Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Opel Vectra C kombi  (Przeczytany 12071 razy)

Offline gazik

  • Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
Opel Vectra C kombi
« dnia: Lutego 21, 2015, 15:29:36 »
Witam.

Jestem świeżo upieczonym kierowcą. Więc zaczął się dla mnie okres poszukiwania auta... i jakbym wiedział że jest to tak skomplikowany temat to bym się jeszcze wstrzymał z decyzją o zrobieniu prawa jazdy...

Ogólnie mam pytanie do forumowiczów, no może 2 pytania:

1) odwieczne chyba pytanie benzyna czy diesel....
2) no i żeby było coś do popisania zastanawiam się nad oplem vectrą c (z uwagi na rodzinę - kombi) jeżeli z silnikiem diesla to 1.9 CDTI o mocy 120 KM, jeżeli benzyna to 1.8.  (http://www.autocentrum.pl/oceny/opel/vectra/c/kombi/)

Jeżeli ktoś miałby coś innego ciekawego do zaproponowania chętnie obejrzę. Musi to być jednak kombi.

Za wszelką pomoc dziękuję!

Offline Siwy1

  • Gaduła
  • ******
  • Wiadomości: 315
    • Zobacz profil
Odp: Opel Vectra C kombi
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 21, 2015, 15:57:06 »
Standardowo zastanów się nad kwestią ile bedziesz pokonywał kilometrów. Jeśli to będą krótkie dystanse to  raczej benzyna gdyż diesel będzie sprawiał problemy a wyposażony w filtr cząstek stałych to już napewno, natomiast przy długich dystansach sprawdzi sie doskonale.