Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2458) : eval()'d code on line 205
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Samsonowicz

Strony: 1 ... 4 5 [6]
76
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Wrzesień 02, 2020, 14:42:25  »
Dokladnie. Niech juz zaczna negocjowac o pensjach dla pracownikow w przyszlym roku. Chociaz i tak z walą na covid ze pieniedzy nie ma. A jezeli chodzi o sprzedaz nawozow  to lepiej to wyglada jak w zeszlym roku do tego cena gazu o wiele niższa.

77
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Sierpień 31, 2020, 14:16:56  »
Co tu taki spokoj? Nie ma p.Ani i nic sie nie dzieje na forum. Chyba zarzad wiedzial co robi zawieszajac ją. 

78
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Sierpień 23, 2020, 12:07:58  »
Bo ten jan baz nerki to jest jan ale bez mozgu :)

79
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Sierpień 18, 2020, 14:35:53  »
  • Cos wiadomo co z tym wprowadzeniem 4bop. Po zakladzie krążą plotki i nic Poza tym.  Szkoda ze nie ma Pani Ani to bysmy cos wiecej wiedzieli bo te nasze zwiazki to sie nadaja. Nic nas nie informuja co zarzad planuje. Po co wogole one są?

80
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Sierpień 11, 2020, 13:35:32  »
Niektore kopalnie od lat sa nierentowne i juz dawno powinny byc zamkniete. Zaklady poki co przynosza jakies zyski takze los kopaln ich nie dotyczy chociaz wszystko zalezy od zarzadzania zakladem.

81
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Czerwiec 19, 2020, 00:18:12  »
Nie wasz wydzial kolego! Ale nie bede na kogos pracowal , kogo nie ma w pracy ! A my teraz wszyscy mamy prze.....  przez to?

82
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Czerwiec 18, 2020, 23:44:56  »
Nic mi nie ulzylo ale teraz nam wszystkim sie to odbije czkawka. Bo wiadomo jest kombinactwo to trzeba to ukrucic. Zycie a ja nie bede cierpiec za cwaniakow!

Post Merge: Czerwiec 18, 2020, 23:50:12
Ponadto dzieciniactwo to jest to ze ktos musi w pracy pracowac na kogos kogo wcale nie ma w pracy!. Ja nie bede robil na kogos

83
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Czerwiec 18, 2020, 15:01:34  »
A taka ze nie chodzili do pracy a na liscie byli wpisani ze sa w pracy.

84
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Czerwiec 17, 2020, 23:29:32  »
A co z ta afera na bieli slyszalem ze pare glow polecialo?

85
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Marzec 02, 2020, 15:28:16  »
Ponowne pytanie do pani Ani. Jak wyglada sytyuacja z 13-stka w tym roku?

86
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Marzec 02, 2020, 13:22:06  »
Hahaha. Bylo wiadomo ze stanie na 250 albo 300 pln , ale wyrownanie mialo byc od stycznia a nie od lutego!. Dzieki temu ze jest od lutego prezes zasadniczo tak jak by nam dal podwyzki od kwietnia . Niezla zagrywka,  znajac zycie w polowie roku nic nie dostaniemy bo bedzie sytyuacja zla a to przez slaba sprzedaz czy koronawirusa etc. Ciekawi mnie natomiast co z 13-stka w tym roku? Pytanie do pani Ani.

87
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Luty 25, 2020, 13:42:00  »
Dokladnie tak prezes chyba zwariowal z taka propozycja podwyzki. Nie chce dac to strajk go zmusi do szerszego myslenia. Taczki na zakladzie sie  znajda zeby kogos wywiez z biurowca! Tylko zeby ZZ sie nie wycofaly!

Strony: 1 ... 4 5 [6]