POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU
USZKODZENIA POJAZDU W WYNIKU EMISJI SUBSTANCJI CHEMICZNYCH
KROK 1:
Dokonaj pisemnego zgłoszenia szkody w dogodny dla Ciebie sposób:
❖ email: szkody.azoty@np.com.pl
❖ fax nr +(48) 56 657 35 29
❖ korespondencyjnie na adres: FST-Management sp. z o.o., Biuro Likwidacji Szkód, ul. M. Skłodowskiej-Curie 41, 87-100 Toruń.
Zgłaszając szkodę podaj niezbędne informacje takie jak:
❖ pełne dane poszkodowanego tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania/nazwę firmy, adres siedziby, NIP, REGON,
❖ dane uszkodzonego pojazdu, w tym nr VIN, nr rejestracyjny pojazdu, rocznik, datę pierwszej rejestracji, dane właściciela/współwłaściciela – dokładne dane adresowe, firma (dane NIP,REGON),
❖ dokładny opis okoliczności zdarzenia lub ujawnienia się szkody z podaniem daty powstania/ujawnienia szkody obszaru uszkodzonych elementów pojazdu,
❖ dane kontaktowe do siebie w tym nr telefonu i adres email – ułatwi to kontakt Ubezpieczyciela i przyspieszy czas likwidacji.
Do zgłoszenia dołącz:
1. Kopię dowodu rejestracyjnego pojazdu,
2. Kopię dowodu osobistego i prawa jazdy właściciela pojazdu lub użytkownika,
3. Kopię umowy kupna-sprzedaży samochodu,
4. Potwierdzenie zatrudnienia na terenie GA ZCH Police S.A. wraz wykazem dni nieobecności w pracy za okres trzech miesięcy przed zauważeniem szkody, bądź innego dokumentu potwierdzającego przebywanie na tymże terenie lub w pobliżu,
5. Informację, czy zgłoszono roszczenie o odszkodowanie z własnej polisy AC (z podaniem nazwy zakładu ubezpieczeń oraz nr polisy),
6. Nr rachunku bankowego właściciela pojazdu. W przypadku współwłasności, pisemna zgoda współwłaścicieli na wypłatę odszkodowania na wskazany nr rachunku bankowego.
KROK 2:
Po zgłoszeniu szkody, polegającej na uszkodzeniu pojazdu w wyniku emisji substancji chemicznych wytwarzanych przez GA Zakłady Chemiczne Police S.A., Konsorcjum Brokerskie prześlę (drogą elektroniczną, jeśli szkoda została zgłoszona mailowo) pisemną informację o numerze szkody (którym należy się posługiwać w dalszym toku postępowania likwidacyjnego) oraz dokumenty, które należy wypełnić i odesłać wraz z ewentualnymi dodatkowymi dokumentami na wskazany adres.
Przedstawiciel Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia terminu i miejsca oględzin pojazdu.
KROK 3:
W przypadku konieczności uzupełnienia dokumentacji szkody (po wykonaniu oględzin), niezbędnej do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. zostanie przesłany (drogą elektroniczną, jeśli szkoda została zgłoszona mailowo) wykaz niezbędnych dokumentów.
KROK 4:
Po przesłaniu wszystkich niezbędnych dokumentów Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. – po przeprowadzeniu postępowania likwidacyjnego – prześle pisemną informację o przyjęciu bądź odmowie przyjęcia odpowiedzialności za szkodę oraz dokona wypłaty odszkodowania na wskazany rachunek bankowy.
Informacja o statusie szkody uzyskasz po podaniu nr szkody
telefonicznie nr +48 539 915 032
(czynny poniedziałek – piątek w godz. 8:30 – 16:30)
e-mail: szkody.azoty@np.com.pl