Uważam osobiście, że właściciel Ampio koncentruje się na bardzo dobrej jakości sieci niż na wypisywaniu aktualnych wiadomości na stronę. Telefon tam jest i można zadzwonić.
Chciałbym sobie Neo Fiber 40 założyć, ale doszedłem do wniosku, że w żadnej sieci nie będę tak miał, że zdarzy się jakiś bardzo rzadki problem, dzwoni i z mety problem rozwiązany - świątek piątek niedziela - a to jest raczej najważniejsze. Wolę mieć 10Mb/s z taką szybka i profesjonalną obsługą klienta niż:
1. Neo Fiber 40 - z ich dziadowskimi routerami
2. Vectrę - z dzwonieniem z byle problemem do Gdyni tylko w godzinach otwarcia.
3. Espol - z tragicznym poziomem obsługi klienta (widać światełko w zestawie z brakiem kompetencji jest niczym a jak się doda usługę TV to za darmo bym tego nie chciał:)
Tu reklamą jest jakość sieci i obsługi klienta niż wypasiona strona z aktualnościami - ten kto chce znaleźć dobry net nie będzie patrzył na bzdury na stronie tylko na opinie klientów i dzwoni do właściciela sieci.