Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2501) : eval()'d code on line 199
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: Pomóżmy Sandrze Korsak  (Przeczytany 4625 razy)

Offline Kuba

  • Administrator
  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 2248
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Pomóżmy Sandrze Korsak
« dnia: Sierpnia 30, 2012, 01:12:32 »
Cytuj (zaznaczone)
Mam na imię Sandra, mam 22 lata. Od 11 lat choruję na ataksję móżdżkową.

Pomimo trudności z poruszaniem nie poddaję się, studiując filologię śródziemnomorską na US, studiuję dziennie i to sprawia mi wielką trudność, ponieważ niemal każde zajęcia odbywają się w innym budynku, ja natomiast nie jestem w stanie samodzielnie pokonać nawet najkrótszego odcinka, muszę więc liczyć na pomoc innych.

W związku z tym moim największym marzeniem jest samodzielne wyjście na spacer czy na dyskotekę.

Jedyną szansą dla mnie na normalne funkcjonowanie jest bardzo kosztowny przeszczep komórek macierzystych wykonywany w Chinach.

Koszt takiego leczenia to $26,300USD, suma ta znacznie przewyższa zdolności finansowe mojej rodziny.
Proszę więc bardzo o pomoc. Wierzę, że okazane w tej chwili dobre serce zaprocentuje w przyszłości.
Być może to Ty będziesz potrzebować kiedyś pomocy ode mnie, a wtedy ja uczynię to z przyjemnością.

“alteri vivas oportet, si vis tibi vivere”- “musisz żyć dla innych, jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie”.