Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta  (Przeczytany 44428 razy)

Offline Validator

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 03, 2017, 16:20:33 »
Logicznie patrząc - na rondzie, które podobno ma (ale nie wiadomo kiedy) zostać nazwane Rondem Chemika. Na wysokości portu. Z obwodnicy powinien być też zjazd do Zakładów. Takie rozwiązanie umożliwiłoby eliminację tirów. Z centralnych dzielnic Szczecina i Starych Polic.

Offline Ważniak

  • Moderator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 1676
  • Płeć: Mężczyzna
  • Subiektywnie obiektywny
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 03, 2017, 18:41:16 »
Takie rozwiązanie umożliwiłoby eliminację tirów. Z centralnych dzielnic Szczecina i Starych Polic.
Nic by to nie dało, bo jadąc od strony np. Gdańska kierowca nadłoży sporo kilometrów nie mówiąc już o opłatach drogowych.
Kto kijem walczy, ten wpada w mrowisko.

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 03, 2017, 19:28:43 »
Zachodnia obwodnica Szczecina (bez tunelu) wydłuży nam drogę do węzła Kijewo o jakieś 25 km. Wielu kierowców wybierze jednak przejazd przez Szczecin niż nadkładanie drogi.

Offline gienix

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 45
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • SeeSite | Strony i sklepy internetowe
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #48 dnia: Grudnia 03, 2017, 20:16:00 »
Zachodnia obwodnica Szczecina (bez tunelu) wydłuży nam drogę do węzła Kijewo o jakieś 25 km. Wielu kierowców wybierze jednak przejazd przez Szczecin niż nadkładanie drogi.
Nie sądzę. Przejazd przez Szczecin z Polic do węzła Kijewo to w najlepszym (idealnym) wypadku około 40 minut (ok. 30 km).  Nawet jeśli po ZOSi byłoby to 60 km, to i tak czas dotarcia do tego węzła zamknąłby się w około 30 minut jazdy bez korków, stałą prędkością, itd... ZOSka, o ile kiedykolwiek powstanie w pierwotnie założonym kształcie, będzie mieć parametry drogi ekspresowej. A jeśli tak się stanie to ja tam wolę sobie spokojnie przemknąć S-ką niż przebijać się przez miasto...
Tak czy siak, to  raczej rozmowy o wartościach, bo nie sądzę że dożyję zaistnienia ZOSi, a w tunel wierzę równie mocno jak w potwora z Lochness :)

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #49 dnia: Grudnia 03, 2017, 20:22:52 »
Jak nie ma korków to do węzła Kijewo spokojnie dojeżdżam w 30 minut. Ale jest jeszcze jeden aspekt - dłuższa droga to większe spalanie. Oczywiście w godzinach szczytu wbijałbym się od razu na ekspresówkę, ale jadąc w niedzielę rano nad morze wolałbym jednak wybrać znacznie krótszą trasę.

Offline Validator

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #50 dnia: Grudnia 03, 2017, 21:06:29 »
Zapominacie Panowie o jednym. Jeśli byłaby obwodnica - można by wprowadzić zakaz wjazdu ciężarówek do Szczecina i wymusić jazdę okrężną.

Offline Wojtek Dudek

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #51 dnia: Grudnia 03, 2017, 21:15:50 »
Jeśli byłaby obwodnica - można by wprowadzić zakaz wjazdu ciężarówek do Szczecina

Raczej jest to niemożliwe. Można jedynie informacyjnie zalecić wybór alternatywnych tras dla tranzytu...

Offline gienix

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 45
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • SeeSite | Strony i sklepy internetowe
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #52 dnia: Grudnia 03, 2017, 22:47:56 »
Jak nie ma korków to do węzła Kijewo spokojnie dojeżdżam w 30 minut.
Wybacz, ale przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów jest to po prostu niemożliwe ;)

Offline Validator

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #53 dnia: Grudnia 03, 2017, 22:55:03 »
Raczej jest to niemożliwe. Można jedynie informacyjnie zalecić wybór alternatywnych tras dla tranzytu...
Zaraz, zaraz, a skąd się biorą znaki B6 i B17?


Post Merge: Grudnia 04, 2017, 00:05:09
A i jeszcze B5 i B7
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2017, 00:05:09 wysłana przez Validator »

Offline Wojtek Dudek

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #54 dnia: Grudnia 04, 2017, 00:11:04 »
Chodzi mi o to, że nie widzę możliwości wprowadzenia takiego zakazu. Można ograniczyć ruch tych pojazdów na niektórych ulicach, ale nie można zamknąć całego Szczecina. Odpowiednie znaki istnieją. To wiem.

Offline Validator

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #55 dnia: Grudnia 04, 2017, 00:36:40 »
Wystarczy zamknąć przejazd kilkoma ulicami, aby dojazd do Polic przez Szczecin - miasto nie był możliwy. Właściwie chodzi o dwie ulice: Szosa Polska/Przęsocińska na wysokości Nehringa i Zegadłowicza (przedłużenie Wojska Polskiego za Głębokim, w kierunku Pilchowa). No i skręt do Grzepnicy od ronda w Dobrej (bo prowadzi do Sławoszewa). Po ustaleniu limitu tonażu żaden tir nie dojedzie. Ale najpierw musi być wygodna obwodnica. Kierowcy z głębi kraju 30 km nadłożenia drogi nie czyni specjalnej różnicy, kiedy już np. przejechał 500 i więcej. Zwłaszcza kiedy to byłaby bezkolizyjna, kilkupasmowa szosa. 

Offline Kilofownikownia

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1291
  • Kilo Kilofa
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #56 dnia: Grudnia 04, 2017, 06:23:00 »
Nie ośnieszaj się Validator. Jedyne co byś uzyskał w ten sposób to paraliż ruchu lokqlnego. Znaki informacyjne o suferowanym tranzycie to spoko ale zakazy są bez sensu.

Offline Validator

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #57 dnia: Grudnia 04, 2017, 07:58:05 »
Jaki paraliż ruchu lokalnego. W ruchu lokalnym nie występują wielotonowe ciężarówki, również z materiałami niebezpiecznymi. A chodzi tylko o ciężkie pojazdy ciężarowe z grupy TIR. Zresztą pewne pośrednie ograniczenia już wprowadzono. W Pilchowie jest waga wbudowana w jezdnię, za nadnormatywność się płaci. Nie rozumiem na jakiej podstawie ktoś twierdzi, że miasto nie może wskazać obowiązującej trasy dojazdu dla określonego typu samochodów?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2017, 08:12:27 wysłana przez Validator »

Offline Wojtek Dudek

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #58 dnia: Grudnia 04, 2017, 09:32:10 »
W ruchu lokalnym nie występują wielotonowe ciężarówki,

Występują! Np wszystkie dyskonty zaopatrują ciężarówki wysokotonażowe. Zaopatrują i obsługują też inne podmioty gospodarcze. Np. firmy z miasteczka rzemieślniczego. Od strony logistycznej wprowadzenie zakazu dla ciężarówek na tych drogach, które przytoczyłeś, nie wchodzi w grę. Natomiast tranzyt, mając do dyspozycji dobre obwodnice, sam się na nie skieruje. Dla wygody, bez nakazów i zakazów. GPS-y ich tam poprowadzą.

Offline Kilofownikownia

  • VIP
  • ********
  • Wiadomości: 1291
  • Kilo Kilofa
    • Zobacz profil
Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« Odpowiedź #59 dnia: Grudnia 04, 2017, 11:47:52 »
Nie masz pojęcia o czym piszesz Validator. Ta waga sprawdza z grubsza czy ktoś nie jest przeładowany. I to tam biegnie oficjalnie sugerowana trasa na zakłady właśnie.