Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2458) : eval()'d code on line 205
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Dziwne praktyki firmy Espol.  (Przeczytany 4923 razy)

Offline Jan

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 130
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« dnia: Kwiecień 04, 2013, 13:51:56 »
Mam w tej firmie internet i telefon.Internet opłacony do końca roku.Telefon płacę na bieżąco.
Termin jest do 19 dnia miesiąca.

Jeśli się spóźnię z opłatą to blokują mi nie telefon tylko komputer.

Teraz staram się się opłacać w terminie w biurze Espol.Tylko do dnia 5 nie przyjmują opłat, ani na zapas też nie.

Od pewnego czasu w dniu 4 dnia miesiąca przysyłają mi sms na komórkę, że jest do opłacenia faktura.Jest jeszcze 15 dni terminu zapłaty.
Jan

Offline Król podziemia

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 899
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 04, 2013, 15:13:08 »
Za błędy niestety ale się cierpi i płaci ;-) Wpadłeś na szatański pomysł,lub zawierzyłeś reklamie i temu co tam w niej "naklepali" wykupując cały pakiet usług  ;D Wcześniej nie pomyślałeś na jakiej zasadzie to działa-? Magiczne słowo "promocja" lub "zaoszczędzisz" jak widać ma szatańską moc ;-)
" Puste worki nadyma wiatr, bezmyślnych ludzi - próżność " 

         -Sokrates-

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 04, 2013, 16:26:17 »
Ale w sensie, że o co chodzi? Dlaczego dziwne praktyki? Przypominają po prostu o terminie płatności. I nie tylko Espol, np. Cyfrowy Polsat też wykorzystuje takie smsy.

Offline bella20

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 158
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 05, 2013, 00:21:50 »
Mnie zaskakuje najbardziej to, że mam 5 dni na zapłate internetu, a kilka razy dziennie zrywa mi połączenie informacja, że jest nie zapłacone, wyskakuje info, nr konta i tak miesiąc w miesiąc :lol2:

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 05, 2013, 10:27:45 »
Cytat: "Czaba.P"
ale przecież jest w Policach jeszcze vectra


Jeszcze ampionet.pl :P

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 05, 2013, 17:11:13 »
Cytat: "cooker"
Przypominają po prostu o terminie płatności. I nie tylko Espol, np. Cyfrowy Polsat też wykorzystuje takie smsy.

Widzę, że traktowanie każdego z góry jak oszusta staje się nagminne. :P

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 05, 2013, 19:41:29 »
Cytat: "Dr.Kafar"
Jaki problem w zrobieniu stałego zlecenia zapłaty w banku ;D


Ogólnie - żaden, ale większość ludzi nie ma kasy i przesuwają płatności, jeden nie zapłaci, bo zapomniał, drugi, bo nie ma i czeka na kasę i łudzi się, że nikt go nie upomni i zapłaci za x czasu itp itd ŻYCIE :]

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 05, 2013, 20:10:34 »
Cytat: "Dr.Kafar"

Dlaczego jak oszusta? Nie dość, że ktoś dostaje informacje o wystawionej fakturze, to jeszcze spóźnia się z opłatą.

Rozumiem przypomnienie po upływie terminu, a co tam, nawet w dniu jego upływu.
Ale jeśli ktoś mi wcześniej zawraca gitarę sms-ami, to ma mnie za oszusta, ew. gamonia bądź naciągacza. Dziękuję za taki szacunek do klienta.
Poza tym wiele firm jest sama sobie winna, wprowadzając oszczędności po pretekstem ekologii (e-faktury).
Cytat: "Dr.Kafar"

Dla niego to nic. ale jak kilkanaście tysięcy osób spóźnia się jeden dzień z opłatą, to się robi kilka tysięcy na koncie mniej z tytułu odsetek bankowych.

Pokaż mi bank, gdzie dają takie odsetki :>

Offline rbk

  • Moderator
  • Stara Gwardia
  • *****
  • Wiadomości: 3863
  • Płeć: Mężczyzna
  • wiecznie głodny króliczek
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 05, 2013, 20:31:07 »
Cytat: "Dr.Kafar"
20k


 :rotfl:

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 05, 2013, 20:33:54 »
Cytat: "Dr.Kafar"

Coś tu ściemniasz - ja jak dostaję informację, to tylko taką, iż faktura została wystawiona, a nie, że termin zapłaty się zbliża - czyli nie da się tego w żaden logiczny sposób powiązać z tekstem o oszukiwaniu ;D

Odniosłem się do wypowiedzi cookera:
Cytat: "cooker"
Przypominają po prostu o terminie płatności.

Tak na marginesie po co komu info (chyba że sam sobie życzył) o fakturze, która co miesiąc jest na tę samą kwotę i zostaje wystawiona tego samego dnia?

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 05, 2013, 22:26:17 »
parian, zlituj się... Dobrą praktyką w biznesie jest przypominanie klientom i kontrahentom o terminach. Espol i tak jest łagodny w tej kwestii, bo nawet jeśli przekroczysz termin nie wyłączają usługi od razu, choć na upartego mogliby tak robić (że o odsetkach nie wspomnę :P).

Offline Jan

  • Rozpisuje się
  • *****
  • Wiadomości: 130
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 05, 2013, 23:40:44 »
Cytat: "cooker"
parian, zlituj się... Dobrą praktyką w biznesie jest przypominanie klientom i kontrahentom o terminach. Espol i tak jest łagodny w tej kwestii, bo nawet jeśli przekroczysz termin nie wyłączają usługi od razu, choć na upartego mogliby tak robić (że o odsetkach nie wspomnę :P).


Skoro tak dbają o swój biznes, to dlaczego nie chcą przyjąć ode mnie wpłaty do 5 dnia miesiąca i na miesiąc następny w danym miesiącu.Tylko muszę celować od 5 do 19?
Jan

Offline parian

  • Weteran
  • *********
  • Wiadomości: 1558
    • Zobacz profil
    • http://www.malex.net.pl
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 06, 2013, 07:27:42 »
Cytat: "cooker"
Dobrą praktyką w biznesie jest przypominanie klientom i kontrahentom o terminach.

Nie traktuj tego w kategoriach b2b, tu chodzi o klienta detalicznego.
I dla mnie oznacza zwykły brak zaufania do klienta. Ja mam dość sms-ów, plansz na ekranie tv czy innych wynalazków. Mnie to wkurza i zdania nie zmienię :P
ps. wolę płacić odsetki.

Offline cooker

  • Wielka Gaduła
  • *******
  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
Dziwne praktyki firmy Espol.
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 06, 2013, 11:27:26 »
Jan, a jaką masz datę wystawienia faktury? Na zapas ci nie przyjmą, bo stałą płatność masz tylko na internet, który opłaciłeś z góry, jak napisałeś w pierwszym poście. Pozostaje faktura na telefon, a tu zawsze kwota może się zmienić, więc w jakim celu firma miałaby wystawia fakturę? Żeby potem wystawić korektę faktury? Poza tym nawet w przypadku internetu nie wystawiają ci faktur pod jedną datą na cały rok, tylko sukcesywnie co miesiąc. Wyobraź sobie, że do sklepu wchodzi klient i chce zapłacić. On nic nie kupuje, a ty mu to nic nabij na paragon i skasuj. Powodzenia :)