Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Orange  (Przeczytany 52462 razy)

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #120 dnia: Listopada 25, 2012, 21:18:12 »
Mój optymizm zmalał do zera..... internet jest 3G ale już wolałem chyba 2G....

Średnio w ciągu godziny zrywa z 10 razy połączenie... :flak: - jest to norma od jakiś 2 tygodni...
Jak się nie zmieni wracam do Play  :faja:


pozdr
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline Marek4614

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #121 dnia: Listopada 25, 2012, 22:41:48 »
Cytat: "MSC"
Mój optymizm zmalał do zera..... internet jest 3G ale już wolałem chyba 2G....

Średnio w ciągu godziny zrywa z 10 razy połączenie... :flak: - jest to norma od jakiś 2 tygodni...
Jak się nie zmieni wracam do Play  :faja:


pozdr

Mi dziś tylko dwa razy zerwało i to wieczorem.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3867
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #122 dnia: Listopada 25, 2012, 23:37:40 »
Pisalem wczesniej ze nie jest lepiej to sie podniecaliscie :P
Polaczenie tmobile i orange jest fajne ale dla nich ;)
Weekendy to spore obciazenie dla nich i zgloszenie tego do BOK/DOK nic nie da, niestety :/

Offline Marek4614

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #123 dnia: Listopada 26, 2012, 02:25:50 »
Ja jednak zauważam lepsze działanie internetu, mimo że wcześniej też mój modem działał w 3G orange to teraz jest stabilnie i szybciej ...

Offline Marek4614

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
Promocja świąteczna dla Kart
« Odpowiedź #124 dnia: Listopada 26, 2012, 13:29:30 »
To teraz miły, świąteczny akcent w orange na kartę. Od dziś rusza promocja doładowań na kartę orange.
W promocji każde doładowanie w danym tygodniu jest zliczane i w zależności od sumy doładowań, taki bonus otrzymujemy.
Aby wejść do promocji, wyślijcie darmowego SMSa o treści: PREZENT pod nr 815

---------------------------------------------------------------------------------------------
TABELA BONUSÓW:
http://blog.orange.pl/media/5/d/d/2/9/b6bfc9b6cc88676970fc73c6795985de3a4.jpg

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #125 dnia: Listopada 26, 2012, 21:16:47 »
Cytat: "rbk"
Pisalem wczesniej ze nie jest lepiej to sie podniecaliscie :P
Polaczenie tmobile i orange jest fajne ale dla nich ;)
Weekendy to spore obciazenie dla nich i zgloszenie tego do BOK/DOK nic nie da, niestety :/


No niestety miałeś rację... :ble:

Najgorzej że zrywa nie tylko w weekendy...

pozdr
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 10, 2012, 21:50:04 »
Nigdy więcej tego g...ó...w...n...a!!!!!!!!!! :crazy:

Jak ktoś się zastanawia to szczerze odradzam :faja:

pozdr
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline kokos126

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #127 dnia: Lutego 18, 2013, 11:53:41 »
Hejka a ja dzisiaj miałem nie złe przeboje a mianowicie ODRADZAM SALONIK KTÓRY MIEŚCI SIE W NOWYM BLOKU NA OSIEDLU dlaczego ?? wczoraj córce padł telefon po naładowaniu, włączył się na chwile i zgasł i tak już pozostał (tel. zakupiony przez internet w ramach przedłużenia umowy). Sprawdzenie papierów jest gwarancja więc ok ale nie była podbita . Dziś z rana telefon do serwisu LG(przyjmą owszem ale z podbita ) wszystko ładnie ale gwarancja jest wystawiona przez operatora na kwitku od Orange, ok telefon do Orange i informacja że w każdym autoryzowanym salonie muszą podbić (hurraa) . Poszedłem uszcześliwiony do w/w saloniku i co ?! LIPA panowie twierdza że nie nie moga że tylko Szczecin itp itd , na info że z samego głównego Orange takie mam informacje że mają podbić i nic więcej zero reakacji wręcz pełna agresja , prośba żeby zadzwonili do swoich u góry i potwierdzą im to z miejsca odmowna .Zwinołem żagle i delikatnym hukiem i poszedłem do "Kingi" a tam co ?! . Miło zwięźle i na temat , telefon oddany ,kwitek wystawiony zgłosić się za 2 tygodnie jeśli wcześniej bedzie sms. Poinformowałem uprzejmą panią że w drugim salonie była odmowa i że nie przyjeli to się bardzo zdziwiła i powiedział że maja taki sam obowiązek jak ona nie zależnie czy to zakup przez internet czy bezpośrednio.
Podsumowując : Panowie(jak dla mnie nie beznadziejni) "Orange-deptak" : 0  ; Panie z "Orange-Kinga" : 1

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #128 dnia: Lutego 18, 2013, 11:59:23 »
Panowie w salonie mieli rację. Telefon nie był fizycznie sprzedany przez nich więc i swoją pieczątką nie mogą poświadczyć tego faktu.

Zakładam, że jest to salon franczyzowy, franczyzy takich rzeczy nie robią (tzn. mogą, ale na własne ryzyko), trzeba zawsze udać się do salonu własnego bo i sprzedaż przez internet jest realizowana bezpośrednio przez Orange.

Pogmatwane to jest, ale niestety tak działa, ja też już nie raz odmawiałem podbicia gwarancji.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline kokos126

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #129 dnia: Lutego 18, 2013, 12:08:56 »
Tylko że w Orange"Kinga" przyjoł bez problemu i poinformował mnie że obowiązuje to wszystkie salony które sa autoryzowane przez sieć i nie powinni robić z tym problemu . Chodziło generalnie o przyjęcie telefonu do naprawy i tyle a wyszła taka kołomyja że masakra, zadzwoniłem teraz do Orange i okazuje się że nie mieli prawa odmówić przyjęcia telefonu i że postarają sie wyjaśnić tą sprawę z tym (pseudo) salonikiem .Poczekamy zobaczymy :-D . Nadmienię że kiedyś też miała żona problem ze swoim telefonem i też była identyczna sytuacja z gwarancją ale była inna całkiem ekipa pracowników (bodaj nawet właściciel/najemca) i dał radę zrealizować zgłoszenie po wcześniejszym kontakcie z główna siedzibą.

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #130 dnia: Lutego 18, 2013, 19:04:37 »
Cytat: "KrP"
Panowie w salonie mieli rację. Telefon nie był fizycznie sprzedany przez nich więc i swoją pieczątką nie mogą poświadczyć tego faktu.

Zakładam, że jest to salon franczyzowy, franczyzy takich rzeczy nie robią (tzn. mogą, ale na własne ryzyko), trzeba zawsze udać się do salonu własnego bo i sprzedaż przez internet jest realizowana bezpośrednio przez Orange.

Pogmatwane to jest, ale niestety tak działa, ja też już nie raz odmawiałem podbicia gwarancji.
.

Z całym szacunkiem ale bzdura  :faja: .

Mieli obowiązek przyjąć zgłoszenie i zamknąć sprawę :study:

pozdr
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #131 dnia: Lutego 19, 2013, 09:11:51 »
Cytat: "MSC"
Cytat: "KrP"
Panowie w salonie mieli rację. Telefon nie był fizycznie sprzedany przez nich więc i swoją pieczątką nie mogą poświadczyć tego faktu.

Zakładam, że jest to salon franczyzowy, franczyzy takich rzeczy nie robią (tzn. mogą, ale na własne ryzyko), trzeba zawsze udać się do salonu własnego bo i sprzedaż przez internet jest realizowana bezpośrednio przez Orange.

Pogmatwane to jest, ale niestety tak działa, ja też już nie raz odmawiałem podbicia gwarancji.
.

Z całym szacunkiem ale bzdura  :faja: .

Mieli obowiązek przyjąć zgłoszenie i zamknąć sprawę :study:

pozdr


Z całym szacunkiem, ale wiem lepiej jakie zasady panują u mnie w firmie.

W Orange nie wiem jak jest, ale podejrzewam, że podobne.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline MSC

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #132 dnia: Lutego 19, 2013, 18:48:47 »
Cytat: "KrP"
Cytat: "MSC"
Cytat: "KrP"
Panowie w salonie mieli rację. Telefon nie był fizycznie sprzedany przez nich więc i swoją pieczątką nie mogą poświadczyć tego faktu.

Zakładam, że jest to salon franczyzowy, franczyzy takich rzeczy nie robią (tzn. mogą, ale na własne ryzyko), trzeba zawsze udać się do salonu własnego bo i sprzedaż przez internet jest realizowana bezpośrednio przez Orange.

Pogmatwane to jest, ale niestety tak działa, ja też już nie raz odmawiałem podbicia gwarancji.
.

Z całym szacunkiem ale bzdura  :faja: .

Mieli obowiązek przyjąć zgłoszenie i zamknąć sprawę :study:

pozdr



Z całym szacunkiem, ale wiem lepiej jakie zasady panują u mnie w firmie.

W Orange nie wiem jak jest, ale podejrzewam, że podobne.


Jaka firma takie zasady... nie patrząc na zasady powinni zamknąć sprawę! zajmuje się podobymi sprawami codziennie :) i od strony klienta orange ma taki obowiązek aby "zamknąć zgłoszenie". :study:
Kokos jak widać trafił na kogoś kto ma o tym pojęcie i być może już kiedyś odmówił :rotfl:   :faja:
pozdr
Dlaczego żywi się martwią skoro martwi się nie żywią?

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #133 dnia: Lutego 19, 2013, 23:05:36 »
Tu nie chodzi o zasady, ale procedury. Ja nie mogę podbić karty gwarancyjnej sprzętu, którego nie sprzedałem.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline lepka

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 299
    • Zobacz profil
Orange
« Odpowiedź #134 dnia: Lutego 21, 2013, 05:42:29 »
Cytat: "kokos126"


Jak dla mnie również Panie z Kingi są bezkonkurencyjne. Miałam okazje ze dwa razy korzystać z usług tych Panów i nigdy nie załatwili sprawy tak jak powinni tylko odsyłali na infolinie. Natomiast jeśli chodzi o Panie z Kingi to sympatyczne, miłe, zawsze doradziły tak jak trzeba - jestem jak najbardziej zadowolona z podpisanych u nich umów ( internet, telefon ). Szczególnie Pani Kierowniczka - Marta (?) bardzo kompetentna osoba.
“imperfections make you more beautiful”