Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2458) : eval()'d code on line 205
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 204657 razy)

Offline stokrotka84

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 464
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #510 dnia: Grudzień 14, 2013, 16:25:39 »
Hej, potrzebuje mądrej głowy która rozgryzie problem połączenia internetowego w sieci Espol... mam wykupiony u nich telewizje i net a dodatkowo pod ich ruter podłączony mój własny... Stan sieci non stop wskazuje mi na 5 Mb/s - czasem jak zaskoczy to wykazuje 70 Mb/s - bazuje na połączeniu za pomocą wi-fi. od dłuższego czasu net świruje.. raz jest raz go nie ma. Informatykiem nie jestem...

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #511 dnia: Grudzień 14, 2013, 17:42:18 »
Podłącz po kablu i zrób test na stronie www.speedtest.net (jaki masz router?)

Offline stokrotka84

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 464
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #512 dnia: Grudzień 14, 2013, 19:15:10 »
rbk, na kablu jak podłącze pod ruter espola śmiga aż miło... Mój ruter to asus RT-N10 E ale nie mogę się pod niego poprzez kabel podłączyć bo go nadzwyczajniej w świecie nie mam :D kabel jaki posiadam to ten co do espola leci :D

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #513 dnia: Grudzień 14, 2013, 19:20:21 »
Wklej pomiar z wifi i z kabelka (podejrzewam, że jak masz dużą predkość internetu to wifi nie daje rady). Czekam na screeny z speedtesta ;)

p.s. pokaż jak zlinkował Ci się laptop z routerem po wifi, jaką tam masz podaną prędkość ?

http://img526.imageshack.us/img526/5862/76333190hy3.jpg
'szybkość'

Offline stokrotka84

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 464
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #514 dnia: Grudzień 14, 2013, 22:21:29 »
rbk, a może tak przy piwku w wolnej chwili mógłbyś się mu przyjrzeć? zapraszamy :D

Offline stokrotka84

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 464
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #515 dnia: Grudzień 14, 2013, 23:20:00 »
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/707/e4a9.jpg/][img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/801/2pce.jpg/][img]

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #516 dnia: Grudzień 14, 2013, 23:37:27 »
Daleko jesteś od routera? bo jakoś to 'słabo' wygląda :)

Offline stokrotka84

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 464
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #517 dnia: Grudzień 14, 2013, 23:47:08 »
heheh mam go za ścianą :) podaj swojego maila na priv będzie prościej :)

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #518 dnia: Styczeń 18, 2014, 16:01:48 »
No to teraz ja:
HP DV9700 plus TPlink TL-WR841N. Wszystko niby działa ale: od czasu do czasu (zasadniczo za często ostatnio) laptop nie ładuje stron. Połączenie wifi jest, router OK (inne urządzenia typu smartfony, tablety działaja poprawnie). Wyłącz/włacz wifi nie pomaga. Tylko restart kompa robi mu dobrze :(
System Win7. Przeglądarka Chrome. Dla testu IE - też brak ładowania stron.
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

Offline dd2f

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #519 dnia: Styczeń 18, 2014, 22:51:08 »
Skoro jesteś pewny, że połączenie wifi jest, to spróbuj wyłączyć firewall na routerze i powtórz operację, jak to nic nie da to wyłącz firewall w windowsie/pakiecie ochronnym i zobacz czy to któryś z nich nie blokuje. Ewentualnie bez wyłączania możesz to zobaczyć w logach firewalli.
I love the night.
1101110100101111

Offline robert1995

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #520 dnia: Styczeń 19, 2014, 13:37:43 »
Router nie ma ustawionego firewalla, w windowsie od zawsze wyłączony. rbk, na PW ogarnął temat (chyba) - na razie trwają testy. Dzięki za zainteresowanie.
Razem z żoną postanowiliśmy nie mieć dzieci. Dzieciom nie bardzo się to spodobało...

Offline ak

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1211
    • Zobacz profil
Problem z Windows Live
« Odpowiedź #521 dnia: Styczeń 20, 2014, 22:13:14 »
Jak rozwiązać problem z wysyłaniem poczty z Windows Live
Łączenie z serwerem nie powiodło się.
Identyfikator błędu w programie Poczta usługi Windows Live: 0x800CCC0E
Protokół: SMTP
Port: 25
Zabezpieczenie (SSL): Nie
Błąd łączy: 10060

Google nie dały rozwiązania.
<*)))))>{

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #522 dnia: Styczeń 20, 2014, 22:16:33 »
Zmień port z 25 na 587 i daj znać czy pomogło.

Offline ak

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1211
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #523 dnia: Styczeń 20, 2014, 22:28:17 »
zmieniałem, i nic  ;(
wszystkie informacje jakie znalazłem są już przestarzałe i nie działają
<*)))))>{

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #524 dnia: Styczeń 20, 2014, 22:33:38 »
Napisałem do Ciebie na GG, odpisz ;)