Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Enea wprowadza internetowe Biuro Obsługi  (Przeczytany 6731 razy)

Offline Marek4614

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
Enea wprowadza internetowe Biuro Obsługi
« dnia: Czerwca 12, 2015, 02:07:22 »
Już od lipca Enea wprowadza internetowy BOK, dzięki czemu na bieżąco sprawdzimy kwotę faktur, zużycie prądu czy skontaktujemy się z operatorem.
źródło: http://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt/informacje-dla-klienta/e-bok

Offline motyl

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
Odp: Enea wprowadza internetowe Biuro Obsługi
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 14, 2015, 08:05:08 »
Dzięki Marek za info, bo ostatnio faktura w innych barwach, nowe konto, a dopiero tyle się mówiło o fałszywych fakturach za energię... Punkt w Policach zlikwidowany, nawet nie ma gdzie pójść  i się upewnić. Tak po prostu...

Offline Marek4614

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
Odp: Enea wprowadza internetowe Biuro Obsługi
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 14, 2015, 21:25:01 »
Enea faktycznie zmienia numery kont i oszuści to szybko wykorzystali i część mojej rodzinki dostała spreparowane faktury, ale nr kontrahenta nie zgadza się, a po tym łatwo poznać czytając starsze faktury. Oszuści nie znają nr kontrahenta, więc porównaj te numery.
 Jednak cieszy mnie wprowadzenie BOK, bo wszystko sprawdzi się przez internet.

Offline motyl

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
Odp: Enea wprowadza internetowe Biuro Obsługi
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 16, 2015, 22:44:47 »
Okazuje się, ze  numer kontrahenta też został zmieniony. Razem z  numerem konta. Dzisiaj weryfikowałem to wszystko dla pewności pod numerem telefonu 611 111 111

Offline Mickd

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 469
    • Zobacz profil
Odp: Enea wprowadza internetowe Biuro Obsługi
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 23, 2015, 12:36:20 »
UWAGA .PoPolicach jeździ kurier i podaje ze jest z Enea.!! i podpisuje umowy .
Rozmawiałem z linią 611 111  111 z panią która poinformowała ze to nie od enea ,to jakieś oszustwo!!!! ostrzegła mie przed niepodpisywaniem.
Podaj dalej znajomycm

Post Merge: Czerwca 23, 2015, 16:48:35
Czy do was tez zgłaszał sie telefonicznie kurier z podpisaniem nowej umowy z ENEA ?? ,i czy wydzwaniają tez z niby biura Enea  ze dostarczą jutro umowy do podpisania??

Proszę o odpowiedź bo wydzwaniają do mnie.
P.S. nie wiem co myśleć. Ma info Lini mówią ze nic nie wysyłają?
Bałagan jak diabli i komu tu wieżyc??
 
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2015, 16:48:35 wysłana przez Mickd »
Głupich nie sieją ,sami rosną
Nadgorliwość jest gorsza od głupoty.

Offline gigus 36

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 120
    • Zobacz profil
Odp: Enea wprowadza internetowe Biuro Obsługi
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 05, 2015, 21:17:48 »
Bardzo dobry pomysł zwłaszcza dla osób starszych ,bez komputera i neta ,powiem krótko jak Poznań przejął inicjatywę i zamknął biuro w Policach jest jeden wielki cyrk,burdel ludzie nie mający pojęcia z jakimi ludzie dzwonią problemami ,czas szukać i zmieniać operatora .