Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 350029 razy)

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #585 dnia: Czerwca 04, 2014, 21:13:18 »
Nie wiem jak, ale mówisz udało się ? :)
No to super, w razie czego wklej mi to, o co prosiłem na PW,
pomogę Ci dobrać dobre parametry (bezpieczne).


Offline Ciekawy

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 607
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #586 dnia: Czerwca 04, 2014, 21:33:41 »
Niestety,nie ma mnie teraz w domu i nie wiem kiedy będę.
Jak wrócę to sie odezwę i wtedy coś podziałamy
.No ale jak jest prawie 20Mb na wifi , przy 20 w umowie z Vectrą, to chyba nie ma co więcej zmieniać,prawda?
Na razie nie ma podpisu......

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #587 dnia: Czerwca 04, 2014, 21:46:18 »
Wszystko zależy jakie zabezpieczenia zastosowałeś :)

Offline Ciekawy

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 607
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #588 dnia: Czerwca 04, 2014, 22:12:33 »
WPA=PSK


Jesli dobrze pamiętam,no i zmieniłem klucz sieciowy ze standartowego na  na własny.

Na razie nie ma podpisu......

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #589 dnia: Czerwca 04, 2014, 22:15:26 »


sprawdź takie ustawienia :
WPA2, do tego szyfrowanie AES

hasło, jak najbardziej niech bedzie Twoje ;)


Offline Ciekawy

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 607
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #590 dnia: Czerwca 04, 2014, 22:25:39 »
AES mam,próbowałem WPA2 ale wtedy nie mogłem się połączyć się  z laptopa,więc wróciłem do WPA.
802 11bgn mode
kanał 13-nie wiem,może powinienem ustawić w opcjach na auto?
to tyle co z pamięci moge napisać.

Na razie nie ma podpisu......

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #591 dnia: Czerwca 04, 2014, 23:05:44 »
WPA2 sprawdź, ale na kanale np 1,2,3,4,5,8,9,10,11 (ew. sprawdź programem SSIDer) jak sąsiedzi sieją w otoczeniu.

Jak nie zadziałają na WPA2, to wróć na WPA (z długim hasłem, cyferki, literki) i też na kanale poniżej 13.Starsze urządzenia mogą nie widzieć 13 kanału i stąd problem ;)

Ważne, by było WPA2 wyduś z niego ;)

Offline bobi

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 67
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #592 dnia: Czerwca 06, 2014, 16:11:12 »
Witam znajomków tematu.Proszę o poradę,posiadam ruter Dlink di-524 jakiś miesiąc temu moja prędkość na spit testach wynosiła w granicach 6MB na sztywnym łączu.Posiadam neta z espola.Uwagę stwierdziłem podczas zmiany prędkości-obecnie posiadam w umowie do 50Mb,wtedy było do 25Mb.Zgłoszony problem uznawali za błędny,dopytując się o posiadany ruter stwierdzali zmianę na nowy model.Musieli jednak zaingerować bo obecnie posiadam prędkość do 25Mb-sprawdzane kablem z rutera.Dlatego proszę o podpowiedź,czy nadszedł czas na zmianę rutera aby mieć zwiększoną i bardziej stabilną sieć? W sieci domowej pracują dwa laptopy na stałym łączu/dwa  przez  WIFI ,czasem łączą się dzieci tabletem i telefonem.Jeśli konieczna jest wymiana to proszę o podpowiedź na jaki w granicach do 300zł.Z góry dziękuję za sugestie.
bobi

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #593 dnia: Czerwca 06, 2014, 20:03:21 »
Zdecydowanie dir, który posiadasz nie należy do wydajnych :)

Polecę takie (cenowo od najniższego) :

(2 routery do 120zł, dadzą radę do internetu, yt, skype itp)
TP-Link TL-WR843ND
Asus RT-N12vD

TP-Link TL-WDR4300 (jak uda Ci się go nabyć do 220zł, to możesz kupić, zdecydowanie wydajniejszy)


(ostatnie 2 routery, są dla osób, które potrafią zmienić sobie oprogramowanie, chcą podczepić pendrive, nawet pobierać torrenty na 'niego')
Netgear WNR3500L-100PES
Asus RT-N16


Dla normalnego użytkowania, router do 150zł to będzie wypasem... :)
Wszystko co ponad, to dla osób, które znają się, przerabiają go, odpalają jakieś skrypty, ftp, pendrive itp

Offline Ciekawy

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 607
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #594 dnia: Czerwca 06, 2014, 23:02:20 »
Ja wypowiem sie na własnym przykładzie.
Interenet 20Mb z Vectry. Na kablu było 20 ale juz na wifi około 5Mb.Router Dlink ,nie pamiętam dokładnie ale dość stary,
RBK próbował coś pomóc z ustawieniami ale wyszło max 6,20Mb


Po zmianie routera na ten:
http://www.tenda.cn/tendacn/product/show.aspx?productid=380
za 50 zł na Allegro z przesyłką
na wifi mam tyle samo co na kablu,20Mb +/- 0,5Mb,zasięg sie poprawił,i jakość rozmów na Skype również.
Myślę że do laptopa,czasem tableta i jednego telefonu spokojnie wystarczy.

Na razie nie ma podpisu......

Offline Denver

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • ostatni dinozaur
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #595 dnia: Czerwca 07, 2014, 00:05:18 »
RBK a z moim problemem coś mogę jeszcze podziałać?

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #596 dnia: Czerwca 07, 2014, 12:56:21 »
Denver, jeżeli przywróciłeś ustawienia do fabrycznych, wgrałeś najnowszy firmware, ustawiłeś go na nowo, przekierowałeś porty i dzieje się jak się dzieje, to znaczy, że router ma jakieś problemy, jakie?
Może elektronika, może coś w sofcie jest nie tak.

Dla przykładu podam Ci, że ostatnio padają d-linki, dir 300 (5lat i kaput).
Dziwnym zbiegiem okoliczności, sam miałem po swoich znajomych kilka takich 'zgłoszeń'.
Nie wnikałem, czy jest to problem w oprogramowaniu, czy w sprzęcie, ale wgrałem najnowszy firmware, po resecie do fabrycznych blokował ruch, zawieszał się i nie działał prawidłowo. Może i w Twoim producent 'zabezpieczył' urządzenia na prawidłowe działanie przez kilka lat ;)

W Twoim przypadku, jeżeli zrobiłeś to co napisałem, to już wszystko co mogłeś przetestować.
Dla potwierdzenia, wypożycz inny router i zobacz jak się zachowa, żeby nie było, że wymieniasz, a problem nadal będzie.

Jak Ci nie jest śpieszno, to możesz się trochę wstrzymać, odzyskam routery z wypożyczeń i Ci pożyczę na testy,
gdybyś był chętny, to napisz na PW.

Offline cami159

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 97
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #597 dnia: Lipca 02, 2014, 10:51:15 »
Mój komputer znów odmówił posłuszeństwa.
Wczoraj rano sprawnie działał, przychodzę po pracy włączam, a tu czarny ekran i tylko kursor na środku, poczekałam chwilę z nadzieją że po prostu musi dłużej pomyśleć, no ale nic się nie zmienia. Działa tylko w trybie awaryjnym. Jakieś pomysły co można z tym zrobić aby działał tak jak wcześniej?

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #598 dnia: Lipca 02, 2014, 12:33:02 »
Na początek wklej "zdjęcie" z programu Crystal Disc Info (screena), jest tam czasami suwak, więc wstaw 'zdjęcie' całych parametrów

http://www.dobreprogramy.pl/CrystalDiskInfo,Program,Windows,27691.html
« Ostatnia zmiana: Lipca 02, 2014, 12:38:01 wysłana przez rbk »

Offline cami159

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 97
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #599 dnia: Lipca 02, 2014, 20:38:55 »
Zrobione, pełen odczyt: