Dlatego moje przekonanie jest takie,benzyna ewentualnie benzyna z podtlenkiem LPG,silnik pracuje cicho,w środku cisza i przy LPG bardzo niskie koszta podróży.
Z podtlenkiem i jeszcze LPG, no, no, no... Nie będę tego komentował. Jeśli chodzi o instalacje LPG, to w przypadku starszych modeli z wielopunktowym wtryskiem paliwa jest pewien problem dotyczący samej instalacji LPG. W takim przypadku instalacja powinna być dedykowana pod konkretny typ silnika, wiele samochodów po 1994 roku wyposażonych jest w plastikowe kolektory ssące, które nie są odporne na ewentualne "strzały" zwrotne instalacji pod wtrysk jednopunktowy - takie były przeważnie montowane. Właściwe instalacje do obsługi silników z wtryskiem wielopunktowym pojawiły się znacznie później i nikt ich nie montował bo były bardzo drogie. Dziś wygląda to trochę inaczej, warsztaty montujące mają większe doświadczenie w montażu i obsłudze, no i ceny znacznie spadły. Kupno samochodu starszego rocznika z instalacją LPG jest dość sporym ryzykiem i osobiście odradzałbym taki zakup. Chyba, że montaż instalacji byłby dokonany niedawno i sama instalacja byłaby na bieżąco serwisowana.
Opaler, a myślałeś może o VW Polo 6N (1995-1999) albo Seacie ibizie? Myślę, że to by była jakaś ciekawa alternatywa dla Ciebie. Proste konstrukcje, niskie koszty utrzymania i w miarę dobra trwałość.