Notice: Undefined index: tapatalk_body_hook in /home/klient.dhosting.pl/wipmedia2/forum/Sources/Load.php(2458) : eval()'d code on line 205
  • Strona główna
  • Szukaj
    •  
  • Zaloguj się
    • Nazwa użytkownika: Hasło:
      Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - duch

Strony: 1 2 [3]
31
Jak się chce, to da się wszystko. Całkiem nie głupi pomysł, żeby 107 puścić przez stare Police. Zawsze wszystko co nowe, jest dość wątpliwe i niechętnie przyjmowane, ale z czasem ludzie dochodzą do wniosku, że to nie było takie głupie.

32
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Grudzień 10, 2017, 12:22:51  »
Czy przy planowaniu urlopów, na przyszły rok, pracownicy zakładu mają zakaz planowania urlopów w święta ??? Dotychczas musiało być minimum obsady, czyli dwóch pracowników, a jak jest teraz ???

33
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Grudzień 01, 2017, 07:28:40  »
Dobrze dobrze Pani Aniu trzeba się zastanowić dlaczego ludzie właśnie uciekają z logistyki… rozumiem przejścia z jednego wydziału na drugi ale ten wydział to precedens w zasadzie ludzie z niego uciekają
Temat rzeka. Na pewno warto byłoby się przyjrzeć bliżej temu zjawisku i dowiedzieć, co w trawie piszczy.

34
Trudne tematy / Odp: Powrót do debaty na temat tunel Police Święta
« dnia: Grudzień 01, 2017, 06:40:15  »
Pytanie do entuzjastów mostów i tuneli za miliardy: jaki sens ma takie rozwiązanie?
co do mostu na świętej jest planowany, i jest to nawet ujęte w planach,,, co do kosztów ponieść maja police zakłady szczecin no i państwo,,,
A taki ma sens, że ludzie po tej stronie Odry, mieszkający wzdłuż pasa wybrzeża, nie będą musieli przebijać się przez zatłoczone drogi miasta Szczecina, by dostać się nad morze. Na przykład do Świnoujścia, Międzyzdrojów itp. Centrum Szczecina i część drogi S3 będzie mniej zatłoczona w sezonie.



35
Tematy różne / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 19:02:55  »
Dzień dobry. Temat ten był już poruszany. Nie, nie zastanawiał się. Karty multisport są kartami skierowanymi do pracowników ale poprzez umowę z pracodawcą. Są to karty płatne. Firmy tego typu karty opłacają z funduszu świadczeń socjalnych. Na Zakładach pracownicy otrzymują z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych 1900 zł w gotówce na karty Sodexo Pass plus dodatkowo ok 1300 zł na wczasy pod gruszą /w skrócie ponieważ jest gradacja i można przedstawić również fakturę za opłacenie kolonii, obozu itd. wtedy kwota ta powiększona jest o podatek VAT/. Dlatego przy kwocie ponad 3000 zł /na rękę/ każdy może sam zdecydować na co wydać tą sumę.
A co z uzdolnionymi dziećmi w sporcie pracowników ??? Czy są dla nich jakieś formy dofinansowania ???
Większość osób pracujących w Zakładach to mieszkańcy Gminy Police w której ani jedna jednostka nie ma wprowadzonych kart Multisport, a w Szczecinie jest ich 26
https://www.benefitsystems.pl/dla-ciebie/multisport/

Post Merge: [time]Czerwiec 05, 2017, 10:31:36 [/time]
Dodatkowo wysyłam informację:
k

36
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Luty 14, 2016, 17:37:04  »
Co sądzicie o wprowadzeniu dwóch zmian na wydziałach pakowni LP-1, LP-2 i magazynach M-Bag ??? Na mój "chłopski " rozum, niewypał. Po pierwsze zabrano ludzi z 5 Bop i pozostawiono tylko po dwie osoby na noc, soboty i niedzielę oraz święta. Po drugie samochody zewnętrzne jak i samochody (dłużyce) z pakowni są obsługiwane w nocy (pozostałość po dziennych zmianach dotyczy załadunków aut zewnętrznych) i po trzecie pośpiech przy załadunkach, żeby wypracować 100 procent premii, spowodował już na początku groźny wypadek. Czy ktoś, kto stworzył taki "stwór", pomyślał i przewidywał taki obrót sprawy ??? Czy Prezes i zarząd wie o takich eksperymentach ???

37
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Październik 25, 2015, 11:10:42  »
Nawiązując do tematu wprowadzenia systemu 2-zmianowego na wydziałach, to byłoby trafione, gdyby tam nie było pracy w nocy. Pomysł nie do końca chyba dobry, ponieważ na tych wydziałach, o ile się nie mylę, praca nie jest skupiona tylko na załadunkach, ale również na rozładunkach towarów przywożonych z produkcji. W dzień towar się sprzedaje, a nocą i w weekendy na ogół się pewnie dowozi nowy na magazyny i uzupełnia stany magazynowe. Nie wiem dlaczego szuka się nowych rozwiązań tam, gdzie praca jest praktycznie 24 godziny na dobę. To jest próba zwiększenia obsady na zmianach, tylko co będzie jak przyjdzie na przykład załadunek wagonów i kontenerów w weekendy ??? A co z samochodami, których nie zdąży się załadować do 22, będą stały do rana??? Bo akordu nie można wprowadzić tam, gdzie ma się do czynienia ze sprzętem ciężkim. Magazyny to jeden z najbardziej obciążonych pracą wydziałów i wszyscy to wiedzą, ale nikt na górze nie pomyśli, żeby zwiększyć obsadę, tylko wyeksploatować lub inaczej wycisnąć jeszcze więcej od tych co tam już pracują,bo i po co zwiększać zatrudnienie tam, gdzie jest to potrzebne, lepiej tworzyć nowe miejsca pracy dla  ludzi na stanowiskach nie robotniczych. Inna sprawa, to czas pracy, czy nie zostanie przekroczony ??? Nie róbmy z pracownika niewolnika, bo chyba nie tędy droga w Unii Europejskiej.

38
Sprawy bieżące / Odp: [Police] ZCH Police
« dnia: Październik 14, 2015, 19:15:06  »
Czy nie lepiej zatrudnić młodych, którzy wypełnią brakujące luki, niż wpuszczać kogoś z zewnątrz ??? A co będzie, jak nie znajdą tylu "amatorów" do pracy za pół darmo ??? Co będzie z odbiorem towaru, sprzedażą, itp ??? Kary umowne ??? A co one dadzą, jak zakłóci to produkcję, sprzedaż, itp. Rozpieprzyć coś, co przynosi zyski, jest najłatwiej, ale odbudować później już tego się nie da. Dobrzy operatorzy nie czekają na ulicy, a tam potrzebni są najlepsi.

Strony: 1 2 [3]