Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2458) : eval()'d code on line 205
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)  (Przeczytany 204583 razy)

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4466
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #345 dnia: Wrzesień 22, 2012, 09:44:17 »
Właśnie nie chcę tylko wyłączyć, ale całkiem usunąć z kompa, w folderze programu AVG jest jakiś program do odinstalowania, ale nie działa, te z Twoich linków niestety też nie.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #346 dnia: Wrzesień 22, 2012, 10:08:01 »
Poczytaj ten wątek :)

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3516
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #347 dnia: Wrzesień 22, 2012, 10:57:06 »
Jakim cudem AVG Ci się podstępnie zainstalował? Ja używam tego antywira i jest spoko. ;p
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline DEtonator

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 4466
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #348 dnia: Wrzesień 22, 2012, 12:59:47 »
Cytat: "KrP"
Jakim cudem AVG Ci się podstępnie zainstalował?


Podczas aktualizacji jednego z darmowych programów, przeoczyłem moment, w którym trzeba było odhaczyć propozycję instalacji dodatkowego narzędzia AVG.

Cytat: "rbk"
Poczytaj ten wątek :)


Dzięki Rbk za pomoc, wyłączyłem wszystkie opcje AVG w przeglądarce i w autostarcie, wykasowałem cały folder z "Program Files", zrestartowałem kompa dwa razy i na razie jest spokój.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #349 dnia: Wrzesień 22, 2012, 13:09:11 »
Te "pierdoły", które dodają podczas instalacji programów są irytujące :P

Offline lepka

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 299
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #350 dnia: Październik 07, 2012, 21:42:51 »
Czy orientuje się ktoś może, czy jeżeli oddałam laptopa na gwarancje i na papierku, który od nich dostałam piszę, że termin realizacji zgłoszenia do 8.10.12 r. to, czy po przekroczeniu tego czasu mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy lub wymianę sprzętu na nowy?
“imperfections make you more beautiful”

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #351 dnia: Październik 07, 2012, 22:05:01 »
Nie możesz się ubiegać o zwrot pieniążków, ani o wymianę. Czasami sprzęt jest wysyłany poza granicę kraju i wtedy czas wydłuża się do 28dni. Do tego też są wysyłki kurierami i niektórzy liczą 14dni ale bez soboty/niedzieli - wszystko zależy od gwarancji :)

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3516
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #352 dnia: Październik 08, 2012, 08:59:42 »
Jako ciekawostka jeszcze dodam, że magiczny termin 14 dni w 99% przypadków nie znaczy nic. Zauważyłem, że klienci myślą, że w ciągu tych 14 dni należy się wszystko - realizacja gwarancji, odstąpienie od umowy, możliwość kupna i oddania sprzętu wraz ze zwrotem pieniędzy (poważnie, miałem jedną taką: "takie jest prawo, łamiecie prawo!"), dosłownie wszystko.

A tak naprawdę to gwarant zwykle nie określa terminu naprawy, np. HTC ma ładnie napisane, że naprawią w "stosownym czasie". ;D Tylko Huawei widziałem ma w gwarancji 14 dni.

14 dni to jedynie termin w przypadku skorzystania z prawa do niezgodności towaru z umową. Wtedy sprzedawca ma właśnie 14 dni by _poinformować_ klienta o statusie reklamacji. Naprawiać też może dłużej. ;]
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Józek666

  • Gość
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #353 dnia: Październik 08, 2012, 13:35:50 »
error loading operating system

Nagle zawiesił mi się komp, a po restarcie jest tylko taki komunikat i nie da się nic zrobić.
BIOS niby śmiga, ale nie wiem za bardzo co tam robić.
Próbowałem ponownie zainstalować Windowsa, ale to też idzie strasznie topornie. Kilkanaście minut płyta się wczytuje.

Coś jest z dyskiem.

Obawiam się, że utraciłem wszystkie dane, bo jak chce instalować Windowsa, to wyświetla mi jedną partycję 500 GB, a miałem utworzonych kilka i na każdej sporo danych. Muszę je odzyskać.

Ktoś coś wie? :)

Offline k3vin

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #354 dnia: Październik 08, 2012, 13:40:10 »
Na początek trzeba spróbować "przywrócić" utracone partycje. Jak nie jesteś pewien jak to zrobić to nie próbuj bo jeszcze bardziej popsujesz.

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #355 dnia: Październik 08, 2012, 14:01:39 »
Ej, ej, nie używajmy może zwrotów typu "spróbować", jak chodzi o dane to trzeba być pewnym tego co się robi, bo to są ważne dane :)

Nie instaluj na to windowsa, bo możesz sobie skasować/napisać te dane. Zapewne pojawiła Ci się partycja RAW, pytanie czy błąd systemu, czy dysk Ci się sypie.

Masz możliwość podłączenia tego dysku do innego komputera?

Offline k3vin

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #356 dnia: Październik 08, 2012, 14:31:02 »
Cytat: "rbk"
nie używajmy może zwrotów typu "spróbować"

Czepiasz się szczegółów :)

Offline dd2f

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #357 dnia: Październik 09, 2012, 00:08:11 »
Jeśli te dane są naprawdę cenne to nic nie rób z tym dyskiem tylko oddaj do profesjonalnej firmy DR. Piszę bardzo poważnie - tylko nie oddawaj do "znajomego informatyka" lub zwykłego serwisu komputerowego bo twój HDD może zamienić się w króliczka doświadczalnego.
Jeśli już chcesz je odzyskać na własną rękę to zamiast skanować czy robić inne cuda to odpal wspomniane MHDD lub inny program do odczytu SMART z dysku i podaj dokładny status (szczególnie 005: Reallocated sector counts i C5: Current Pending Sector Counts). Na podstawie analizy SMART można dopiero podjąć jakieś dalsze kroki. Lepiej nie podpinaj go pod kompa z Windows - który może tylko narobić Ci bałaganu (z daleka od wszelkich propozycji sformatowania czy uruchomienia chkdsk). Najprościej jest odczytać SMART właśnie z MHDD, Victoria for DOS lub spod linuksa np. smartmontools. Jak będziesz miał status SMART to wklej go tu i będziemy działać dalej.
I love the night.
1101110100101111

Offline KrP

  • Stara Gwardia
  • **********
  • Wiadomości: 3516
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #358 dnia: Październik 15, 2012, 08:40:44 »
Słuchajcie. Dwa z procesów scvhost.exe zuzywają mi zawsze łącznie 100% procesora przez co komp strasznie tnie. Dzieje się tak od samego włączenia mimo, iz żaden program nie został uruchomiony. Z czasem zużycie spada, potem jednak znów rośnie.

Kiedyś miałem to samo, format pomógl, ale teraz nie chciałbym się znów w to bawić. Jest jakiś inny sposób jak to rozwiązać. I niby dlaczego tyle tego procka zużywa to badziewie?
"Problem z cytatami w internecie jest taki, że każdy od razu automatycznie wierzy w ich prawdziwość" - Abraham Lincoln

Offline Godzik

  • Moderator
  • Gaduła
  • *****
  • Wiadomości: 217
    • Zobacz profil
Pomoc komputerowa - bez płacenia :-)
« Odpowiedź #359 dnia: Październik 15, 2012, 08:50:54 »
Link. TO nie boli.
Godzik



"Masz styl i masz klasę, zostań moim przydupasem." - Stephen King