Telefon na infolinię Vectry:
Klient: Psze Pana, internet i telefon działają mi dopiero jak zresetuję modem - nieraz wystarczy 1 reset, nieraz kilka nie pomaga;
Vectra: A teraz działa?
K: Tak teraz działa;
V: To proszę o telefon jak nie będzie działać;
K: Ale to jest usterka losowa, raz działa raz nie, zróbcie coś z tym;
V: Ja mogę wysłać techników tylko jak nie działa. Proszę wtedy o telefon;
K: Ale jak ja mam do Was zadzwonić, jak w takiej sytuacji telefon też nie działa?
V: Proszę zadzwonić z innego telefonu;
K: Nie mam;
V: Proszę udać się do najbliższego BOK;
K: Ale tam trzeba 2 godziny czekać. A jak mi zacznie w międzyczasie działać?
V: Ja mogę przyjąć zgłoszenie tylko wtedy jak nie działa...
Rozmowa przeprowadzona wczoraj. Śmiem twierdzić, szanowni abonenci, że Vectra czuje się mocna na rynku, skoro klienta ma w czarnej d....