Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kierowca

Strony: [1]
1
Jako jeden z kierowców pracujących w firmie już grubo ponad pięć lat, w imieniu swoim oraz Koleżanek i Kolegów. Dziękuję bardzo za soczyste splunięcie w twarz tą informacją o proponowanych zarobkach dla nowych pracowników, które są równe bądź niższe o sto złotych w stosunku do zatrudnionych 5,10 czy 15 lat temu. Tym razem takiego traktowania nie pozostawimy bez odpowiedzi.

2
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 14, 2018, 20:49:04  »
Calkowity czas przejazdu na linii Police-Szczecin ma wynosic 37 min,
Tyle samo jedziemy obecnie autobusem linii 107 do placu rodła, no a pociągiem będziemy musieli się jeszcze do centrum dostać do centrum. Wiec żadna rewelacja.   
Spokojnie oszołomostwo przeniesie końcowy z "Rodła" na "Kołłątaja" i autobus plus tramwaj wyjdzie godzina. Pociąg+tramwaj wyjdzie 59minut i zostanie ogłoszony pełen sukces bezsensownego projektu. To samo zrobili z "szybkim" tramwajem wydłużając czas przejazdu na tej trasie o jakieś 15 minut względem poprzedniego rozwiązania z "pośpiechami"... Oni tym jeździć nie będą przecież z hołotą...

3
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 13, 2018, 15:37:53  »
[quote author

no i właśnie częstotliwość autobusów się zmniejszy już nie będzie 107 co 7 minut jeździł tylko co rzadziej. co również wpłynie na uliczne korki

Do tego podróż pociągiem ze Szczecina i z powrotem ułatwi podróżowanie w dalsze kierunki, ja na przykład dużo podróżuje pociągami i pomysł mi się podoba, nie będę już musiał jechać 107, potem tramwajem  tylko bezpośrednio dojadę z Polic do dworca głównego w Szczecinie, do tego z bagażami, gdzie w autobusie i tramwaju z walizkami to ciężko jest się usadowić.

no i właśnie częstotliwość autobusów się zmniejszy już nie będzie 107 co 7 minut jeździł tylko co rzadziej. co również wpłynie na uliczne korki

Do tego podróż pociągiem ze Szczecina i z powrotem ułatwi podróżowanie w dalsze kierunki, ja na przykład dużo podróżuje pociągami i pomysł mi się podoba, nie będę już musiał jechać 107, potem tramwajem  tylko bezpośrednio dojadę z Polic do dworca głównego w Szczecinie, do tego z bagażami, gdzie w autobusie i tramwaju z walizkami to ciężko jest się usadowić.
no i właśnie częstotliwość autobusów się zmniejszy już nie będzie 107 co 7 minut jeździł tylko co rzadziej. co również wpłynie na uliczne korki

Do tego podróż pociągiem ze Szczecina i z powrotem ułatwi podróżowanie w dalsze kierunki, ja na przykład dużo podróżuje pociągami i pomysł mi się podoba, nie będę już musiał jechać 107, potem tramwajem  tylko bezpośrednio dojadę z Polic do dworca głównego w Szczecinie, do tego z bagażami, gdzie w autobusie i tramwaju z walizkami to ciężko jest się usadowić.
To prawda, że usprawni to podróżowanie w dalszym kierunku ale czy dla kilku osób dziennie warto wydawać setki milionów złotych? Ponadto chyba nie wiesz o tym, że składy na tej trasie będą przypominały raczej tramwaje niż pociągi. Trasa ta przebiega po zadupiach gdzie nie zmierzają potoki pasażerskie. Sama idea jest dobra dla Szczecina, Stargardu i Goleniowa. Dla Polic to jest głupota, wyrzucenie pieniędzy w błoto i znaczne pogorszenie skomunikowania ze Szczecinem. Zmniejszenie częstotliwości 107 faktycznie wpłynie na korki niestety zupełnie odwrotnie niż Ci się wydaje. Dotarcie bezpośrednio do dworca można osiągnąć przedłużeniem linii F. Rozwiązanie takie to groszowe sprawy w porównaniu z SKM

4
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 13, 2018, 12:20:18  »
Kurde, jakie to typowe. Jeszcze nic nie działa, nawet pierwszej cegły nie postawili, ale już "specjaliści"  wiedzą, że to będzie porażka. XD

"Nie znam się to się wypowiem" tak bardzo silne w naszym narodzie.
O czym Ty mówisz człowieku? Dlaczego zlikwidowano poprzednie połączenie? Pociągów brakło czy pasażerów? Skąd znajdą nowych skoro ludzie rezygnują z KM na rzecz własnego transportu? Tak jak mówiłem to ma szansę być popularne tylko wtedy kiedy rozwali się komunikację autobusową co oczywiście jest planowane. Szybki tramwaj jest sukcesem? Ludzie są zadowoleni, że im "pośpiechy" zabierają, a każą jeździć z przesiadkami o 15 minut dłużej? To jest postęp, czy zwyczajne przewalanie pieniędzy?

5
Tematy różne / Odp: Remont trasy kolejowej ze Szczecina do Polic=SKM
« dnia: Marca 13, 2018, 11:53:09  »
Oczywiście, że jest to niedobra wiadomość ale nie ze względu na mieszkających w pobliżu torów tylko wszystkich podatników którzy złożą się na fanaberie jakichś kretynów. Wznawianie połączenia Police-Szczecin po tej samej trasie które zlikwidowano kilkanaście lat temu z powodu braku zainteresowania to czysta niegospodarność. Jedyny plus jest taki, że zostanie wyremontowana trasa do ZCh. Niestety wyremontowane przystanki i budowa nowych na tej trasie to pieniądze puszczone z dymem. Wystarczy policzyć jak spadła frekwencja w KM poprzez wzrost ilości samochodów. Oczywiście Ci durnie którzy o tym zdecydowali dla "dobra" pasażerów rozwalą komunikację autobusową która będzie miała funkcję pomocniczą do kolejowej i sprawią, że z radością Policzanie będą jechać do centrum Szczecina ponad godzinę i jeszcze z kilkoma przesiadkami. Wypisz wymaluj "szybki" tramwaj w nowej odsłonie. Jeszcze powiedzą, że przecież unia daje na to pieniądze. Tylko kto wpłaca pieniądze do tego budżetu? Krasnoludki? Gdyby trzeba w to zainwestować swoje pieniądze to żaden z tych oszołomów złotówki by na to nie przeznaczył bo tak naprawdę dobrze wiedzą, że to kompletny bezsens i w żadnym wypadku nie zepnie się finansowo. Nowy dworzec przy Lidlu powinien nosić imię "Lotniska w Radomiu" bo jeżeli nie zmuszą ludzi kretyńskimi zmianami jak do jazdy "szybkim" tramwajem to będzie tak samo stał pusty...

6
Proszę mi powiedzieć jak to możliwe, że w autobusie 107 nr 777 nie ma kasownika, a kierowca nie ma biletów?
Wsiadłem na przystanku, gdzie nie ma żadnego miejsca, gdzie możnaby kupić bilet. A kierowca rozbrajająco, że on biletów nie ma. z czego to wynika?
Do tablicy wywołuje 0ana Ufniarza.
Pewnie chodzi o brak biletomatu... Wystarczy przeczytać wyciąg z regulaminu (Kto by sobie jednak takimi głupotami głowę zawracał...) na naklejce która jest przyklejona z tyłu kabiny kierowcy. Wspomina się tam, że bilet kierowca musi sprzedać tylko w wypadku awarii biletomatu w pojeździe, a jeżeli autobus nie jest w niego w ogóle wyposażony to w dni powszednie 18-6 oraz soboty, niedziele i święta całą dobę. Cieszę się, że mogłem pomóc... Ręce opadają.

7
Posprawdzałem ,poczytałem i podzwoniłem.
Autobus z niesprawnym czy niesprawnymi guzikami na żądanie nie może opuścić zajezdni a panowie odpowiedzialni za OC ( obsługa codzienna ) mają obowiązek sprawdzać takie rzeczy codziennie po powrocie autobusu z trasy.
A wiem że tego nie robią jak i nie sprawdzają nawet poziomu oleju co jest podstawą takiej obsługi.
Osobiście widziałem jak to wygląda w Policach  i wszyscy mają to w Du..e.
Może by tak zamiast zwalać winę na kierowców, autobusy i wszystko wokół to sprawdź jak Twoje dzieci korzystają z tych przycisków. Jak twierdzisz takie sytuacje zdarzają się bardzo często. Ja jako kierowca z kilkuletnim stażem problem z guzikami na żądanie miałem może ze dwa razy. Pewnie dzieciaki nie przyciskają tego guzika odpowiednio wcześnie, albo wcale tego nie robią. I nie strasz, że ktoś będzie dźwigał Twoje dzieci bo się tylko ośmieszasz. Zawsze może się okazać, że kierowca udźwignie Ciebie i będziesz się wstydził przed dzieciakami cwaniaczku :)

Strony: [1]