• Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Kluczyk  (Przeczytany 3769 razy)

Amstafizna

  • Gość
Kluczyk
« dnia: Luty 04, 2011, 13:37:49 »
Gdzie dorobie "tanio" kluczyk z imobilajzerem do fabi 2000r 1,9 . Pomijajac Carrefoure. Tam juz byłam. Czy w policach  mozna dorobic?

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 04, 2011, 13:50:25 »
Można u zegarmistrza przy blaszakach, ale cena niestety jest dość wysoka.
Dorabiałem tam kluczyk i do tej pory działa :).

pozdrawiam
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline Medyk

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 04, 2011, 14:06:26 »
Ja też dorabiałem u zegarmistrza, w nowym bloku na Bankowej.
Za kluczyk do VW  płaciłem 150 zł.
W serwisie chcieli prawie 300 zł.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3808
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2011, 17:12:00 »
Ja również muszę "naprawić" kluczyki, ale serwis podał mi około 800zł,
bo tam z 5 kodów, sporo roboty.. aż strach uszkodzić/zgubić taki kluczyk ;\

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4178
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 04, 2011, 18:27:04 »
A ja kluczyk mimo wszystko zamówiłbym w serwisie, ci co dorabiają tworzą zwyczajnego "klona", a to już nie jest do końca bezpieczne. W najnowszych autach douczenie nowego klucza można zrobić tylko on-line z serwerem producenta w autoryzowanej stacji. Najlepiej podczas programowania "wyrzucić" wszystkie zapamiętane klucze z pamięci i nauczyć na nowo tylko te używane/posiadane.

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 04, 2011, 22:30:57 »
Cytat: "speedbax"
A ja kluczyk mimo wszystko zamówiłbym w serwisie, ci co dorabiają tworzą zwyczajnego "klona", a to już nie jest do końca bezpieczne...


A to niby dlaczego???... chyba że zegarmistrz obrabia autka :rotfl: .
Uwierz mi na słowo ;) (jak masz pytania zapraszam na pw), że 95% immo w kluczyku, serwisy robią dokładnie  tak samo jak pan zegarmistrz ;).

pozdrawiam
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4178
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 04, 2011, 23:14:22 »
Cytat: "MSC"
że 95% immo w kluczyku, serwisy robią dokładnie tak samo jak pan zegarmistrz ;) .


Nieprawda, wiem na czym polega logika oprogramowania. Napisałem wyraźnie "klon", dla selekcji poprawności uprawnień poszczególnych kluczyków, to bardzo duża różnica. Zajmowałem się tymi tematami wiele lat i wiem co mówię. Teorie pana zegarmistrza możesz sobie włożyć między bajki. Inną sprawą jest to, że w autach do 2004 roku, ominięcie blokady możliwe jest za pomocą dynamicznego generatora kodów podłączonego pod złącze diagnostyczne OBD, w nowszych autach "numer" ten już nie przechodzi.

Cytat: "MSC"
... chyba że zegarmistrz obrabia autka :rotfl: .


W tych kwestiach nie można ufać nikomu. Koniec. Kropka.
Autoryzowane serwisy natomiast, mają jasno i wyraźnie utworzone procedury oparte na aktualnych przepisach obowiązującego prawa.

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 04, 2011, 23:41:43 »
Teoretycznie to niby masz rację, ale ja pisałem o praktyce jak to się odbywa ;), a co do procedur serwisów... dużo by pisać... niestety polskie realia :crazy:  i nie mam tutaj na myśli tylko kluczyków :<

pozdrawiam
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4178
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 05, 2011, 09:13:42 »
Cytuj (zaznaczone)
a co do procedur serwisów... dużo by pisać... niestety polskie realia :crazy: i nie mam tutaj na myśli tylko kluczyków :<


Oczywiście tutaj zgoda, z serwisami jest różnie, wiele ciekawych historii słyszałem, jednak tematy związane z systemami bezpieczeństwa i zabezpieczeń (przynajmniej w strukturach VW/Audi i Mercedes-Benz) są surowo dyktowane odgórnie narzuconymi procedurami. W Fabii z 2000 roku, bo o tym aucie rozmawiamy, bardzo możliwe jest to, że douczenie klucza można zrobić prawie w każdym warsztacie, który ma tester dla grupy VW. Wystarczy, że z nowym kluczem przyniesiemy 4-cyfrowy kod podany w zdrapce na zawieszce przy oryginalnych fabrycznych kluczykach.
Pozdrawiam.

Offline Pablo

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Kluczyk
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 05, 2011, 15:44:00 »
Poleciłbym wybrać się do sąsiadów z zachodu :P w Polsce za podróbkę kluczyka do Nissana z kodem wołali około 200PLN, w niemieckim salonie nissana 34EUR, wystarczy podac VIN pojazdu i w ciągu tygodnia dorobią kluczyk

Amstafizna

  • Gość
Kluczyk
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 05, 2011, 20:46:02 »
Cytat: "MSC"
Można u zegarmistrza przy blaszakach, ale cena niestety jest dość wysoka.
Dorabiałem tam kluczyk i do tej pory działa :) .
 niestety moj kluczyk (nie wiem czemu nie jest latwy do dorobienia") a carfurze gdzie kazdy polecal mi  zawolali 400zł i   oczekiwanie na dorobienie.   Sądziłam ze cena ok 200zł sie zamknie. Blaszaki? to tam gdzie hotele są i buduja nowe domy ? kolo rynku?....


Cytat: "speedbax"
wiązane z systemami bezpieczeństwa i zabezpieczeń (przynajmniej w strukturach VW/Audi i Mercedes-Benz)
dorabiałam kluczyk do mercedesa sport coupe nie mialam takiego problemu jak  teraz.