[quote author
no i właśnie częstotliwość autobusów się zmniejszy już nie będzie 107 co 7 minut jeździł tylko co rzadziej. co również wpłynie na uliczne korki
Do tego podróż pociągiem ze Szczecina i z powrotem ułatwi podróżowanie w dalsze kierunki, ja na przykład dużo podróżuje pociągami i pomysł mi się podoba, nie będę już musiał jechać 107, potem tramwajem tylko bezpośrednio dojadę z Polic do dworca głównego w Szczecinie, do tego z bagażami, gdzie w autobusie i tramwaju z walizkami to ciężko jest się usadowić.
no i właśnie częstotliwość autobusów się zmniejszy już nie będzie 107 co 7 minut jeździł tylko co rzadziej. co również wpłynie na uliczne korki
Do tego podróż pociągiem ze Szczecina i z powrotem ułatwi podróżowanie w dalsze kierunki, ja na przykład dużo podróżuje pociągami i pomysł mi się podoba, nie będę już musiał jechać 107, potem tramwajem tylko bezpośrednio dojadę z Polic do dworca głównego w Szczecinie, do tego z bagażami, gdzie w autobusie i tramwaju z walizkami to ciężko jest się usadowić.
no i właśnie częstotliwość autobusów się zmniejszy już nie będzie 107 co 7 minut jeździł tylko co rzadziej. co również wpłynie na uliczne korki
Do tego podróż pociągiem ze Szczecina i z powrotem ułatwi podróżowanie w dalsze kierunki, ja na przykład dużo podróżuje pociągami i pomysł mi się podoba, nie będę już musiał jechać 107, potem tramwajem tylko bezpośrednio dojadę z Polic do dworca głównego w Szczecinie, do tego z bagażami, gdzie w autobusie i tramwaju z walizkami to ciężko jest się usadowić.
To prawda, że usprawni to podróżowanie w dalszym kierunku ale czy dla kilku osób dziennie warto wydawać setki milionów złotych? Ponadto chyba nie wiesz o tym, że składy na tej trasie będą przypominały raczej tramwaje niż pociągi. Trasa ta przebiega po zadupiach gdzie nie zmierzają potoki pasażerskie. Sama idea jest dobra dla Szczecina, Stargardu i Goleniowa. Dla Polic to jest głupota, wyrzucenie pieniędzy w błoto i znaczne pogorszenie skomunikowania ze Szczecinem. Zmniejszenie częstotliwości 107 faktycznie wpłynie na korki niestety zupełnie odwrotnie niż Ci się wydaje. Dotarcie bezpośrednio do dworca można osiągnąć przedłużeniem linii F. Rozwiązanie takie to groszowe sprawy w porównaniu z SKM