Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Espol  (Przeczytany 442316 razy)

zyczliwy

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #690 dnia: Czerwca 11, 2011, 14:00:04 »
moje pw nie chce się odblokować bo mi wola o kod......

a myślałem że to temat espola .....to o czym należy tutaj pisać?

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3867
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #691 dnia: Czerwca 11, 2011, 14:06:02 »
Cytat: "zyczliwy"
moje pw nie chce się odblokować bo mi wola o kod......


Odblokowane, można pisać do Ciebie PW

Offline Angelika

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #692 dnia: Czerwca 12, 2011, 10:22:27 »
Zadałam pytanie wprost do Espola, czy na ich stronie w panelu klienta będzie funkcja typu "Zapłać", typowy stosowany dzisiaj przez wielu automatyczny e-przelew, nie wymagający wklejania numerów kont itp, odpisali:
- nie planuję w najbliższym czasie uruchomienia takiej właśnie usługi dla naszych klientów natomiast, może Pani w swoim banku ustawić funkcje stałego przelewu.
Rewelacja!
Z pewnością o tym nie wiedziałam :[
Pytałam się też, czy, gdzie i w jaki sposób na stronie pobiorę sumaryczny odpis swoich dokonywanych wszelkich wpłat potrzebny mi do przedłożenia kontrolnego w Urzędzie Skarbowym (podkładka do PIT) i tu:
- odpowiedzi nie było...
Nie każda firma jak widać nadąża z postępem i choć pewne zadania da się dzisiaj wykonać online, to chociażby głupi podpis trzeba złożyć osobiście (...).

Offline beerman

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 118
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #693 dnia: Czerwca 12, 2011, 12:18:38 »
Z usługą e-przelewu wiązały by się dodatkowe opłaty dla nich, więc pewnie to jest jedyną przeszkodą we wprowadzeniu tego. Nie masz opcji przy historii przelewów"'wykonaj ponownie"? Wtedy już wszystko wypełnione.
No a takiego sumarycznego odpisu to rzeczywiście nie ma. Trzeba każdą fakturę osobno drukować.

zyczliwy

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #694 dnia: Czerwca 12, 2011, 19:27:15 »
Angelika...wszystko jest do załatwienia, wydrukowania itp itd....łącznie z druczkami jakby ktoś potrzebował .....w Biurze Obsługi Klienta w Policach na Piaskowej 40....a co to jest sumaryczny odpis wpłat? bo z tego co ja się orientuje to potwierdzenia do US można wydrukować z konta klienta od samego początku czyli tzw. faktury, które urząd skarbowy wymaga w czasie wezwania łącznie z drukami wpłat (tak wymyślił us). Więc nie za bardzo rozumiem o co chodzi z tym postępem.....a że nie którzy nie nadążają to się zgadza ;)

Offline Sołtys

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #695 dnia: Czerwca 12, 2011, 22:49:21 »
A ja chciałem Życzliwego zapytać dlaczego jak podłączam boxa (czarny telsey) kablem hdmi to telewizor pokazuje mi rozdzielczość 1280x720@50 zamiast pełnego full hd 1920x1080? Dodam, że jak tym samym kablem podłączam laptopa to normalnie idzie 1920x1080, także to chyba nie jest wina kabla. Czy coś jest nie tak czy te dekodery tak mają? Filmbox HD oraz te materiały co są w wideotece to chyba są w full hd więc jest pogorszenie jakości.

Offline m8z

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 552
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #696 dnia: Czerwca 12, 2011, 23:10:13 »
znow widze ten sam problem co ostatnio, niby wszystkie adresy pobiera, a mimo to nie widzi polaczenia ze swiatem ;]

zyczliwy

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #697 dnia: Czerwca 13, 2011, 08:40:43 »
test ogólny został zakończony......

a co do powtórki z rozrywki to sprawdzamy....

Schludny

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #698 dnia: Czerwca 17, 2011, 09:53:47 »
Czy wam dziś tez muli sie net ??Otwarcie stron to porażka!!!

Offline Kuba

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 2248
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #699 dnia: Czerwca 17, 2011, 10:00:35 »
Mi też muli... szczególnie upload.
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zapoznaj się z REGULAMINEM FORUM.

Zachęcam do obserwowania mojego bloga -
Chmielnik Jakubowy

Offline tommen0

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 158
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #700 dnia: Czerwca 26, 2011, 07:39:16 »
Witam macie sygnał telewizyjny,od samego rana brak,dziwne bo internet działa?

zyczliwy

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #701 dnia: Czerwca 26, 2011, 08:20:56 »
telewizji nie ma od północy z powodu uszkodzenia światłowodu szkieletowego łączącego Szczecin lewobrzeżny z prawobrzeżnym.......miejmy nadzieje że szybko naprawią....

124z

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #702 dnia: Czerwca 26, 2011, 08:33:44 »
Cytat: "tommen0"
Witam macie sygnał telewizyjny,od samego rana brak,dziwne bo internet działa?


Nie ma od wczoraj ,mnie to nie dziwi , juz sie przyzwyczailam do takich niespodzianek ze strony tej f-my odkad włączyli  cyfrowa tv
I to najcześciej w weekendy
Tylko abonament trzeba placić na czas bo jak sie spoznilam 4 dni z platnościa bieżacego rachunku to już mialam wstawiane kartki o braku platności i blokowanie stron intern.

zyczliwy

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #703 dnia: Czerwca 26, 2011, 09:14:50 »
to nie jest niespodzianka tylko kradzież i wandalizm.....
wstawiane kartki....;) to się nazywa strona i pokazuje się jak ktoś nie płaci dłużej niż 4 dni...więc bez przesady....a od kiedy 124z włączyliśmy cyfrową tv?

Offline Angelika

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #704 dnia: Czerwca 26, 2011, 09:35:21 »
Espol na swojej stronie wyskakuje wielkim oknem z promocjami nowych szybkości netu.
Czy prócz zwykłych odpowiedzi na pytania do Espola, że tak, owszem w tej samej cenie jak dotychczas mogę mieć wielokrotnie szybszy net i aby dokonać tej przesiadki muszę się pofatygować do biura na Piaskową - nie ma możliwości załatwienia tego bez tej wyprawy?
Nie jestem związana żadnymi lojalkami, nie interesuje mnie telewizja, ani telefon, jako stała ich duszyczka chcę jedynie pozostając w dotychczasowej opłacie zwiększyć sobie szybkość.
Czy nie maja oni swoich "żołnierzy" fatygujących się do abonenta i załatwiających takie sprawy, albo czy nie można załatwić wszelkich formalności online?