Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Vectra  (Przeczytany 359620 razy)

Offline samtron8787

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 130
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #375 dnia: Września 11, 2012, 19:36:01 »
Ja napewno nie przedluze u nich nigdy umowy i odradzam wszystkim moim znajomym. Wczesniej mialem internet w espolu i bylo o niebo lepiej. Vectra to najgorszy chlam. Tez wlasnie dostalem sms:( Co miesiac place abonament ale caly miesiac nie korzystam z neta bo ciagle cos maja:/ poprostu zal.

Offline Król podziemia

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 899
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #376 dnia: Września 11, 2012, 20:47:27 »
Taki to już "urok" wiązania się z daną firmą produktami w pakiecie ;-) Wszelkie oszczędności wynikające z promocyjnych ofert i etc to tylko iluzja i sprytny socjotechniczny zabieg. Naiwnością jest twierdzić że nabycie takiego produktu pakietowego jest korzystne dla konsumenta.Taką samą jak też wręczanie dekoderów za symboliczną "1 zł" i wiązanie obecnych abonentów Nową umową lojalnościową na kolejne 12 miesięcy w sytuacji kiedy obowiązuje umowa bieżąca a zmiana warunków umowy nie leży po stronie abonenta.Tłumaczenie tego faktu przez Vectrę wymuszoną zmianą systemu nadawania nie ma z tym nic wspólnego.
" Puste worki nadyma wiatr, bezmyślnych ludzi - próżność " 

         -Sokrates-

Józek666

  • Gość
Vectra
« Odpowiedź #377 dnia: Września 12, 2012, 11:36:58 »
Też dostałem SMS-a, że dziś będą problemy. Do tego maila, że w Policach i Szczecinie dziś będą coś robić.
Przerwy w działaniu Internetu mam raz na godzinę, dwie. Jest to bardzo irytujące, szczególnie jak ogląda się jakiś dłuższy materiał np. na tvnplayer. Mam NIBY net 24mb/s, ale chyba tylko na umowie... ;)

Co do telewizji zastrzeżeń żadnych nie mam. Chyba najlepsza oferta na rynku, ale ten Internet...

Józek666

  • Gość
Vectra
« Odpowiedź #378 dnia: Września 20, 2012, 12:22:06 »

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #379 dnia: Września 20, 2012, 15:01:29 »
Cytuj (zaznaczone)
Jaki złoty za 35 zł ???? Cena złotego to 56 zł czyli + 5 zł = 61 zyla !!!


To prawda.

Pytanie, czy mogą tak zmienić ceny w trakcie trwania umowy?



p.s. dali radę z tymi problemami, wróciło już wszystko do normy?

Józek666

  • Gość
Vectra
« Odpowiedź #380 dnia: Września 20, 2012, 15:38:58 »
Ja za ZŁOTY płacę 60 zł miesięcznie (umowa na 12 miesięcy). Mam już druczki z góry na 4 miesiące i są na 60 zł, więc nie wiem czy przyjdą nowe, czy jak...

A jeśli chodzi o problemy, to z telewizją już wszystko gra, z netem wiecznie są problemy.

mikko

  • Gość
Vectra
« Odpowiedź #381 dnia: Września 27, 2012, 11:12:52 »
Ja się poważnie zastanawiam, czy nie rozwiązać z nimi umowy przez te podwyżki co teraz wprowadzili. Bo do końca września można to zrobić bez żadnych opłat i kar.

Offline tatankas

  • Moderator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1068
    • Zobacz profil
    • http://www.toz.police.pl/
Vectra
« Odpowiedź #382 dnia: Września 28, 2012, 21:32:49 »
Od kilku dni mam wieczny problem z połączeniem internetowym,włącza się i wyłącza co chwilę w godzinach tak między 21-22.00.Czy ktoś z was ma również takie problemy?Bo nie wiem,czy to od nich ,czy ruter,w co wątpię :(
Chcesz być kimś???
Najpierw bądź człowiekiem!!!

Offline stokrotka84

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 464
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #383 dnia: Września 29, 2012, 10:56:38 »
tatankas to norma :) już do nich dzwoniłam i powiedziałam co o tym myślę. Kazali dzwonić jakby to się powtarzało

Offline Storczyk

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 689
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #384 dnia: Września 29, 2012, 19:21:59 »
Cytat: "tatankas"
Od kilku dni mam wieczny problem z połączeniem internetowym,włącza się i wyłącza co chwilę w godzinach tak między 21-22.00.Czy ktoś z was ma również takie problemy?Bo nie wiem,czy to od nich ,czy ruter,w co wątpię  
Przepraszam  ale Vektra to chyba najgorszy dostawca internetu   który może być ,no jest jeszcze Espol  to dziadostwo które przerabiałam.Nie jestem jakimś wybitny znawcą ,ale zrezygnowałam z tych firm bo są fatalne .

Offline tatankas

  • Moderator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1068
    • Zobacz profil
    • http://www.toz.police.pl/
Vectra
« Odpowiedź #385 dnia: Września 30, 2012, 14:51:52 »
Cytat: "Storczyk"
Przepraszam ale Vektra to chyba najgorszy dostawca internetu który może być ,no jest jeszcze Espol to dziadostwo które przerabiałam.Nie jestem jakimś wybitny znawcą ,ale zrezygnowałam z tych firm bo są fatalne .


Ja przerabiałam wcześniej Espola właśnie,Vektra na pewno lepsza moim zdaniem od Espola,ale i tak wiecznie coś nie gra.Załamka :(
Chcesz być kimś???
Najpierw bądź człowiekiem!!!

Offline gumastic

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 200
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #386 dnia: Października 02, 2012, 15:58:40 »
Vectra ma nową promocję. Zainteresowała mnie, telewizja Złoty + internet 10 Mb/s za 50zł/miesiąc przy umowie na trzy lata. Czyli stosunkowo niedrogo.
W konfiguratorze to wygląda tak, całkiem zachęcająco:

W kolejnym kroku konfiguratora dowiadujemy się o konieczności płacenia za dzierżawę dekodera, to jeszcze jakieś 10zł do abonamentu. Ale najlepsze można się dowiedzieć dopiero w biurze - uwaga - umowa jest na 3 lata, ale cena 50 zł - na rok! A kolejne 2 lata oczywiście droższe, coś około 80 zł/miesiąc, więc już żadna atrakcja, zwłaszcza przy przywiązaniu się na trzy lata. Przestrzegam, gdyby ktoś miał się nabrać na taką reklamę - moim zdaniem bardzo nieuczciwą.

JoteM75

  • Gość
Vectra
« Odpowiedź #387 dnia: Października 14, 2012, 02:41:09 »
Tak myślałem, że coś tu śmierdzi z tą umową na 3 lata. Dlatego wziąłem TV (złoty)+Internet (24Mb) za 100 na 2 lata.W regulaminie napisano, że PROMOCJA obowiązuje przez cały okres umowy.

A tak poza tym, to technicznie Vectra jest do bani. W przeciągu dwóch miesięcy już dwa razy jakieś przełaczenie i związane z tym braki w TV i internecie.

Offline kokos126

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #388 dnia: Grudnia 10, 2012, 12:26:45 »
ma pytanie czy u was na dekoderach sd (wziolem dla córki) tez zdarza sie tak że resetuje sie on lub wyłancza samo istnie ?? bo mnie juz trafia bylem dzisiaj w biurze i zanioslem do sprawdzenia do ich biura , pani powiedziala ze potestuje i zobaczy ale jesli u niej dalej nic nie bedzie a u mnie znowu zacznie wywalac to co robic z tym szmelcem bo to samo sie dzieje z identycznym dekoderem w domu u rodziców, oni wymienili i dostali inny ,niby wszystko mialo dzialac a matula mowi ze znowu zaczyna sie resetowac.

Offline grubcia1982

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 339
    • Zobacz profil
Vectra
« Odpowiedź #389 dnia: Grudnia 11, 2012, 09:04:45 »
Cytuj (zaznaczone)
ma pytanie czy u was na dekoderach sd (wziolem dla córki) tez zdarza sie tak że resetuje sie on lub wyłancza samo istnie ?? bo mnie juz trafia bylem dzisiaj w biurze i zanioslem do sprawdzenia do ich biura , pani powiedziala ze potestuje i zobaczy ale jesli u niej dalej nic nie bedzie a u mnie znowu zacznie wywalac to co robic z tym szmelcem bo to samo sie dzieje z identycznym dekoderem w domu u rodziców, oni wymienili i dostali inny ,niby wszystko mialo dzialac a matula mowi ze znowu zaczyna sie resetowac.

Mam tak samo. Nie dzieje się to często, ale ma miejsce.
"Gafę popełnić jest wybaczalnym nietaktem. Ignorancja, to gafa nabyta i pielęgnowana"