Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 350024 razy)

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #600 dnia: Lipca 02, 2014, 20:58:42 »
cami159, z dyskiem zaczyna być 'niefajnie', póki odpala Ci się komputer (w awaryjnym), zgraj dane (zabezpiecz je).
Kup nowy dysk, obecnego wyjmij i zainstaluj nowy system.

Offline Denver

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • ostatni dinozaur
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #601 dnia: Lipca 03, 2014, 14:10:04 »
Denver, jeżeli przywróciłeś ustawienia do fabrycznych, wgrałeś najnowszy firmware, ustawiłeś go na nowo, przekierowałeś porty i dzieje się jak się dzieje, to znaczy, że router ma jakieś problemy, jakie?
Może elektronika, może coś w sofcie jest nie tak.

Dla przykładu podam Ci, że ostatnio padają d-linki, dir 300 (5lat i kaput).
Dziwnym zbiegiem okoliczności, sam miałem po swoich znajomych kilka takich 'zgłoszeń'.
Nie wnikałem, czy jest to problem w oprogramowaniu, czy w sprzęcie, ale wgrałem najnowszy firmware, po resecie do fabrycznych blokował ruch, zawieszał się i nie działał prawidłowo. Może i w Twoim producent 'zabezpieczył' urządzenia na prawidłowe działanie przez kilka lat

W Twoim przypadku, jeżeli zrobiłeś to co napisałem, to już wszystko co mogłeś przetestować.
Dla potwierdzenia, wypożycz inny router i zobacz jak się zachowa, żeby nie było, że wymieniasz, a problem nadal będzie.

Jak Ci nie jest śpieszno, to możesz się trochę wstrzymać, odzyskam routery z wypożyczeń i Ci pożyczę na testy,
gdybyś był chętny, to napisz na PW.

Wgrałem nowe oprogramowanie, poustawiałem na nowo i nic. Dziś mam już nowy router (d-link) - prosto z pudełka i problem nadal ten sam ;/

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #602 dnia: Lipca 03, 2014, 14:22:33 »
Denver, napisałem, że Ci pożyczę :)

Wychodzi na to, że to coś z kompem, systemem, programem

Offline iwonawa

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #603 dnia: Lipca 03, 2014, 16:40:39 »
Hej wszystkim :=). Czy może ktoś z Was jest w stanie polecić mi jakiś program do zrobienia filmiku. Mianowicie chodzi o to, że nagrałam dziecko w przedszkolu na zakończeniu (tj.filmiki i zdjęcia) i chciałabym sama się pobawić i może zmontować jakieś cacko - bo jak zobaczyłam płytkę od "fachowca" to witki mi opadły.
Jakieś doświadczenia z programami i coś godnego polecenia??.
Ps. Program nie musi być naszpikowany mnóstwem funkcji. Z góry dziękuje ! ;)

Offline Denver

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • ostatni dinozaur
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #604 dnia: Lipca 03, 2014, 16:52:12 »
Hej wszystkim :=). Czy może ktoś z Was jest w stanie polecić mi jakiś program do zrobienia filmiku. Mianowicie chodzi o to, że nagrałam dziecko w przedszkolu na zakończeniu (tj.filmiki i zdjęcia) i chciałabym sama się pobawić i może zmontować jakieś cacko - bo jak zobaczyłam płytkę od "fachowca" to witki mi opadły.
Jakieś doświadczenia z programami i coś godnego polecenia??.
Ps. Program nie musi być naszpikowany mnóstwem funkcji. Z góry dziękuje ! ;)

Myślę, że na początek wystarczy Windows Movie Maker - być może masz już nawet na komputerze, bo jest instalowany z wieloma wersjami Windowsa.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #605 dnia: Lipca 03, 2014, 18:48:12 »
Podepnę się pod Denvera, zdecydowanie Windows Media Maker

Tutaj do pobrania, bo w win7 standardowo jest 'odhaczony'

http://storage.dobreprogramy.pl/multimedia/MM26_PL(dobreprogramy.pl).msi


Denver, a orange sprawdziło linię ?

Offline Denver

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • ostatni dinozaur
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #606 dnia: Lipca 03, 2014, 19:03:58 »
Denver, a orange sprawdziło linię ?

Co do tej konkretnej przypadłości, to nie... w sumie nie wiem czy zgłaszać, że problem pojawia się głównie przy korzystaniu z sieci torrent...
Kilka miesięcy linia była sprawdzana i naprawiana w związku z inną awarią.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #607 dnia: Lipca 03, 2014, 19:51:59 »
Możesz im zgłosić problem na zasadzie, 'obciążam łącze' i pada :)
Nie mów o tortach, dodaj, że wymieniłeś router na inny i nadal jest to samo.

Od nich masz jakiś modem/router ?

Offline iwonawa

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #608 dnia: Lipca 03, 2014, 19:55:27 »
Panowie... zainstalowałam program, ale okazuje się, że on nie obsługuje formatu mp4 :( i tylko zdjęcia mi wskoczyły - cóż począć?

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #609 dnia: Lipca 03, 2014, 21:35:53 »
Problem już rozwiązany, ale napiszę jak.. dla potomnych :)

programem :

http://www.dobreprogramy.pl/Avidemux,Program,Windows,19122.html

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #610 dnia: Sierpnia 16, 2014, 14:02:23 »
A mi się porobiło tak:

Dysk lokalny (C:) Zawsze był u góry drzewka a (chyba) po podpięciu zewnętrznego HDD i jego odłączeniu zmienił swoje położenie, co bardzo mnie irytuje a nie wiem jak przywrócić mu jego dawne miejsce... ;(
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #611 dnia: Sierpnia 16, 2014, 17:21:41 »
Masz włączone sortowanie po nazwie?
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #612 dnia: Sierpnia 16, 2014, 21:59:59 »
Strzelam, masz takie ustawienia, czy inne ?


Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #613 dnia: Sierpnia 17, 2014, 08:48:43 »
Mam tak jak rbk pokazał.
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3873
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #614 dnia: Sierpnia 17, 2014, 09:32:52 »
Podepnij dysk i wejdź na :

Komputer (prawy myszki), zarządzaj, po lewej stronie wybierz (Magazyn) Zarządzanie dyskami i sprawdź czy Twój dysk zewnętrzny nie ma literki A albo B :)