• Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 117365 razy)

Offline bydy

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 363
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.KamieniarzPolice.pl
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #555 dnia: Kwiecień 05, 2014, 19:49:06 »
Przepraszam, za szybko czytałem, oczywiście powinienem zacząć moją odpowiedź od słów "Jeśli sama nie potrafisz..." Ale jednak wcześniej się nie mulił a teraz się muli tak? ;] Dalej doradzam co doradzałem :)

Pozdrawiam
Cannot join to channel #real-life (You are banned!!!)

Offline butterfly

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #556 dnia: Kwiecień 05, 2014, 19:55:35 »
No na początku jak nowy to na pewno nie. Czytałam, że nie tylko ja mam taki problem, u innych też właśnie po "latach" tak zaczął mulić. No to przejrzę go jeszcze raz czy nie jest zaśmiecony.

Offline bydy

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 363
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.KamieniarzPolice.pl
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #557 dnia: Kwiecień 05, 2014, 19:59:30 »
Teraz to mi się już nie chce, ale jak zaczynałem moją przygodę z PC'tami to reinstalkę robiłem co max 3 miesiące, bo mi się zaczynał mulić ;) Teraz to tylko staram się nie śmiecić i czyścić, ale i tak chodzi dużo wolniej niż na nowym systemie ;)

Pozdrawiam

PS jeszcze może temperatury sprawdź, bo może się przegrzewa?
Cannot join to channel #real-life (You are banned!!!)

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3819
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #558 dnia: Kwiecień 05, 2014, 22:06:12 »
Denver, podaj firmware jaki jest na routerze obecnie, ew. sprawdź jaki jest dostępny najnowszy i go wgraj.

butterfly, powodów może być kilka, ciężko tak przez neta trafić co może być problemem.
Może być to faktycznie 'wysłużony system', może być to uszkodzona pamięć, uszkodzony dysk, przegrzewanie się.

Co do zakupu pamięci, można, nie będzie mu gorzej, tylko lepiej, ale tak czy siak pierw by było trzeba sprawdzić objawy 'zwieszeń'.
Jak się okażę, że np. jest uszkodzony dysk, to dokupienie pamięci będzie strzałem w kolano.

Offline Denver

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1121
  • ostatni dinozaur
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #559 dnia: Kwiecień 06, 2014, 00:38:20 »

jak często się rozłącza? Czy tylko przy ściąganiu czy też nawet nie używany się rozłącza? Może wystarczy ustawić autoreconnect?
Pozdro!

Chciałem napisać, że rozłącza tylko przy pobieraniu czegoś przez sieć torrent, ale to nie do końca tak. W ustawieniach routera nadal jestem Connected - wszystko wygląda ok, tylko że nie otwiera się żadna strona i nic się nie pobiera. Dopiero po ręcznym rozłączeniu się i ponownym połączeniu (z nowym ip) strony się otwierają.



Denver, podaj firmware jaki jest na routerze obecnie, ew. sprawdź jaki jest dostępny najnowszy i go wgraj.

Mam V1.1.00.45. Pokazuje mi, że jest dostępna nowsza V1.1.00.49. Kiedyś próbowałem zrobić aktualizację, ale nie wyszło. Spróbuję teraz.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3819
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #560 dnia: Kwiecień 06, 2014, 00:56:36 »
http://www.speedyshare.com/8Cv4J/DGN1000-V1.1.00.49WW.zip

Pobierz, wgraj, przywróć ustawienia fabryczne, ustaw na nowo wszystko i sprawdź.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2014, 09:29:33 wysłana przez rbk »

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1542
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #561 dnia: Kwiecień 06, 2014, 08:49:09 »
Co do pytania Butterfly - bawiłem się kiedyś NOWYM netbookiem Asusa o parametrach takich jak Twój Samsung.Świeży system, komp sprawny, a chodzenie po necie to była mordęga. Na forum Asusa wszyscy pisali o wymianie (dorzuceniu) pamięci, podobno po zrobieniu 2 GB komp się robił nie do poznania.
Ten mój był do sprzedania, więc nie przetestowałem tego rozwiązania. Możesz jeszcze spróbować zmienić Win7 na XP, który ma mniejsze wymagania.

Offline butterfly

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #562 dnia: Kwiecień 07, 2014, 13:07:15 »
Chciałam sprawdzić czy faktycznie nie przegrzewa się, ściągnęłam dwa programy i proszę o pomoc w interpretacji wyników :)





Offline butterfly

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #563 dnia: Kwiecień 07, 2014, 13:09:45 »
tu porównanie z innym programem, w tamtym poście nie mogłam dodać już linka



Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3819
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #564 dnia: Kwiecień 07, 2014, 13:11:12 »
Pobierz ten program, poużywaj laptopa tak z godzinkę, tak jak zawsze, to samo co robisz każdego dnia na nim po tym czasie... pokaż wyniki z niego (wklej na forum):

http://storage.dobreprogramy.pl/narzedzia/hwmonitor_1.24-setup.exe

Przy okazji,

pobierz i zainstaluj program HD Tune, wykonaj test pod kątem Bad Sektorów (zakładka "Error Scan"), zrób screena i wrzuć tutaj.
Podaj także SMART dysku (wklej screena zakładki "Health").
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2014, 13:13:48 wysłana przez rbk »

Offline butterfly

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #565 dnia: Kwiecień 07, 2014, 16:25:38 »
Zadania wykonane :P



Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3819
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #566 dnia: Kwiecień 07, 2014, 16:32:17 »
Dla pewności napiszę, włącz program do temperatury, zminimalizuj go, używaj jak normalnie używasz lapka i po np 30min wklej z niego zrzut :)


Na tą chwilę można uznać, że jest z nim dobrze, jeżeli chodzi o temperatury i sprawność dysku.

Średni transfer dość niski, ale ważne, że nie ma błędnych sektorów (może antywirus jeździł po dysku, stąd lekkie obniżenie)

http://dyski.cdrinfo.pl/benchmark/Samsung-HM160HI-595/


Wysłane z mojego MI 2S
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2014, 16:41:56 wysłana przez rbk »

Offline butterfly

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #567 dnia: Kwiecień 07, 2014, 17:32:14 »

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3819
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #568 dnia: Kwiecień 07, 2014, 18:12:09 »
Sugeruję przedmuchać z lekka wiatrak ew. zmienić pastę na procesorze i dołożyć pamięci ram (2GB) - sprzęt jest ok

Wysłane z mojego MI 2S

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2014, 18:25:54 wysłana przez rbk »

Offline butterfly

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
Odp: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #569 dnia: Kwiecień 07, 2014, 18:23:28 »
Sugeruję przedmuchać z lekka wiatrak ew. zmienić pastę na procesorze i dołożyć pamięci ram (2GB) - sprzęt jest ok

Wysłane z mojego MI 2S

Ok, dziękuje bardzo :)


« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2014, 18:26:08 wysłana przez rbk »