Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Espol  (Przeczytany 520474 razy)

Offline IVAN

  • Gadatliwy
  • ****
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #480 dnia: Lutego 15, 2011, 09:12:01 »
Cytat: "KrP"
U mnie też już nie ma x2 w nocy... Trochę tym zabiegiem u mnie sobie minusa złapali, co im szkodziło? Nie sądzę, żeby w nocy był jakiś ogromny ruch.


Dokładnie znaczy zaczynają olewać klientów, x2 w nocy to był duży plus. Teraz tylko to co na umowie. A tyle lat było x2  :faja:

wiessz1

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #481 dnia: Lutego 15, 2011, 13:11:52 »
Kontaktowałem się z Federacją Konsumentów  z Polic i poradzili żebym codziennie zapisywał wszystkie usterki które występują danego dnia o określonej godzinie  i zgłaszać to na piśmie do Espola nawet codziennie ( mam dużo wolnego czasu bo jestem emerytem) i jeżeli będzie nas więcej te usterki TV Cyfrowej zgłaszało a Espol nic nie zrobi żeby je wyeliminować powiedzmy w ciągu 50 dni to należy to zgłosić do Federacji Konsumentów.Należy mieć wszystkie zgłoszenia usterek na piśmie potwierdzone przez Espol

wiessz1

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #482 dnia: Lutego 15, 2011, 13:20:23 »
Złożone pismo o usterkach w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach ma mieć pieczątkę Espola z datą i podpisem pracownika Espola

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3871
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #483 dnia: Lutego 15, 2011, 13:29:23 »
Możesz też wysłać poleconym, na zwrocie Ci się podpiszą, że odebrali :]

zyczliwy

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #484 dnia: Lutego 15, 2011, 23:34:30 »
wieszs1 z ulicy Mieszka do Boku daleko nie ma więc nie musi wysyłać...to na tyle jeśli chodzi o anonimowość w sieci... chciałbym uświadomić trzy rzeczy: 1.wszystkie zgłoszenia dotyczące tv są dokładnie sprawdzane po logach z dekoderów i widać na nich wszelkie problemy... 2. awarie które się pojawiają nie znikają magicznie tylko są monitowane przez system i usuwane przez dział techniczny więc jak o 23h pojawiają się kropy np. na tvnie i po 20 minutach przestają to znaczy że któryś z techników zadziałał więc nie wiem skąd wieszs1 ma odczucie że firma nic nie robi?  Bo technik nie przyszedł do domu popatrzeć na tv? To nie te czasy ....3. firma przyjmuje z tego co wiem reklamacje i odlicza rózne sumy więc raczej nie wypiera się że awarii czy problemów nie ma...co do tematu to w biurze obsługi był pan informowany o zaistniałych problemach na początku lutego (firma tego nie ukrywa) oraz o rozwiązaniu prawie większości z nich i jest to udokumentowane w zgłoszeniach...wiec niech wieszs1 udowodni zła wole firmy...(pewnie specjalnie wylaczamy bo technicy to niedouczone prostaki)...wieszs1 jak ma pan problem to mogę pomóc pytanie tylko czy pan chce pomocy czy chce pan coś ugrać innego jeśli to drugie to juz nie mój problem tylko espolu jeżeli pierwszy to służę pomocą..

co do x2....wszystkie umowy podpisywane od 3 lat nie mają w umowie x2 w nocy...mają je tylko stare umowy i te umowy na dzien dzisiejszy maja shapy nocne...to co widzieliscie w nocy to testy techniczne które są co jakiś czas wykonywane a co jakiś czas zawieszane...trzeba było się nie chwalić to test byłby dłuższy a może i większy :P

rbk ja mam prośbę...nic osobistego...małą...skończ z tą dziecinadą...no już chyba tylko analfabeta by się nie domyślił że jesteś powiązany z firmą ampionet...nie bede tu dociekał czy jesteś jej szefem czy nie bo szkoda mi życia ale przejrzałem posty i ja też mogę trzasnąć test na ustawieniach technicznych z kilku kont i udawać że 40 szczęśliwych klientów ma 400 Mb w domu codziennie tylko trzeba napisać smska...pozdrawiam

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3871
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #485 dnia: Lutego 16, 2011, 09:30:39 »
Cytat: "zyczliwy"
nie bede tu dociekał czy jesteś jej szefem


Zaoszczędziłeś kilka dni poszukiwań, nie, nie jestem jej szefem, mam ampio w domu i jestem zadowolony z ich usług.
Co do kłopotów z espolem, u 60% ludzi którzy mieli, mają styczność z ich usługami - narzekają. Wczoraj byłem u klientki i wiesz co powiedziała? Miałam espol, ale cały czas były problemy i zmieniał na neostradę, jestem zadowolona - trochę 'tyra' jak dla mnie, ale ok.
Co do awarii, sprzęt super, technicy ogarnięci, więc czemu takie 'zonki'? Bo espol wziął tv na siebie i myślał, że to im pomoże przyciągnąć klientów, a tylko niepotrzebnie zapchał światłowód i tak podczas mistrzostw świata oglądasz stop klatkę. Poprawiliście to już, do 2012 dacie radę?
Znajdź mi na tym forum 40 zadowolonych użytkowników espola, to będzie już coś.
Faktycznie, w sieci nie jest się anonimowym, jak Cię spotkam to pogadamy, pozdrawiam.

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #486 dnia: Lutego 16, 2011, 14:05:43 »
Cytat: "zyczliwy"

co do x2....wszystkie umowy podpisywane od 3 lat nie mają w umowie x2 w nocy...mają je tylko stare umowy i te umowy na dzien dzisiejszy maja shapy nocne...to co widzieliscie w nocy to testy techniczne które są co jakiś czas wykonywane a co jakiś czas zawieszane...trzeba było się nie chwalić to test byłby dłuższy a może i większy :P


W umowach chyba nigdy nie było to zapisane. Anyway dlaczego moja umowa podpisana w październiku 2010 miała jeszcze do niedawna w nocy x2?
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

wiessz1

  • Gość
wieszs1 jak ma pan problem to mogę pomóc pytanie tylko czy p
« Odpowiedź #487 dnia: Lutego 17, 2011, 23:47:06 »
Korzystam z usług Espola od kilku lat " Internet + telefon" i nie miałem problemów . TV analogową miałem z Vectry ale skusiłem się na TV Cyfrową z Espola bo myślałem że będę miał lepszą jakość odbioru TV i nic bardziej mylnego ,  ale jest takie przysłowie: Zamienił stryjek siekierkę na kijek i to przysłowie bardzo dobrze sprawdza się w moim przypadku.Dzisiaj chciałem obejrzeć na TVN serial kryminalny W 11 o 20_45 ledwo się zaczął pokazało się info:"kanał niedostępny".Chcę po prostu rozwiązać umowę na TV Cyfrową bez ponoszenia kosztów finansowych z mojej strony bo uważam że jakość sygnału powinna być taka sama jak u konkurencji a to że Espol ma problemy z sygnałem to mnie nie obchodzi

Krisek_244

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #488 dnia: Lutego 19, 2011, 10:57:25 »
a ja mam takie pytanko, czy u was tez zanikł program TVP SPORT??  co do nowych programow testowanych dopiero, to zostawil bym tylko ESKA TV bo reszta to zenada, co oni w ogole wrzucaja do oferty, program rolniczy TVR albo Al Jazzera pppffyyy cos czuje ze to bedzie moje ostatnie kilka miesiecy z ta firma

wiessz1

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #489 dnia: Lutego 19, 2011, 23:55:01 »
U mnie też zniknął ten program TVP Sport dzisiaj po 21-20 nie szło oglądać TVP 2 ciągle wieszał się obraz

Offline jasia

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 556
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #490 dnia: Lutego 20, 2011, 19:25:34 »
Nie mogę wejść na moje "konto klienta" w Espolu, czy ktoś też tak ma?

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #491 dnia: Lutego 20, 2011, 20:44:03 »
Co znaczy nie możesz, podaj jakieś szczegóły. Od jakiegoś czasu Espol ma swój certyfikat i u mnie Firefox wyświetla ostrzeżenie o niemożności potwierdzenia tożsamości strony, ale zalogować się można.

Offline jasia

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 556
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #492 dnia: Lutego 20, 2011, 21:17:07 »
Dziękuję za tą informację, ale ten certyfikat musieli wprowadzić całkiem niedawno.
Rzeczywiście, zignorowałam ostrzeżenie i mogę się zalogować.

tuptus

  • Gość
Espol
« Odpowiedź #493 dnia: Lutego 21, 2011, 07:57:19 »
Pisze teraz z PLAYA bo mi sie espolowy internet nie chce odpalic.Wyskoczyla mi jakas plansza BT Home Hub i nie wiem co to jest.Wszystko po angielsku.Jesli ktos sie orientuje to prosze o wyjasnienie.Aha i o co chodzi z tym certyfikatemEspola?

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3520
    • Zobacz profil
Espol
« Odpowiedź #494 dnia: Lutego 21, 2011, 09:23:22 »
U mnie tez espol padl.
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln