W internecie ogłasza się też LOT proponując cenę wyjściową na tej trasie od 79 zł-z małą różnicą -czas podróży z przesiadką w Warszawie UWAGA.....9 godzin !!!!. Tym właśnie różni się państwowy monopolista od prywatnych. Mamy XXI w a LOT nie potrafi lub zwyczajnie politycznie nie chce tej trasy Szczecin Kraków "obsłużyć" w czasie do 2 godzin. Musi koniecznie lot odbywać się przez Warszawę bo tak chce LOT.
trzeba sobie zadać pytanie czy na trasie KRK-SZCZ będzie zapotrzebowanie, bo do WWA lata sporo osób, ale czy do KRK też tak dużo, ludzie w góry mogą tamtędy lecieć, ale ktoś poza tym? wątpię. linie do Rzeszowa ma może trochę więcej racji, bo przy okazji lecąc do RZE masz blisko Tarnów, czyli np. z zakładów towarzystwo może latać, albo do Tarnobrzega, jak Tarnów przejmie Siarkę, no i jak ktoś chce na Ukrainę, to Rzeszów też jest spoko, większy potencjał ma dla mnie linia SZCZ-KATowice, czy SZCZ-Wrocław, bo potem można się szybko wydostać gdziekolwiek zagranicę do Pragi, do Wiednia, do Drezna, itp.