzwonić się oczywiście nie mogę wykorzystałem na nich cały pakiet i nic...

Offline żary

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1012 dnia: Października 19, 2015, 12:05:52 »
Mam dość ciężki problem do ugryzienie z ww. firma ... a mianowicie chodzi o wymianę dekodera do tv. W wakacje zgłaszałem (wpisane do ich komputerka) ze ich dziadowski (biały) dekoder grzeje sie niemiłosiernie, zawiesza i czasem wyrzuca mi tylko zielony obraz (nie to nie wina przewodów) ... Dzwoniłem około 3 razy i za każdym razem byłem zbywany ze potrwa to tydzień, później usłyszałem ze maks miesiąc ... ta i tak mija chyba juz 2 miesiąc od tej informacji a kontaktu zero. Szajsowny dekoder praktycznie uniemożliwia mi oglądanie tv, grzeje sie tak ze strach go włączać bo okleina na meblach spuchnie, zawiesza sie; ogólna tragedia.

Czy jedynym sensownym rozwiązaniem na takie olewanie klienta jest pójście tam i rzucenie im na ladę tym dekoderem plus jakieś pismo z zażaleniem ... Co byście zrobili w takiej sytuacji ?
War. War never changes...

piotrzpl

  • Gość
Odp: Espol
« Odpowiedź #1013 dnia: Października 19, 2015, 12:12:19 »
pójście tam i rzucenie im na ladę tym dekoderem plus jakieś pismo z zażaleniem
tak jest to jedyne w tej sytuacji wyjście, musisz postępować zdecydowanie,,, w zażaleniu napisz kiedy zgłoszenie było, oraz zaznacz ze za czas kiedy nie masz dekodera nie będziesz płacić bo nie spełnione sa warunki umowy, wyznacz im termin do kiedy mają naprawić usterkę, a jak nie  naprawia w terminie ze zerwiesz umowę z ich winy,,, jak tak zrobiłem właśnie z espolem,   
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2015, 12:15:19 wysłana przez piotrzpl »

Offline tommen0

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1014 dnia: Października 26, 2015, 12:44:20 »
znowu brak espola i zero kontaktu z operatorem

Offline Bastian

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1015 dnia: Października 26, 2015, 12:47:29 »
Idziemy tam?

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1016 dnia: Października 26, 2015, 13:38:43 »
Światłowód został przerwany, długooooo zejdzie zanim net wróci

Police padły

Offline Alternator

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1017 dnia: Października 26, 2015, 18:11:09 »
Dlugoooo to ile? Ktoś wie.

Offline beerman

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 118
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1018 dnia: Października 26, 2015, 18:24:54 »
Na infolinii na nagraniu mówią, że do 23.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Espol
« Odpowiedź #1019 dnia: Października 26, 2015, 20:29:52 »
Wrócił.