Denver, jeżeli przywróciłeś ustawienia do fabrycznych, wgrałeś najnowszy firmware, ustawiłeś go na nowo, przekierowałeś porty i dzieje się jak się dzieje, to znaczy, że router ma jakieś problemy, jakie?
Może elektronika, może coś w sofcie jest nie tak.
Dla przykładu podam Ci, że ostatnio padają d-linki, dir 300 (5lat i kaput).
Dziwnym zbiegiem okoliczności, sam miałem po swoich znajomych kilka takich 'zgłoszeń'.
Nie wnikałem, czy jest to problem w oprogramowaniu, czy w sprzęcie, ale wgrałem najnowszy firmware, po resecie do fabrycznych blokował ruch, zawieszał się i nie działał prawidłowo. Może i w Twoim producent 'zabezpieczył' urządzenia na prawidłowe działanie przez kilka lat
W Twoim przypadku, jeżeli zrobiłeś to co napisałem, to już wszystko co mogłeś przetestować.
Dla potwierdzenia, wypożycz inny router i zobacz jak się zachowa, żeby nie było, że wymieniasz, a problem nadal będzie.
Jak Ci nie jest śpieszno, to możesz się trochę wstrzymać, odzyskam routery z wypożyczeń i Ci pożyczę na testy,
gdybyś był chętny, to napisz na PW.